Hotel Riu Bachata

Wellness hotel, Hotel aan zee, Kinderhotel, Designhotel, Boutique hotelWeer vandaag34°23°
Hotel Riu Bachata
8,5

85 reviews over Hotel Riu Bachata in het Nederlands

achteruit gegaan

Gaëtan
1-2-2010

We gaan ieder jaar naar daar omdat ik er werk als onderwaterarcheoloog.(zie boek "Verloren en verborgen schatten in de Dominicaanse Republiek", Historische scheepswrakken in Hispaionla" en "Santo Domingo : de eerste stad in de nieuwe wereld") Het behoord bij de beste hotels rond Puerto Plata. Ieder jaar wordt het iets minder maar dat is misschien ook een gevolg van de crisis. Het eten gaat achteruit. De annimatie wordt steeds veranderd. Vroeger kamen de dansers en annimatie je zelf halen om te dansen voor de shows begonnen. De Michael Jackson show moet je zelker zien, die is top.

Gereisd Anders in februari 2010
2008

Super honeymoon

Arnold en Saskia
22-9-2008

Wij zijn van 24/8 tot en met 7/9 hier geweest. We hebben echt een super vakantie gehad. Je kan van alle 3 de riu's gebruik maken met eten (op de avondmaal na) maar hier zijn wij niet aan toegekomen omdat het eten in bachata goed was. De mensen zijn heel vriendelijk.

De Dominicanen komen inderdaad het weekend naar het hotel toe. Ze zijn wat geluidruchtiger maar last heb je niet van ze.

Naast het feit dat we van Gustav, Hannah en Ike (de orkanen) bezoek hebben gehad was dit een heerlijke en onvergetelijke honeymoon!!

Gereisd Anders in september 2008

Ben hier in september 2007 geweest

charlotte
24-6-2008

Ben hier in september 2007 geweest... heb toen tijdens een excursie een ongeluk gehad en heb na mijn ziekenhuisbezoek van 5 dagen ook nog 5 dagen in het hotel moeten doorbrengen. Ik kan je zeggen ze zijn heel behulpzaam en heel vriendelijk er stond zelfs een rolstoel, fruitmand en een fles rum voor me klaar, heel erg lief allemaal... het enige wat mij tegenviel was de arts van het hotel...die zat alleen maar naar de tv te kijken als hij op bezoek kwam maar hij is er ook meer voor als je een griepje of iets dergelijks hebt... voor de rest een prima hotel!

Gereisd Anders in juni 2008

2007

Waanzinnige vakantie gehad!! zeker 5* waard! Erg gevariërd

....
6-7-2007

Waanzinnige vakantie gehad!! zeker 5* waard! Erg gevariërd eten, ook voor vegetariërs. Overal een goede service. Shows zijn ook leuk om naartoe te gaan. Mooi lang strand, altijd een bedje! Van de dominicanen heb je het weekend geen last, zeker op het strand niet want ze gaan allemaal bij het zwembad zitten. Excusies Samana en Santiago/Jarabacoa zijn zéér zeker aan te raden! Ook de kabelbaan is wel grappig om mee te maken. Als je de kans krijgt hier naartoe te gaan, doén! Lekker zwembad, goed eten, lang strand, goede service, leukse excursies; gáán! Wij zijn eind juni 2 weken geweest.

Gereisd Anders in juli 2007

Verblijf: 2 weken november 2006

Monique
3-7-2007

Verblijf: 2 weken november 2006. Beste Riu op Puerto Plata - aanrader als je aan noordkant Dom.rep. wilt gaan. (rond 2000 in Riu Mambo geweest, Bachata toen in opbouw). Mooie ligging. Best aan het zwembad liggen; strand wel netjes, maar bij schaduw kans op zandvlooien. Ruige omgeving, heel natuurlijk. Eten wat minder als we van Riu gewend zijn, maar we zijn al erg verwend geweest met andere Riu vakanties. Uiteraard lekker eten, niet zo uitgebreid en uitbundig; bezuinigingen? Toffe ambiance aan zwembad met poolbar. Avondanimatie hebben we beter gezien in Riu Tequila Mexico.

Gereisd Anders in Tue Jul 03 2007 21:23:20 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Wij zijn vorig jaar in hotel Bachata geweest

Sam
1-7-2007

Wij zijn vorig jaar in hotel Bachata geweest. Ik vond het eten heerlijk. Je had zoveel keus. Meer dan 10 verschillende salades noem maar op. De zwembaden zijn ook perfect. Het annimatie team was ook leuk. Je hoefde je nooit te vervelen. Mooi prive stand. Ja wij komen hier zeker terug. Een tip boek de excursies op het strand dit scheelt veel geld.

