Hotel Riu Bachata

Wellness hotel, Hotel aan zee, Familiehotel, Designhotel, Boutique hotelWeer vandaag34°22°
Hotel Riu Bachata
8,5

9 reacties Hotel Riu Bachata

Veiligheid & excursies

Cobi, 2-9-2016

Hallo, hier en daar lees je dat het niet altijd veilig is. Merk je daar veel van?

Wat zijn de taxiprijzen waar kun je het beste een taxi nemen? Waar kun je het beste een excursie boeken, wat zijn leuke dingen in de buurt.

0 reacties

Veiligheid & excursies

Cobi Panman, 2-9-2016

Hallo, ik lees hier een daar dat het niet overal veilig is. Merk je daar veel van?

Wij gaan naar Puerte Plata. Wat is zijn leuke dingen/plaatsjes in de buurt?

En wat zijn leuke excursies en waar kun je die het beste boeken, kun je met de lokale bevolking op pad gaan?

0 reacties

Bachatta hotel

Franciska , 20-7-2016
Zijn er mensen die volgende maand naar dit hotel gaan ?

We hebben een aantal aanbieders voor Riu Bachata voor je op een rij gezet:

is er een speeltuin?

Daantje1976, 8-4-2015
ik vroeg mij af of er een speeltuin aanwezig is?

hoe is het in September

Christel & Mark, 12-8-2013

HoiHoi,

op 15 september as vliegen wij naar de Dominicaanse Republiek toen. Zou iemand ons kunnen vertellen hoe het daar dan is? Want ik lees nu wel wat meer over de plaatselijke bevolking en geluidsoverlast.

Wij houden van gezelligheid, maar het moet niet te druk worden. Maar ik denk ook dat de vakantie daar dan, net als hier in Nederland, is afgelopen en dat het misschien wel zal meevallen.

Groetjes Christel

5 reacties

Merengue of Bachata?

Willeke, 23-6-2013
Twijfelen erg over welk hotel we moeten kiezen voor vakantie in januari 2014 met 2 kids van 12 en 14 jaar (misschien ook nog onze zoon van 16). Wat raden jullie aan?
4 reacties

strand en zee

jan, 7-1-2012
kan iemand mj iets vertellen over de stranden. heb namelijk gelezen dat er een hoop stenen liggen. verder was ik benieuwd naar het leven onder water. gr. jan
2 reacties

draadloos internet

Theo Wetzel, 17-8-2011

Ik wil graag weten of het in dit hotel mogelijk is om "overal" draadloos te internetten.

Is er nog iemand die z'n i-pad meegenomen heeft en mij dus kan vertellen wat de mogelijkheden zijn.

Diner

Gertrud Molenaar, 4-8-2011
Weet iemand of het in dit Riu hotel voor de heren ook verplicht is om 's avonds in een lange broek naar de eetzaal te gaan?
4 reacties

We hebben een aantal aanbieders voor Riu Bachata voor je op een rij gezet: