Hotel Riu Bachata

Meer hotelinfo

263 reviews over Hotel Riu Bachata

• 7Gaëtan21-07-2008

Lokaal hotel

Reeds 6 jaar gaan we naar dit hotel en zien het steeds achteruit gaan. Het zit er vol ongemanierde Doninikaanse gasten, plassen zelf tegen de beplanting. Het eten gaat achteruit. 1x per 2 weken Jamon en zalm, 1x per week aspergeroomsoep. in de vroege ochtend wordt de airco afgezet en wordt je van de warmte wakker. Duiken is er zeer duur. Ga beter naar Sosua. Taxi in het hotel kost 3x meer. Wenst u meer tips voor uw verblijf hier mail me voor de webpagina.

• 10Gaëtan22-11-2007

Zeer goed hotel, zijn er al 5x geweest. Voor ieder wat wils. Alleen in het weekend best uitstappen doen gezien het hotel, en zwembad, dan vol ongemanierde Dominikanen zit.

• 9diana08-10-2007

een heel leuk hotel kan van alles de hele dag doen alleen de kinderanimatie viel wat tegen maar nou is mijn dochter wel al 9 jaar ga er zeker nog is naar toe je kan met de taxi bij het hotel echt overal naar toe en de chaufeur blijft gewoon bij je in de buurt je betaald ook een vaste prijs erg leuk want dan zie je alles maar dan niet met 30 man tegelijk zeker leuk om naar de watervallen te gaan en te beklimmen

• 9E. Stegeman25-09-2007

Een heel mooi resort. Erg kindvriendelijk. Het eten is niet slecht, maar verdient zeker geen 5 sterren. Verder ontzettend aardig en hulpvaardig personeel. ( Van kamermeisjes tot manager ! ) De kinderdisco ( van 20.00u tot 20.30u.) vond ons zoontje van bijna 3, helemaal geweldig. Wij zijn er 16 dagen geweest, en vonden dat toch net iets te lang, omdat je bijna niet van 't park afgaat ( excursies zijn erg prijzig). Verder zeker een aanrader !

• 8Stijn Breton19-08-2007

Het Riu Bachata is een mooi resort om lekker te relaxen bij (bijna altijd) mooi weer. Het park is mooi opgezet met twee grote zwembaden en verschillende bars. Ik vind de vijfsterren die het resort in steeds meer folders krijgt wel te veel. Het is een goede viersterren. Voor vijfsterren verwacht ik grotere kamers, roomservice en betere restaurants. Vooral het a la carte restaurant valt tegen (het is het omgebouwde zwembadrestaurant). Er is veel entertainment, wat prettig is voor mensen met kinderen. Nadeel is wel dat je 's avonds nergens rustig kan zitten, overal is veel lawaai. Het aanbod van eten is royaal en de kwaliteit is behoorlijk. Het aanbod voor de lunch was tijdens ons verblijf beperkt, omdat het hoofdrestaurant toen dicht was voor lunch. Je mag ook bij het Riu Merengue en Mambo gaan eten, maar het aanbod is daar heztelfde. Van de drie is het Bachata het mooiste en nieuwste. Het personeel is echt top, ze doen ontzettend hun best om het je naar de zin te maken.

• 9Henk23-07-2007

We zijn van 1 juli tot 15 juli 2007 voor de 3e keer in dit hotel geweest.En het was weer een hele fijne vakantie, we hebben 6 excursies gedaan. Waarbij er 2 uitsprongen, namelijk het river raften en Paradise Island, deze hadden we 2 jaar geleden ook al gedaan maar blijft heel erg leuk. Paradise Island hadden we dit keet de VIP gedaan, je gaat dan heen met een speedboot en terug met de bus. Al deze excursies hadden we geboekt bij een lokaal reisburo.Van de zgn locals hebben wij geen enkele last van gehad, ik vond het er zelfs gezelliger van worden. Verder niets dan lof voor al het personeel, zijn heel erg vriendelijk en spontaan. Kortom een hele fijne vakantie gehad met zijn achten!

• 9Tessa14-07-2007

Ik heb hier in 2004 een geweldige vakantie van 15 dagen gehad. We hadden een prachtige suite, het eten was geweldig en heb me ook zeer vermaakt in de discotheek!

Zou hier zeker nog eens terug willen!

17 tips over Hotel Riu Bachata

• Tompoesje, 11-02-2014

In 2012 gaf ik de volgende tip:

Vlakbij het hotel woont Henny van Ginkel (Nederlandse). Ze helpt de allerarmsten dominicanen met kleding en medicijnen. Tevens verzorgt ze excursies op maat in de omgeving, samen met haar man Domingo. Ze hebben een taxi voor max. 5 personen per keer. Wil je iets bijzonders zien, stuur haar een mailtje en vraag naar de mogelijkheden, zo help je ook de Dominicanen.

Haar emailadres is veranderd, dit is het nieuwe: [email protected]

• Ineke , 09-11-2013

Neem genoeg immodium mee en ga naar de apotheek als het niet over gaat.

• Atila, 25-01-2013

Lees het boek : Verborgen en verloren schatten in de dominicaanse Republiek

9 vragen over Hotel Riu Bachata

• Cobi, 02-09-2016

Veiligheid & excursies

Hallo, hier en daar lees je dat het niet altijd veilig is. Merk je daar veel van? Wat zijn de taxiprijzen waar kun je het beste een taxi nemen? Waar kun je het beste een excursie boeken, wat zijn leuke dingen in de buurt.

• Cobi Panman, 02-09-2016

Veiligheid & excursies

Hallo, ik lees hier een daar dat het niet overal veilig is. Merk je daar veel van? Wij gaan naar Puerte Plata. Wat is zijn leuke dingen/plaatsjes in de buurt? En wat zijn leuke excursies en waar kun je die het beste boeken, kun je met de lokale bevolking op pad gaan?

• Franciska , 20-07-2016

Bachatta hotel

Zijn er mensen die volgende maand naar dit hotel gaan ?

Vrouw44, 20-07-2016

• Kleur van het strandLicht
  • Privé strandAanwezig
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
  • Strand toegangGemakkelijk toegankelijk

• Animatie programmaAanwezig, Kids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speelruimte, Speeltuin

• Soort gerechtenGerechten voor gasten met allergieën, Internationaal, Italiaans, Regionaal, Sushi, Tapas / Fingerfood

• WifiGratis
  • Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasEigen Balkon, Terras
  • TemperatuurregelingAirco, Ventilator
  • KeukenKeuken
  • Huishoudelijke apparatuurGratis minibar, Kluis, Koelkast, Koelkast / Minibar, Strijkijzer, TV

• WinkelsApotheek, Cadeauwinkel, Juwelier, Kapper, Kleding winkel, Winkel voor levensmiddelen
  • Op het terreinBagageruimte, Disco, Recreatieruimte, Terras, Tuin, VIP area
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Casino
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Kluis, Tours, Wasserette

• SaunaAanwezig, Hammam, Stoombad / Turks bad

• ParkeermogelijkhedenParkeergarage, Parkeerplaats