Hotel Riu Bachata

Wellness hotel, Hotel aan zee, Familiehotel, Designhotel, Boutique hotelWeer vandaag34°23°
Hotel Riu Bachata
8,5

9 reviews over Hotel Riu Bachata in het Nederlands

2de keer riu bachata

willie
27-11-2014

goed gezellig hotel goede service aanrader, iets niet helemaal naar je zin ga na receptie en het komt goed, betaald wifi is over heel riu bachata kost 35 doller per week niet snel, en je kan in het riu hotel in het wifi gebied ook gewoon inloggen, in mijn hotelkamer paste ook de europese stekker is alleen op slaapkamer, kom je binnen vul periode door water heen kun je ook gewoon bij receptie gratis halen

Gereisd Alleenreizend in november 2014

Geweldig

Wendy
2-6-2011

Na overplaatsing hier terecht gekomen, dit was echt het paradijs. Nou beter kan je het niet hebben. Alles was prima. Fijne dagen gehad. Moet eigenlijk wel voor minstens 14 dagen gaan. Was nu heerlijk rustig op resort, maar nog genoeg mensen. Boeken mensen, niet twijfelen, DOEN, en alvast een fijne vakantie daar.

Gereisd Alleenreizend in mei 2011
2008

Lokaal hotel

Gaëtan
21-7-2008

Reeds 6 jaar gaan we naar dit hotel en zien het steeds achteruit gaan. Het zit er vol ongemanierde Doninikaanse gasten, plassen zelf tegen de beplanting. Het eten gaat achteruit. 1x per 2 weken Jamon en zalm, 1x per week aspergeroomsoep. in de vroege ochtend wordt de airco afgezet en wordt je van de warmte wakker. Duiken is er zeer duur. Ga beter naar Sosua. Taxi in het hotel kost 3x meer. Wenst u meer tips voor uw verblijf hier mail me voor de webpagina.

Gereisd Familie in Mon Jul 21 2008 11:56:47 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

2007

Zeer goed hotel, zijn er al 5x geweest

Gaëtan
22-11-2007

Zeer goed hotel, zijn er al 5x geweest. Voor ieder wat wils. Alleen in het weekend best uitstappen doen gezien het hotel, en zwembad, dan vol ongemanierde Dominikanen zit.

Gereisd Familie in november 2007

een heel leuk hotel kan van alles de hele dag doen alleen

diana
8-10-2007

een heel leuk hotel kan van alles de hele dag doen alleen de kinderanimatie viel wat tegen maar nou is mijn dochter wel al 9 jaar ga er zeker nog is naar toe je kan met de taxi bij het hotel echt overal naar toe en de chaufeur blijft gewoon bij je in de buurt je betaald ook een vaste prijs erg leuk want dan zie je alles maar dan niet met 30 man tegelijk zeker leuk om naar de watervallen te gaan en te beklimmen

Gereisd Familie in oktober 2007

Een heel mooi resort

E. Stegeman
25-9-2007

Een heel mooi resort. Erg kindvriendelijk. Het eten is niet slecht, maar verdient zeker geen 5 sterren. Verder ontzettend aardig en hulpvaardig personeel. ( Van kamermeisjes tot manager ! ) De kinderdisco ( van 20.00u tot 20.30u.) vond ons zoontje van bijna 3, helemaal geweldig. Wij zijn er 16 dagen geweest, en vonden dat toch net iets te lang, omdat je bijna niet van 't park afgaat ( excursies zijn erg prijzig). Verder zeker een aanrader !

Gereisd Familie in september 2006

Het Riu Bachata is een mooi resort om lekker te relaxen is

Stijn Breton
19-8-2007

Het Riu Bachata is een mooi resort om lekker te relaxen bij (bijna altijd) mooi weer. Het park is mooi opgezet met twee grote zwembaden en verschillende bars. Ik vind de vijfsterren die het resort in steeds meer folders krijgt wel te veel. Het is een goede viersterren. Voor vijfsterren verwacht ik grotere kamers, roomservice en betere restaurants. Vooral het a la carte restaurant valt tegen (het is het omgebouwde zwembadrestaurant). Er is veel entertainment, wat prettig is voor mensen met kinderen. Nadeel is wel dat je 's avonds nergens rustig kan zitten, overal is veel lawaai. Het aanbod van eten is royaal en de kwaliteit is behoorlijk. Het aanbod voor de lunch was tijdens ons verblijf beperkt, omdat het hoofdrestaurant toen dicht was voor lunch. Je mag ook bij het Riu Merengue en Mambo gaan eten, maar het aanbod is daar heztelfde. Van de drie is het Bachata het mooiste en nieuwste. Het personeel is echt top, ze doen ontzettend hun best om het je naar de zin te maken.

Gereisd Familie in mei 2007

We zijn van 1 juli tot 15 juli 2007 voor de 3e keer in dit

Henk
23-7-2007

We zijn van 1 juli tot 15 juli 2007 voor de 3e keer in dit hotel geweest.En het was weer een hele fijne vakantie, we hebben 6 excursies gedaan. Waarbij er 2 uitsprongen, namelijk het river raften en Paradise Island, deze hadden we 2 jaar geleden ook al gedaan maar blijft heel erg leuk. Paradise Island hadden we dit keet de VIP gedaan, je gaat dan heen met een speedboot en terug met de bus. Al deze excursies hadden we geboekt bij een lokaal reisburo.Van de zgn locals hebben wij geen enkele last van gehad, ik vond het er zelfs gezelliger van worden. Verder niets dan lof voor al het personeel, zijn heel erg vriendelijk en spontaan. Kortom een hele fijne vakantie gehad met zijn achten!

Gereisd Familie in juli 2007

Ik heb hier in 2004 een geweldige vakantie van 15 dagen en

Tessa
14-7-2007

Ik heb hier in 2004 een geweldige vakantie van 15 dagen gehad. We hadden een prachtige suite, het eten was geweldig en heb me ook zeer vermaakt in de discotheek!

Zou hier zeker nog eens terug willen!

Gereisd Familie in juli 2007

• Kleur van het strandLicht
  • Privé strandAanwezig
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
  • Strand toegangGemakkelijk toegankelijk

• Animatie programmaAanwezig, Kids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speelruimte, Speeltuin

• Soort gerechtenGerechten voor gasten met allergieën, Internationaal, Italiaans, Regionaal, Sushi, Tapas / Fingerfood

• WifiGratis
  • Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasEigen Balkon, Terras
  • TemperatuurregelingAirco, Ventilator
  • KeukenKeuken
  • Huishoudelijke apparatuurGratis minibar, Kluis, Koelkast, Koelkast / Minibar, Strijkijzer, TV

• WinkelsApotheek, Cadeauwinkel, Juwelier, Kapper, Kleding winkel, Winkel voor levensmiddelen
  • Op het terreinBagageruimte, Disco, Recreatieruimte, Terras, Tuin, VIP area
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Casino
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Kluis, Tours, Wasserette

• SaunaAanwezig, Hammam, Stoombad / Turks bad

• ParkeermogelijkhedenParkeergarage, Parkeerplaats

• WatersportDuiken, Kanoën, Snorkelen, Surfen, Waterskiën, Zeilen
  • BuitensportenGolfbanen, Paardrijden
  • BalsportenVolleybal
  • FitnessAerobics, Fitness
  • Tennisbaan2, Aanwezig
  • Sport & SpelBiljart, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Riu Bachata in Puerto Plata - Bahia de Maimón, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Riu Bachata zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.