Hotel Riu Bachata

Wellness hotel, Hotel aan zee, Familiehotel, Designhotel, Boutique hotelWeer vandaag34°23°
Hotel Riu Bachata
8,5

90 reviews over Hotel Riu Bachata in het Nederlands

Super hotel met vriendelijke medewerkers

m
13-5-2016

Goed hotel, kamers waren ruim, wij waren met 2 volwassenen en 2 kids. Eten was erg goed, gevarieerd en het steakhouse is zeker een aanraden .personeel was erg vriendelijk. Zwembad was mooi en groot genoeg , omgeving van hotel is er goed onderhouden. Animatie is vriendelijk en probeert voor een ieder wat te organiseren. Angelina van de kidsclub was erg leuk en probeerde met weinig kinderen toch wat leuks te verzinnen.

Gereisd Met jonge kinderen in Fri Apr 01 2016 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Leuke Vakantie

Elle*
18-9-2011

Wij gingen vorig jaar in Oktober voor de eerste keer naar dit hotel samen met ons 2 zoontjes (toen 3 jaar en 10 maanden). We hadden een geweldige tijd. Oké, de kamers zijn misschien iets verouderd en het motiefje van de gordijnen is misschien niet mijn favoriet, maar dit hoort er gewoon bij... Wij hadden wat problemen de eerste dagen met de onderhoudsploeg, ze kwamen elke keer op het moment dat onze kinderen hun middagdutje moesten doen. MAAR na 1 keer dit te melden aan de manager werd dit opgelost. Wat het eten betreft: wij hebben zeker geen honger geleden, alles was altijd goed verzorgd. In het weekend werd het hotel ook overspoeld met locale bevolking, maar wij hebben daar weinig tot geen last van gehad. Kortom wij hadden een leuke vakantie en vertrekken op 30 oktober terug naar daar voor 16 dagen :) het mooiste bewijs dat het wel een aanrader is, ZEKER met jonge kinderen!

Gereisd Met jonge kinderen in oktober 2010

Heerlijk hotel

Daniel
29-11-2010

Wij zijn hier in oktober 2 weken geweest met ons 2 jaar oude zoontje. Fantastisch hotel, op een prachtige lokatie. Wat ons opviel: Er werd veel aandacht besteed aan het bijhouden van het resort. Iedere morgen zag je hele groepen dominicanen de tuin en de gebouwen bijhouden. Desondanks zijn de kamers wel wat verouderd, maar worden keurig schoongemaakt. En was er iets kapot (wc bril en douchekop) werd zonder dat wij het hadden gemeld al gemaakt!!! Het personeel is super vriendelijk, zeker voor kinderen. Een super animatieteam, wij hebben er amper gebruik van gemaakt, maar iedere dag druk in de weer. Het eten was ook ok, maar als ik het vergelijk met andere riu's geen 4,5 ster waard, maar absoluut niet slecht. Wij vinden het voor herhaling vatbaar, alleen gaan we nooit 2 x naar dezelfde plaats :D Aanrader! Ook een prachtige omgeving om er op uit te trekken. Leg vooraf contact met Mel tours in Sosua (Linda) zij regelt alles super, komt naar het hotel, en is spotgoedkoop. 4 excursies gedaan

Gereisd Met jonge kinderen in oktober 2010

achteruit gegaan

Gaëtan
1-2-2010

We gaan ieder jaar naar daar omdat ik er werk als onderwaterarcheoloog.(zie boek "Verloren en verborgen schatten in de Dominicaanse Republiek", Historische scheepswrakken in Hispaionla" en "Santo Domingo : de eerste stad in de nieuwe wereld") Het behoord bij de beste hotels rond Puerto Plata. Ieder jaar wordt het iets minder maar dat is misschien ook een gevolg van de crisis. Het eten gaat achteruit. De annimatie wordt steeds veranderd. Vroeger kamen de dansers en annimatie je zelf halen om te dansen voor de shows begonnen. De Michael Jackson show moet je zelker zien, die is top.

Gereisd Anders in februari 2010

goed maar kan beter

sofie janssen
3-11-2009

net terug van onze vakantie. Goed hotel maar geen hoogvlieger. Zwembad is soms niet te proper, dode bijen, lege bekers van de drankjes ed. Personeel wel heel vriendelijk! eten goed maar weinig variatie. 's middags enkel pizza, pasta, frietjes, hamburger...na een paar dagen geraak je dit wel beu. Onze laatste dag ging het ander restaurant 's middags terug open. avondshows...zozo. Kinderanimatie/disco weinig enthousiast. Extra bed in kamer niet mogelijk restultaat.. 3personen in 2 twijfelaars. Je kan niet buiten het hotel zonder bus of taxi. prijzen zijn onderling met hotel afgesproken hoog naar normen voor daar.(hoog maandloon is 450usd, taxirit snel 70usd)

Gereisd Met jonge kinderen in november 2009

Super

Verstege
20-8-2009

Wij zijn net terug van 2 weken Bachata en er was niets aan te merken op het personeel, animatieteam, service of het eten. Er was iedere dag voor iedereen wel wat te eten wat je lustte. Nooit hetzelfde.. Mensen die op het eten commentaar hebben zoeken naar iets negatiefs. De excusries lijken inderdaad duur, maar het merendeel is wel inclusief eten en drinken. Wij hebben de excursie naar Haïti gedaan en dit was zeer indrukwekkend en zeker het geld waard. Het enige nadeel voor ons waren de stenen in de zee, maar daar kunnen ze niets aan doen. Feit is wel dat je niet zomaar van het resort af kunt lopen, want daar is niets. Conclusie; we hebben een geweldige vakantie gehad in Riu Bachata!!

