Hotel Riu Bachata

Wellness hotel, Hotel aan zee, Familiehotel, Designhotel, Boutique hotelWeer vandaag34°23°
Hotel Riu Bachata
8,5

211 reviews over Hotel Riu Bachata in het Nederlands

Geweldig

Carmen30
5-3-2018

Verblijf was bij riu bachata, een heel Mooi resort. We hebben hier genoten van de gastvrijheid en vriendelijke mensen. Eten, drinken en sfeer was erg goed. Kamers waren netjes

Gereisd Met partner in juli 2017

Paradijs op aarde

Willem
      16-7-2017

Voor de 14e keer hier geweest,het was weer geweldig. ( altijd 4 weken) Enige minpunt is, dat sommige mensen in korte broek en t-shirt gaan dineren.

Gereisd Met partner in Tue Nov 01 2016 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Prima hotel gelegen aan een mooie baai

Lotty en Henk van de Werfhorst
      8-4-2017

Het is een goed en schoon hotel. Goed onderhouden. Vriendelijk personeel. We hadden een kamer met zeezicht geboekt. Onze kamer keek uit op de cruisehaven. We hebben heel veel mooie cruiseschepen gezien. Excursie gehad naar Samana, daar hebben we walvissen gezien. Strand is mooi, maar er zitten veel stenen in de zee. Het eten in het hotel is prima.

Gereisd Met partner in Sun Jan 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Preisdaler

Wilden nooit meer naar huis! Genoten!

MR
      21-12-2016

We hadden na sommige reactie te hebben gelezen wat minder vertrouwen in onze reiskeuze. Eenmaal aangekomen werden alle negatieve reacties meteen weggenomen. Wat een lief personeel, nette kamer, goed eten en mooie locatie. Onze kamer was pas geverfd en oogde hierdoor weer zo goed als nieuw. Ze waren meer kamers aan het renoveren/verven.(hier geen last van gehad) We hebben 16 dgn genoten. De excursie naar Samana is ook een aanrader! We herkenden dan ook meteen de brug waar ''Wie is de Mol'' is opgenomen. Vergeet niet de kabelbaan te nemen met zijn prachtige uitzicht en botanische tuin. Kortom, een aanrader! Neem wel Deet mee en luchtige lange kleding voor in de avond i.v.m. muggen. Het is hier vochtiger en iets frisser dan in Punta Cana. Gelukkig valt de regen, mits het regent of vroeg in de ochtend of in de avond.En valt het overdag, dan is het van korte duur. Dit verklaard de prachtige groene natuur. Voor 25 peso per persoon kun je met een toeristen busje naar naastgelegen plaatsjes. Deze rijden om +- 5 minuten en zijn ideaal. Kortom, een aanrader!

Gereisd Met partner in december 2016

fantastische plek

Franciska
      24-8-2016

Wij verblijven hier op dit moment . Als je echt van shoppen houd zit je hier verkeerd . Je zal dan een taxi moeten nemen . Wij zitten op kamer 608 dat is om de hoek van het strandje . Wij zitten meestal met Max 6 personen aan het strand dus heerlijk rustig . Na half 1 zitten wij op de kamer want de mensen drinken hier gratis en vooral de Engelsen slaan hier in door . Maar wees gerust security is direct aanweZig en niet met lege handen . Mensen zijn heel vriendelijk en behulpzaam alleen erg er dat de vakantie gangers vergeten hoeveel werk de tuinmannen . Poets vrouwen etc hier wel niet verrichten . Met 1 dollar fooi pd zijn ze hier super blij . Men begint hier al om 4 uur tot diep in de nacht . Hele dagen en avonden wordt hier schoon gemaakt . Winkeltje is stervens duur . Pakje sigaretten vraagt men 8 euro en 10 euro in lasirena kost een pakje sigaretten rond de 3.50 dus neem ze zelf mee als je rookt.

Geweldige vakantie gehad

Zwanenburger
      17-8-2016

Twee weken hier geweest. Kamer met uitzicht op zee. De ontvangst is prima! Bij vragen of problemen zijn ze serieus en lossen het meteen op. Bij het buffet is voldoende afwisseling. Voor ieder wat wils. Het is maar wat je gewend bent. Overal is het personeel extra attent naar gasten. Van toiletmevrouw tot minibarvuller. Voor een kleine fooi krijg je nog meer service.

Excursies hebben we niet gedaan. Deze zijn via Tui erg duur.

Entertainment team is enorm aardig. Van water aerobic , danslessen, spelletjes .iedere avond een leuke dansgroep . Drank in overvloed, maar geen misbruik gezien.

Bedden zijn goed. Badkamer verouderd maar schoon.

Wij hebben alleen kritiek op de vliegreis. Voor een verre reis alles betalen is belachelijk! Film kijken kost 10 euro! Geen tui dreamliner meer voor ons! Extra betalen voor stoelreservering en dan toch ergens anders moeten zitten.

Maar dit hotel was voor ons top! Zeker weer een keer.

