Hotel Riu Bachata

Wellness hotel, Hotel aan zee, Familiehotel, Designhotel, Boutique hotelWeer vandaag33°23°
Hotel Riu Bachata
8,5

We hebben een aantal aanbieders voor Riu Bachata voor je op een rij gezet:

Preisdaler
Preisdaler

2 reviews over Hotel Riu Bachata in het Nederlands

2de keer riu bachata

willie
27-11-2014

goed gezellig hotel goede service aanrader, iets niet helemaal naar je zin ga na receptie en het komt goed, betaald wifi is over heel riu bachata kost 35 doller per week niet snel, en je kan in het riu hotel in het wifi gebied ook gewoon inloggen, in mijn hotelkamer paste ook de europese stekker is alleen op slaapkamer, kom je binnen vul periode door water heen kun je ook gewoon bij receptie gratis halen

Gereisd Alleenreizend in november 2014

Geweldig

Wendy
2-6-2011

Na overplaatsing hier terecht gekomen, dit was echt het paradijs. Nou beter kan je het niet hebben. Alles was prima. Fijne dagen gehad. Moet eigenlijk wel voor minstens 14 dagen gaan. Was nu heerlijk rustig op resort, maar nog genoeg mensen. Boeken mensen, niet twijfelen, DOEN, en alvast een fijne vakantie daar.

Gereisd Alleenreizend in mei 2011

• Kleur van het strandLicht
  • Privé strandAanwezig
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
  • Strand toegangGemakkelijk toegankelijk

• Animatie programmaAanwezig, Kids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speelruimte, Speeltuin

• Soort gerechtenGerechten voor gasten met allergieën, Internationaal, Italiaans, Regionaal, Sushi, Tapas / Fingerfood

• WifiGratis
  • Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasEigen Balkon, Terras
  • TemperatuurregelingAirco, Ventilator
  • KeukenKeuken
  • Huishoudelijke apparatuurGratis minibar, Kluis, Koelkast, Koelkast / Minibar, Strijkijzer, TV

• WinkelsApotheek, Cadeauwinkel, Juwelier, Kapper, Kleding winkel, Winkel voor levensmiddelen
  • Op het terreinBagageruimte, Disco, Recreatieruimte, Terras, Tuin, VIP area
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Casino
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Kluis, Tours, Wasserette

• SaunaAanwezig, Hammam, Stoombad / Turks bad

• ParkeermogelijkhedenParkeergarage, Parkeerplaats

• WatersportDuiken, Kanoën, Snorkelen, Surfen, Waterskiën, Zeilen
  • BuitensportenGolfbanen, Paardrijden
  • BalsportenVolleybal
  • FitnessAerobics, Fitness
  • Tennisbaan2, Aanwezig
  • Sport & SpelBiljart, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Riu Bachata in Puerto Plata - Bahia de Maimón, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Riu Bachata zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.