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2009

2008

Super honeymoon

Arnold en Saskia
22-9-2008

Wij zijn van 24/8 tot en met 7/9 hier geweest. We hebben echt een super vakantie gehad. Je kan van alle 3 de riu's gebruik maken met eten (op de avondmaal na) maar hier zijn wij niet aan toegekomen omdat het eten in bachata goed was. De mensen zijn heel vriendelijk.

De Dominicanen komen inderdaad het weekend naar het hotel toe. Ze zijn wat geluidruchtiger maar last heb je niet van ze.

Naast het feit dat we van Gustav, Hannah en Ike (de orkanen) bezoek hebben gehad was dit een heerlijke en onvergetelijke honeymoon!!

Gereisd Anders in september 2008

Ben hier in september 2007 geweest

charlotte
24-6-2008

Ben hier in september 2007 geweest... heb toen tijdens een excursie een ongeluk gehad en heb na mijn ziekenhuisbezoek van 5 dagen ook nog 5 dagen in het hotel moeten doorbrengen. Ik kan je zeggen ze zijn heel behulpzaam en heel vriendelijk er stond zelfs een rolstoel, fruitmand en een fles rum voor me klaar, heel erg lief allemaal... het enige wat mij tegenviel was de arts van het hotel...die zat alleen maar naar de tv te kijken als hij op bezoek kwam maar hij is er ook meer voor als je een griepje of iets dergelijks hebt... voor de rest een prima hotel!

Gereisd Anders in juni 2008
2007

Waanzinnige vakantie gehad!! zeker 5* waard! Erg gevariërd

....
6-7-2007

Waanzinnige vakantie gehad!! zeker 5* waard! Erg gevariërd eten, ook voor vegetariërs. Overal een goede service. Shows zijn ook leuk om naartoe te gaan. Mooi lang strand, altijd een bedje! Van de dominicanen heb je het weekend geen last, zeker op het strand niet want ze gaan allemaal bij het zwembad zitten. Excusies Samana en Santiago/Jarabacoa zijn zéér zeker aan te raden! Ook de kabelbaan is wel grappig om mee te maken. Als je de kans krijgt hier naartoe te gaan, doén! Lekker zwembad, goed eten, lang strand, goede service, leukse excursies; gáán! Wij zijn eind juni 2 weken geweest.

Gereisd Anders in juli 2007

Verblijf: 2 weken november 2006

Monique
3-7-2007

Verblijf: 2 weken november 2006. Beste Riu op Puerto Plata - aanrader als je aan noordkant Dom.rep. wilt gaan. (rond 2000 in Riu Mambo geweest, Bachata toen in opbouw). Mooie ligging. Best aan het zwembad liggen; strand wel netjes, maar bij schaduw kans op zandvlooien. Ruige omgeving, heel natuurlijk. Eten wat minder als we van Riu gewend zijn, maar we zijn al erg verwend geweest met andere Riu vakanties. Uiteraard lekker eten, niet zo uitgebreid en uitbundig; bezuinigingen? Toffe ambiance aan zwembad met poolbar. Avondanimatie hebben we beter gezien in Riu Tequila Mexico.

Gereisd Anders in Tue Jul 03 2007 21:23:20 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

• Eten en drinkenLunch

• Kleur van het strandLicht
  • Privé strandAanwezig
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
  • Strand toegangGemakkelijk toegankelijk

• Animatie programmaAanwezig, Kids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speelruimte, Speeltuin

• Soort gerechtenGerechten voor gasten met allergieën, Internationaal, Italiaans, Regionaal, Sushi, Tapas / Fingerfood

• WifiGratis
  • Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasEigen Balkon, Terras
  • TemperatuurregelingAirco, Ventilator
  • KeukenKeuken
  • Huishoudelijke apparatuurGratis minibar, Kluis, Koelkast, Koelkast / Minibar, Strijkijzer, TV

• WinkelsApotheek, Cadeauwinkel, Juwelier, Kapper, Kleding winkel, Winkel voor levensmiddelen
  • Op het terreinBagageruimte, Disco, Recreatieruimte, Terras, Tuin, VIP area
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Casino
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Kluis, Tours, Wasserette

• SaunaAanwezig, Hammam, Stoombad / Turks bad

• ParkeermogelijkhedenParkeergarage, Parkeerplaats

• WatersportDuiken, Kanoën, Snorkelen, Surfen, Waterskiën, Zeilen
  • BuitensportenGolfbanen, Paardrijden
  • BalsportenVolleybal
  • FitnessAerobics, Fitness
  • Tennisbaan2, Aanwezig
  • Sport & SpelBiljart, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Riu Bachata in Puerto Plata - Bahia de Maimón, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Riu Bachata zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.