Hotel Punta Goleta Beach Resortstersterster

Meer hotelinfo

15 reviews over Hotel Punta Goleta Beach Resort

• 7petra01-07-2012

heerlijk hotel

was een fijne tijd niet meer in nederland te boeken was perfect ' brug over en je zit op een heerlijk strand

Gereisd met partner in juni 2006

• 8Marijke17-01-2012

Prachtige omgeving

Goed hotel en prachtige ligging. Eten was ook prima en de kamers werden goed verzorgd. Een aanrader.

Gereisd met partner in januari 2012

• 7Henk & Mirjam12-11-2006

Hallo in 2005 geweest we hebben een fantastische vakantie gehad zaten ook in gebouw 1 kamer prima airco ook. Eten super, zeer variabel en gezellig met live muziek. Excursie gemaakt naar de watervallen om zelf te beklimmen een echte uitdaging en zeer zeker grensverleggend. Al met al super geweest we hopen d´r zeker nog een naar terug te gaan. Heerlijke massage´s op het strand een echte aanrader ze staan iedere dag weer op je te wachten je wordt gemasseerd voor een hele lage prijs een echte aanrader

Gereisd in november 2006

• 7lisa25-09-2006

Prima als je van all-inclusive houdt (werd voor ons wederom bevestigd dat dit niet ons soort vakantie is). Kamers zijn sober en netjes. Eten is aardig goed, wel veel van het zelfde. Entertainment verschrikkelijk: Amerikaans opdringerig gebeuren, echt niks aan. Alles wordt goed schoongehouden. Personeel is aardig. Cabarette heel erg leuk plaatsje. Omdat wij ons hier niet op onze plek voelden (all-in), zijn wij na een week weggegaan en hebben een appartementje in Cabarette gehuurd... fantastisch!

Gereisd in september 2006

• 7Suzanne18-10-2005

Eenvoudig maar keurig hotel! Zeer goede prijs/kwaliteit verhouding. Personeel wel ok, eten goed (en gevarieerd) en kamers keurig schoon! Aanrader voor mensen die voor niet al teveel geld er eens lekker tussenuit willen! PS ben je er tussen jan-mrt ga dan zeker mee naar Samana om walvissen te kijken, wij hebben er 5 gezien en 1 baby!!!

Gereisd in oktober 2005

• 8nicolien19-09-2005

Wij zijn van 23 aug t/m 4 sept 2005 in dit hotel geweest en een superleuke vakantie gehad!! We hadden een kamer in gebouw 1 en dit was een nette kamer met airco. De mensen daar zijn supervriendelijk en doen er echt alles aan om het je naar de zin te maken. Het eten was ook goed. Elke dag was er wel iets anders te krijgen. De excursies die we hebben gedaan waren erg mooi, alleen "Paradise Island" was wat ver reizen in de bus (ongeveer 3,5 uur). De excursie "The Blue Lagoon Tour"is echt aan te raden. Je ziet zo heel veel leuke dingen van het land en ook heeeele mooie strandjes waar geen toerist komt. Kortom: echt een perfecte vakantiebestemming!

Gereisd in september 2005

• 8Jana29-08-2005

Na alle slechte reacties die ik gelezen had ging ik toch met een beetje angst op reis. Toen we daar aangekomen waren viel het allemaal heel erg mee. Het resort is heel mooi onderhouden er zijn iedere dag tuinmannen aanwezig. De kamers zijn eenvoudig maar hebben wel een goede airco. Het strand was ook heel mooi, vooral rustig. Was net of je er helemaal alleen lag. Het eten in het restaurant was harstikke goed. Heel veel afwisseling. Het plaatsje Cabarete is heeel gezellig met allemaal barretjes en restaurants op het strand. Het enige minpunt wat wij hebben ondervonden waren de dominicanen die in het weekend naar het hotel toekwamen maar voor de rest van de week was het lekker rustig bij het hotel. Ik kan het hotel iedereen aanraden!!! Wij hebben daar echt een SUPER vakantie gehad!

Gereisd in augustus 2005

• 8Sandra en Marco31-07-2005

We zijn in juni 2005 geweest. pluspunten: +zeer gevarieerd buffet. Geen dag hetzelfde eten. +vriendelijk personeel +Het resort ligt in een mooi aangelegd park +De beplanting in het resort wordt bespoten tegen muggen +Er is de hele dag entertainment +Er gaat dagelijks een busje naar Cabarete +taxistandplaats bij hotel

Minpunten: -Het strand ziet er niet uit. Veel afval,korte kuststrook.Geen helder water door stromingen en wind. Strandbedjes zien er niet uit -De kamers van het resort zijn verouderd bij de bijgebouwen. De beste kamers liggen in hoofdgebouw 1. -Het entertainmentteam kan op je zenuwen werken. Wij vonden ze af en toe opdringerig.
    -In het weekend komen de dominicanen. Hou er rekening mee dat het dan heel erg druk is bij het zwembad en in de etenszaal en luidruchtig. -Het zwembadwater is troebel en vies. Het water wordt gerecycled ipv ververst.

• 9irene Faber- Greven08-07-2005

Wij zijn er in 2003 geweest en het was een geweldige vakantie. Mijn moeder was ook mee en is meteen in 2004 nog een keer gegaan.Aardige mensen en het eten was prima, wij zijn in 2004 naar een RIU hotel geweest 5* maar vonden Punta Goleta beter!

• 8John en Pasca03-07-2005

Hotel bezocht in 2000. Wij vonden het een prima hotel. Erg mooie ruime kamers en ruim balkon. Overdag en 's avonds voldoende te doen. Gezellige bar met heerlijke cocktails. Restaurants prima, voldoende keuze. Diverse excursies gemaakt, waaronder een dag Haiti. Heel indrukwekkend. Mail gerust als je vragen hebt.

0 tips over Hotel Punta Goleta Beach Resort

• BuitensportenGolfbanen
      • BalsportenVolleybal
      • TennisbaanAanwezig
      • Sport & SpelBiljart, Darts, Tafeltennis

• AdresCarrertera Caberete Km3 10623(toon op kaart)
      • E-mailadres
      • Website