Hotel Riu Bachata

Meer hotelinfo

263 reviews over Hotel Riu Bachata

• 8Louise07-04-2016

Prima hotel!

Met vriendinnen een week verbleven in dit hotel. We hebben genoten van het mooie uitzicht op zee en de wandelingen die je kunt maken over het complex. Het personeel was erg vriendelijk en ook het eten vonden wij goed (voldoende keus). We baalden er wel van dat de zonnebedjes snel bezet zijn op het strand en dat de bedden niet erg comfortabel waren. De verdere voorzieningen op de kamer waren overigens prima en ook het aanbod aan drank was goed. De animatie was niet onze smaak, maar ze doen wel erg hun best. Wij zouden dit hotel zeker aanbevelen!

• 10mario196530-09-2015

fantasties

Erg goed hotel, eten wat je maar wil, personeel en animatie erg goed vriendelijk. Ben er 4 weken geweest maar ga zeker terug volgend jaar. De weekeinde komen de bevolking beetje drukker maar erg gezellie

• 8Steven02-06-2012

Lekkere vakantie gehad

Je merkt dat het toerisme in Puerto Plata een klap heeft gehad en wat terug is gelopen, maar dat nam niet weg dat we een geweldige vakantie hebben gehad! Het resort wordt keurig bijgehouden en personeel is erg vriendelijk. De omgeving was ontzettend groen, mooi en divers. Wat je niet echt hebt is een leuk plaatsje om s'avonds naartoe te gaan, maar het resort heeft afwisselende entertainment.

• 1Ambi14-03-2011

Best whorehouse

Rampzalig wat een ordinaire beweging, zoveel dronken meiden die zich aan lopen te bieden elke avond, zelfs de mannen achter de receptie kunnen het niet laten er gebruik van te maken. Ze proberen dan ook alles wat dronken langs komt te kunnen scoren , werkelijk te walgelijk voor woorden .

• 10willem17-12-2010

Het beste van het beste

Net terug van "weer"een geweldige "bachatta"vakantie. Iedere keer is het weer een groot feest. prachtige kamers, fijn strand (snap niet dat veel mensen bij het zwembad gaan liggen) eten kan niet beter zoveel, zo anders, je kunt iedere dag weer wat anders proberen, de keuze is altid zooooo groot. Blijf lekker op het resort (geen excursies) veel te duur, en niet nodig, er is zo veel te doen op het resort. Wij nemen nooit geld mee, is niet nodig nl. KORTOM GEWELDIG .....TOT VOLGEND JAAR.

• 9joooo16-09-2010

echt un topper als je van fun en zon houdt

voor de 2de keer naar de bachata geweest was weer geweldig gezellig zon plezier en alles wat je wilt en mensen die klagen over het eten kunnen beter thuis blijven want het eten is gewoon goed elke dag wel un andere variatie in een woord het was weer un geweldige vakantie

• 9Timo01-08-2010

Goed hotel, redelijk strand

Goed hotel, goed eten, normale kamers.

Verwacht hier een strand zoals Punta Cana. Wel goede uitvalbasis om excursies en dergelijke te doen.

• 10monkey monkey28-04-2010

machtig

net terug van riu bachata!!vergeet al de negatieve commentaar!! het hotel en alles erom is super en zeker alles waard!! het eten zeer lekker en verzorgd het personeel heel vriendelijk!!heb men hart aan dit land verloren en ga zeker nog eens terug en zeker weten naar dit hotel!! heel mooie excursies gedaan!paradise island,monster truck,isabel del torres,santo domingo,freestyle catamaran,ocean world..wel...2 weken er geweest en nog tijd tekort had!!

• 10daiisy20-11-2009

zeer leuk zeker terug

al 10 maal geweest zeer goed bachatta heb mijn hart daar verloren en geen stres als je daar bent alleen plezier verzekerd zeer goede animatie

• 10karen10-10-2009

Fantastisch!!! ik ga zo snel mogelijk terug!!

Dit hotel was echt goed! heel goede bediening heel vriendelijke mensen en een hele fijne sfeer! ik heb gehuild de dag dat ik daar moest vertrekken dit is een echte aanrader!

17 tips over Hotel Riu Bachata

• Tompoesje, 11-02-2014

In 2012 gaf ik de volgende tip:

Vlakbij het hotel woont Henny van Ginkel (Nederlandse). Ze helpt de allerarmsten dominicanen met kleding en medicijnen. Tevens verzorgt ze excursies op maat in de omgeving, samen met haar man Domingo. Ze hebben een taxi voor max. 5 personen per keer. Wil je iets bijzonders zien, stuur haar een mailtje en vraag naar de mogelijkheden, zo help je ook de Dominicanen.

Haar emailadres is veranderd, dit is het nieuwe: [email protected]

• Ineke , 09-11-2013

Neem genoeg immodium mee en ga naar de apotheek als het niet over gaat.

• Atila, 25-01-2013

Lees het boek : Verborgen en verloren schatten in de dominicaanse Republiek

9 vragen over Hotel Riu Bachata

• Cobi, 02-09-2016

Veiligheid & excursies

Hallo, hier en daar lees je dat het niet altijd veilig is. Merk je daar veel van? Wat zijn de taxiprijzen waar kun je het beste een taxi nemen? Waar kun je het beste een excursie boeken, wat zijn leuke dingen in de buurt.

• Cobi Panman, 02-09-2016

Veiligheid & excursies

Hallo, ik lees hier een daar dat het niet overal veilig is. Merk je daar veel van? Wij gaan naar Puerte Plata. Wat is zijn leuke dingen/plaatsjes in de buurt? En wat zijn leuke excursies en waar kun je die het beste boeken, kun je met de lokale bevolking op pad gaan?

• Franciska , 20-07-2016

Bachatta hotel

Zijn er mensen die volgende maand naar dit hotel gaan ?

Vrouw44, 20-07-2016

• Kleur van het strandLicht
  • Privé strandAanwezig
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
  • Strand toegangGemakkelijk toegankelijk

• Animatie programmaAanwezig, Kids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speelruimte, Speeltuin

• Soort gerechtenGerechten voor gasten met allergieën, Internationaal, Italiaans, Regionaal, Sushi, Tapas / Fingerfood

• WifiGratis
  • Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasEigen Balkon, Terras
  • TemperatuurregelingAirco, Ventilator
  • KeukenKeuken
  • Huishoudelijke apparatuurGratis minibar, Kluis, Koelkast, Koelkast / Minibar, Strijkijzer, TV

• WinkelsApotheek, Cadeauwinkel, Juwelier, Kapper, Kleding winkel, Winkel voor levensmiddelen
  • Op het terreinBagageruimte, Disco, Recreatieruimte, Terras, Tuin, VIP area
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Casino
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Kluis, Tours, Wasserette

• SaunaAanwezig, Hammam, Stoombad / Turks bad

• ParkeermogelijkhedenParkeergarage, Parkeerplaats