Gereisd Anders in Sun Jul 01 2007 12:21:52 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Voortaan naar Iberostar Punta Cana

sas
19-6-2007

Voortaan naar Iberostar Punta Cana. Niet dat we geen leuke vakantie hebben gehad.ALs je nog nooit naar een zeer luxe resort bent geweest dan is het een prima hotel. Hieronder zijn de punten die wat ons betreft veranderd mogen worden Een aantal restaurants tussen de middag en s'avonds waren dicht. Het eten was slecht, geen variatie, bijna elke dag hetzelfde, koud, lege bakken en er stonden tray's met eten op de grond. Onze kamer werd pas tussen 4 en 6 uur s'avonds schoongemaakt. Het zwembad was 1 week echt heel vies waar een behoorlijk aantal mensen over hebben geklaagd. We hebben het allemaal naast ons neergelegd en een hele leuke vakantie gehad.

Nog één belangrijk ding en dat is dat de locale Dominicanen van vrijdag t/m maandag het hotel overnemen, het is dan gigadruk en ze zijn super brutaal als je een stukje uit de schaduw schruift dan liggen zij er. Laat ook je bedje niet te lang onbeheerd staan want ze gaan gewoon op je bedje met een aantal man zitten. Geef ze daar wel af en toe een fooitje! maar let ook op dat je niet opgelicht wordt, een aantal personen van het animatieteam vragen gewoon om geld, ze hopen dat je medeleven met ze hebt, hun mobiel is kapot, de vader ligt op sterven en ze hebben geen geld om er naar toe te gaan, ze is zwanger enz.... Trap er niet in!

Gereisd Anders in juni 2007

wij zijn juist terug voor de tweede maal,ze zijn er worden

marcia
18-6-2007

wij zijn juist terug voor de tweede maal,ze zijn er ongelooflijk vriendelijk,eten heerlijk,kamers worden alle dagen grondig gepoets.animatieteam is echt geweldig,met andere woorden,gewoon zalig vertoeven daar,wij gaan zeker terug.

Gereisd Anders in juni 2007

Wij zijn twee weken in dit hotel geweest

Sandy Versteeg
22-5-2007

Wij zijn twee weken in dit hotel geweest. Het was geweldig! Een prachtig hotel met zeer vriendelijke mensen. Goede service en prima eten. Het hotel was niet vol dus strandbedden voldoende. Het enige min punt was dat een van de zwembaden een week dicht was vanwege werkzaamheden. Het werktempo ligt niet echt hoog dus dat duurde lang. Maar dat mocht de pret zeker niet bederven. Leuke animatie de hele dag door. Er is van alles te doen. Mooie hotelkamers met goede schoonmakers en schone handdoeken. Het is zeker een bezoekje waard.

Gereisd Anders in Tue May 22 2007 18:40:26 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Zijn hier met de kerstdagen geweest, op 'n enkele bui na 3

Lien
17-3-2007

Zijn hier met de kerstdagen geweest, op 'n enkele bui na prachtig weer geweest. Lekkere relax vakantie met alle luxe erbij. Wel te weinig ligbedden aan zwembad. Heerlijke cocktails aan de swim-up bar en super vriendelijk personeel. Goed 4 hotel, zeker géén 5, de beste van de 3 op dat resort. Aanrader voor gezinnen, leuke annimatie.

Gereisd Anders in maart 2007

• Kleur van het strandLicht
  • Privé strandAanwezig
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
  • Strand toegangGemakkelijk toegankelijk

• Animatie programmaAanwezig, Kids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speelruimte, Speeltuin

• Soort gerechtenGerechten voor gasten met allergieën, Internationaal, Italiaans, Regionaal, Sushi, Tapas / Fingerfood

• WifiGratis
  • Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasEigen Balkon, Terras
  • TemperatuurregelingAirco, Ventilator
  • KeukenKeuken
  • Huishoudelijke apparatuurGratis minibar, Kluis, Koelkast, Koelkast / Minibar, Strijkijzer, TV

• WinkelsApotheek, Cadeauwinkel, Juwelier, Kapper, Kleding winkel, Winkel voor levensmiddelen
  • Op het terreinBagageruimte, Disco, Recreatieruimte, Terras, Tuin, VIP area
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Casino
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Kluis, Tours, Wasserette

• SaunaAanwezig, Hammam, Stoombad / Turks bad

• ParkeermogelijkhedenParkeergarage, Parkeerplaats

• WatersportDuiken, Kanoën, Snorkelen, Surfen, Waterskiën, Zeilen
  • BuitensportenGolfbanen, Paardrijden
  • BalsportenVolleybal
  • FitnessAerobics, Fitness
  • Tennisbaan2, Aanwezig
  • Sport & SpelBiljart, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Riu Bachata in Puerto Plata - Bahia de Maimón, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Riu Bachata zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.