Gereisd Met partner in augustus 2016

zeer goed,al palace hotel gehad dat veel minder wa

N Van molle
      26-6-2016

uitgestrekt strand +-1.250 km met palmen, bomen en beplanting bachata, lekker eten als je elke keer keuze maakt en niet van alles tegelijk wilt eten kamers goed iets verouderd maar wie heeft thuis laatste mode badkamer ? vriendelijk, een glimlach en je krijgt extra wat je maar wil en daarna een fooi is met plezier gegeven heel vlot gewisseld van een promokamer met veel lawaai naar rustige kamer met zicht op zee, heeft waarschijnlijk te maken met beschikbaarheid maar toch ook met wil klanten het aangenaam te maken 2 landschapszwembaden, 1 rustig, 1 met zwembadbar waar veel animatie plaatsvindt,ligbedden aan zwembad zowel in zon als nagenoeg totale schaduw drankjes vond ik lekker maar dat is persoonlijk,zowel met als zonder alcohol. heb al persoonlijk riu palace gehad met suite kamer met bubbelbad, bediening aan strand en zwembad en kamermeisje dat "s avonds nog propere handdoeken bracht en bed openlegde en gordijnen sloot dat qua strand en zwembad veel minder was, dus mijns inziens een beoordeling is persoonlijk en niet representatief voor hotel het is maar wat je betaald en wat je er voor krijg ,je kan niet betalen voor 3 sterren en supeldeluxe service vewachten mijn ervaring na 20 jaar 2xjaar caraiben is dat heel veel hotels zeer goed zijn voor een zacht prijsje maar veel te duur voor volle prijs en service die ze bieden

Gereisd Met partner in juni 2016

Nog erger geworden

Gaëtan
      30-5-2016

Het eten is nog slechter geworden. Nog minder keuze en minder afwisseling. De airconditioning wordt nog steeds uitgeschakeld in de vroege morgen. In het restaurant is ook geen airco. Opgepast voor de muggen. Neem zeker genoeg middelen mee tegen de muggen. Als je een taxi neemt vanuit de stad kost het je de helft van de prijs. (voor tf nr kan je me mailen) Onze kamer 1445 was het bad serieus beschadigd. Zie dat je niet aan de kant van de baai ligt want de cruiseschepen die er 's morgens aanleggen maken veel lawaai.

Gereisd Met partner in mei 2016

Zeer goed prijs kwaliteit

Brian
      6-4-2016

Zeer goed clubhotel prijs kwaliteit, vergeet niet dit is geen Riu Palace Hotel. Zeer mooie ligging aan een baai met prachtig uitzicht op binnenvarende Cruiseschepen op dinsdag en woensdagmorgen. Kan soms wel druk zijn. Zeer vriendelijk personeel. Eten is in de meeste Riu hotels wel beter.

Gereisd Met partner in Fri Apr 01 2016 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Nooit meer

Nico van de Stadt
      26-2-2016

Eigenlijk viel alles tegen. Waren in oktober ook al geweest en toen was het prima. Maar nu: heeeel druk, totaal geen afwisseling in eten. Vorige keer werd er regelmatig iets leuks gedaan bij het zwembad (bv bbq) Nu maar 4 keer mee gemaakt. Het ergste was nog de schoonmaak van de kamer. Na 11 dagen er te zijn geweest, vinden we ineens een gebruikt condoom op de kamer. Is er al die tijd niet goed schoon gemaakt of heeft iemand onze kamer voor seks gebruikt. Wij zij 65 en hebben geen behoefte aan een condoom. De afhandeling hiervan door het management was zeer slecht. Het leek of ze ons de schuld gaven en in eerste instantie kon er niet eens een excuus vanaf. Dus voor ons Nooit meer RIU Bachata

Gereisd Met partner in februari 2016

• Kleur van het strandLicht
      • Privé strandAanwezig
      • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
      • Strand toegangGemakkelijk toegankelijk

• Animatie programmaAanwezig, Kids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar)
      • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speelruimte, Speeltuin

• Soort gerechtenGerechten voor gasten met allergieën, Internationaal, Italiaans, Regionaal, Sushi, Tapas / Fingerfood

• WifiGratis
      • Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasEigen Balkon, Terras
      • TemperatuurregelingAirco, Ventilator
      • KeukenKeuken
      • Huishoudelijke apparatuurGratis minibar, Kluis, Koelkast, Koelkast / Minibar, Strijkijzer, TV

• WinkelsApotheek, Cadeauwinkel, Juwelier, Kapper, Kleding winkel, Winkel voor levensmiddelen
      • Op het terreinBagageruimte, Disco, Recreatieruimte, Terras, Tuin, VIP area
      • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Casino
      • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Kluis, Tours, Wasserette

• SaunaAanwezig, Hammam, Stoombad / Turks bad

• ParkeermogelijkhedenParkeergarage, Parkeerplaats

• WatersportDuiken, Kanoën, Snorkelen, Surfen, Waterskiën, Zeilen
      • BuitensportenGolfbanen, Paardrijden
      • BalsportenVolleybal
      • FitnessAerobics, Fitness
      • Tennisbaan2, Aanwezig
      • Sport & SpelBiljart, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Riu Bachata in Puerto Plata - Bahia de Maimón, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Riu Bachata zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.