Hotel Riu Bachata

Wellness hotel, Hotel aan zee, Familiehotel, Designhotel, Boutique hotelWeer vandaag34°23°
Hotel Riu Bachata
8,5

25 reviews over Hotel Riu Bachata in het Nederlands

Prima hotel!

Louise
7-4-2016

Met vriendinnen een week verbleven in dit hotel. We hebben genoten van het mooie uitzicht op zee en de wandelingen die je kunt maken over het complex. Het personeel was erg vriendelijk en ook het eten vonden wij goed (voldoende keus). We baalden er wel van dat de zonnebedjes snel bezet zijn op het strand en dat de bedden niet erg comfortabel waren. De verdere voorzieningen op de kamer waren overigens prima en ook het aanbod aan drank was goed. De animatie was niet onze smaak, maar ze doen wel erg hun best. Wij zouden dit hotel zeker aanbevelen!

Gereisd Met vrienden in maart 2016

fantasties

mario1965
30-9-2015

Erg goed hotel, eten wat je maar wil, personeel en animatie erg goed vriendelijk. Ben er 4 weken geweest maar ga zeker terug volgend jaar. De weekeinde komen de bevolking beetje drukker maar erg gezellie

Gereisd Met vrienden in september 2015

2de keer riu bachata

willie
27-11-2014

goed gezellig hotel goede service aanrader, iets niet helemaal naar je zin ga na receptie en het komt goed, betaald wifi is over heel riu bachata kost 35 doller per week niet snel, en je kan in het riu hotel in het wifi gebied ook gewoon inloggen, in mijn hotelkamer paste ook de europese stekker is alleen op slaapkamer, kom je binnen vul periode door water heen kun je ook gewoon bij receptie gratis halen

Gereisd Alleenreizend in november 2014

Lekkere vakantie gehad

Steven
2-6-2012

Je merkt dat het toerisme in Puerto Plata een klap heeft gehad en wat terug is gelopen, maar dat nam niet weg dat we een geweldige vakantie hebben gehad! Het resort wordt keurig bijgehouden en personeel is erg vriendelijk. De omgeving was ontzettend groen, mooi en divers. Wat je niet echt hebt is een leuk plaatsje om s'avonds naartoe te gaan, maar het resort heeft afwisselende entertainment.

Gereisd Met vrienden in mei 2012

Geweldig

Wendy
2-6-2011

Na overplaatsing hier terecht gekomen, dit was echt het paradijs. Nou beter kan je het niet hebben. Alles was prima. Fijne dagen gehad. Moet eigenlijk wel voor minstens 14 dagen gaan. Was nu heerlijk rustig op resort, maar nog genoeg mensen. Boeken mensen, niet twijfelen, DOEN, en alvast een fijne vakantie daar.

Gereisd Alleenreizend in mei 2011

Best whorehouse

Ambi
14-3-2011

Rampzalig wat een ordinaire beweging, zoveel dronken meiden die zich aan lopen te bieden elke avond, zelfs de mannen achter de receptie kunnen het niet laten er gebruik van te maken. Ze proberen dan ook alles wat dronken langs komt te kunnen scoren , werkelijk te walgelijk voor woorden .

Gereisd Met vrienden in augustus 2010

Het beste van het beste

willem
17-12-2010

Net terug van "weer"een geweldige "bachatta"vakantie. Iedere keer is het weer een groot feest. prachtige kamers, fijn strand (snap niet dat veel mensen bij het zwembad gaan liggen) eten kan niet beter zoveel, zo anders, je kunt iedere dag weer wat anders proberen, de keuze is altid zooooo groot. Blijf lekker op het resort (geen excursies) veel te duur, en niet nodig, er is zo veel te doen op het resort. Wij nemen nooit geld mee, is niet nodig nl. KORTOM GEWELDIG .....TOT VOLGEND JAAR.

Gereisd Met vrienden in december 2010

echt un topper als je van fun en zon houdt

joooo
16-9-2010

voor de 2de keer naar de bachata geweest was weer geweldig gezellig zon plezier en alles wat je wilt en mensen die klagen over het eten kunnen beter thuis blijven want het eten is gewoon goed elke dag wel un andere variatie in een woord het was weer un geweldige vakantie

Gereisd Met vrienden in augustus 2010

Goed hotel, redelijk strand

Timo
1-8-2010

Goed hotel, goed eten, normale kamers.

Verwacht hier een strand zoals Punta Cana. Wel goede uitvalbasis om excursies en dergelijke te doen.

Gereisd Met vrienden in Mon Jun 01 2009 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

machtig

monkey monkey
28-4-2010

net terug van riu bachata!!vergeet al de negatieve commentaar!! het hotel en alles erom is super en zeker alles waard!! het eten zeer lekker en verzorgd het personeel heel vriendelijk!!heb men hart aan dit land verloren en ga zeker nog eens terug en zeker weten naar dit hotel!! heel mooie excursies gedaan!paradise island,monster truck,isabel del torres,santo domingo,freestyle catamaran,ocean world..wel...2 weken er geweest en nog tijd tekort had!!

Gereisd Met vrienden in april 2010

• Kleur van het strandLicht
  • Privé strandAanwezig
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
  • Strand toegangGemakkelijk toegankelijk

• Animatie programmaAanwezig, Kids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speelruimte, Speeltuin

• Soort gerechtenGerechten voor gasten met allergieën, Internationaal, Italiaans, Regionaal, Sushi, Tapas / Fingerfood

• WifiGratis
  • Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasEigen Balkon, Terras
  • TemperatuurregelingAirco, Ventilator
  • KeukenKeuken
  • Huishoudelijke apparatuurGratis minibar, Kluis, Koelkast, Koelkast / Minibar, Strijkijzer, TV

• WinkelsApotheek, Cadeauwinkel, Juwelier, Kapper, Kleding winkel, Winkel voor levensmiddelen
  • Op het terreinBagageruimte, Disco, Recreatieruimte, Terras, Tuin, VIP area
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Casino
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Kluis, Tours, Wasserette

• SaunaAanwezig, Hammam, Stoombad / Turks bad

• ParkeermogelijkhedenParkeergarage, Parkeerplaats

• WatersportDuiken, Kanoën, Snorkelen, Surfen, Waterskiën, Zeilen
  • BuitensportenGolfbanen, Paardrijden
  • BalsportenVolleybal
  • FitnessAerobics, Fitness
  • Tennisbaan2, Aanwezig
  • Sport & SpelBiljart, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Riu Bachata in Puerto Plata - Bahia de Maimón, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Riu Bachata zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.