Hotel Riu Bachata

Wellness hotel, Hotel aan zee, Familiehotel, Designhotel, Boutique hotelWeer vandaag34°23°
Hotel Riu Bachata
8,5

7 reviews over Hotel Riu Bachata in het Nederlands

Super hotel met vriendelijke medewerkers

m
13-5-2016

Goed hotel, kamers waren ruim, wij waren met 2 volwassenen en 2 kids. Eten was erg goed, gevarieerd en het steakhouse is zeker een aanraden .personeel was erg vriendelijk. Zwembad was mooi en groot genoeg , omgeving van hotel is er goed onderhouden. Animatie is vriendelijk en probeert voor een ieder wat te organiseren. Angelina van de kidsclub was erg leuk en probeerde met weinig kinderen toch wat leuks te verzinnen.

Gereisd Met jonge kinderen in Fri Apr 01 2016 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

2de keer riu bachata

willie
27-11-2014

goed gezellig hotel goede service aanrader, iets niet helemaal naar je zin ga na receptie en het komt goed, betaald wifi is over heel riu bachata kost 35 doller per week niet snel, en je kan in het riu hotel in het wifi gebied ook gewoon inloggen, in mijn hotelkamer paste ook de europese stekker is alleen op slaapkamer, kom je binnen vul periode door water heen kun je ook gewoon bij receptie gratis halen

Gereisd Alleenreizend in november 2014

Leuke Vakantie

Elle*
18-9-2011

Wij gingen vorig jaar in Oktober voor de eerste keer naar dit hotel samen met ons 2 zoontjes (toen 3 jaar en 10 maanden). We hadden een geweldige tijd. Oké, de kamers zijn misschien iets verouderd en het motiefje van de gordijnen is misschien niet mijn favoriet, maar dit hoort er gewoon bij... Wij hadden wat problemen de eerste dagen met de onderhoudsploeg, ze kwamen elke keer op het moment dat onze kinderen hun middagdutje moesten doen. MAAR na 1 keer dit te melden aan de manager werd dit opgelost. Wat het eten betreft: wij hebben zeker geen honger geleden, alles was altijd goed verzorgd. In het weekend werd het hotel ook overspoeld met locale bevolking, maar wij hebben daar weinig tot geen last van gehad. Kortom wij hadden een leuke vakantie en vertrekken op 30 oktober terug naar daar voor 16 dagen :) het mooiste bewijs dat het wel een aanrader is, ZEKER met jonge kinderen!

Gereisd Met jonge kinderen in oktober 2010

Geweldig

Wendy
2-6-2011

Na overplaatsing hier terecht gekomen, dit was echt het paradijs. Nou beter kan je het niet hebben. Alles was prima. Fijne dagen gehad. Moet eigenlijk wel voor minstens 14 dagen gaan. Was nu heerlijk rustig op resort, maar nog genoeg mensen. Boeken mensen, niet twijfelen, DOEN, en alvast een fijne vakantie daar.

Gereisd Alleenreizend in mei 2011

Heerlijk hotel

Daniel
29-11-2010

Wij zijn hier in oktober 2 weken geweest met ons 2 jaar oude zoontje. Fantastisch hotel, op een prachtige lokatie. Wat ons opviel: Er werd veel aandacht besteed aan het bijhouden van het resort. Iedere morgen zag je hele groepen dominicanen de tuin en de gebouwen bijhouden. Desondanks zijn de kamers wel wat verouderd, maar worden keurig schoongemaakt. En was er iets kapot (wc bril en douchekop) werd zonder dat wij het hadden gemeld al gemaakt!!! Het personeel is super vriendelijk, zeker voor kinderen. Een super animatieteam, wij hebben er amper gebruik van gemaakt, maar iedere dag druk in de weer. Het eten was ook ok, maar als ik het vergelijk met andere riu's geen 4,5 ster waard, maar absoluut niet slecht. Wij vinden het voor herhaling vatbaar, alleen gaan we nooit 2 x naar dezelfde plaats :D Aanrader! Ook een prachtige omgeving om er op uit te trekken. Leg vooraf contact met Mel tours in Sosua (Linda) zij regelt alles super, komt naar het hotel, en is spotgoedkoop. 4 excursies gedaan

Gereisd Met jonge kinderen in oktober 2010

goed maar kan beter

sofie janssen
3-11-2009

net terug van onze vakantie. Goed hotel maar geen hoogvlieger. Zwembad is soms niet te proper, dode bijen, lege bekers van de drankjes ed. Personeel wel heel vriendelijk! eten goed maar weinig variatie. 's middags enkel pizza, pasta, frietjes, hamburger...na een paar dagen geraak je dit wel beu. Onze laatste dag ging het ander restaurant 's middags terug open. avondshows...zozo. Kinderanimatie/disco weinig enthousiast. Extra bed in kamer niet mogelijk restultaat.. 3personen in 2 twijfelaars. Je kan niet buiten het hotel zonder bus of taxi. prijzen zijn onderling met hotel afgesproken hoog naar normen voor daar.(hoog maandloon is 450usd, taxirit snel 70usd)

Gereisd Met jonge kinderen in november 2009

Super

Verstege
20-8-2009

Wij zijn net terug van 2 weken Bachata en er was niets aan te merken op het personeel, animatieteam, service of het eten. Er was iedere dag voor iedereen wel wat te eten wat je lustte. Nooit hetzelfde.. Mensen die op het eten commentaar hebben zoeken naar iets negatiefs. De excusries lijken inderdaad duur, maar het merendeel is wel inclusief eten en drinken. Wij hebben de excursie naar Haïti gedaan en dit was zeer indrukwekkend en zeker het geld waard. Het enige nadeel voor ons waren de stenen in de zee, maar daar kunnen ze niets aan doen. Feit is wel dat je niet zomaar van het resort af kunt lopen, want daar is niets. Conclusie; we hebben een geweldige vakantie gehad in Riu Bachata!!

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2009

• Kleur van het strandLicht
  • Privé strandAanwezig
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
  • Strand toegangGemakkelijk toegankelijk

• Animatie programmaAanwezig, Kids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speelruimte, Speeltuin

• Soort gerechtenGerechten voor gasten met allergieën, Internationaal, Italiaans, Regionaal, Sushi, Tapas / Fingerfood

• WifiGratis
  • Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasEigen Balkon, Terras
  • TemperatuurregelingAirco, Ventilator
  • KeukenKeuken
  • Huishoudelijke apparatuurGratis minibar, Kluis, Koelkast, Koelkast / Minibar, Strijkijzer, TV

• WinkelsApotheek, Cadeauwinkel, Juwelier, Kapper, Kleding winkel, Winkel voor levensmiddelen
  • Op het terreinBagageruimte, Disco, Recreatieruimte, Terras, Tuin, VIP area
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Casino
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Kluis, Tours, Wasserette

• SaunaAanwezig, Hammam, Stoombad / Turks bad

• ParkeermogelijkhedenParkeergarage, Parkeerplaats

• WatersportDuiken, Kanoën, Snorkelen, Surfen, Waterskiën, Zeilen
  • BuitensportenGolfbanen, Paardrijden
  • BalsportenVolleybal
  • FitnessAerobics, Fitness
  • Tennisbaan2, Aanwezig
  • Sport & SpelBiljart, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Riu Bachata in Puerto Plata - Bahia de Maimón, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Riu Bachata zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.