Hotel PlayaBachata Resort

Hotel aan zee, KinderhotelWeer vandaag34°23°
Hotel PlayaBachata Resort
8,6

We hebben een aantal aanbieders voor PlayaBachata Resort voor je op een rij gezet:

570 reviews over Hotel PlayaBachata Resort in het Nederlands

geweldige vakantie in prachtig resort.

Rene Garnier
1-3-2018

prachtig verblijf, goede service en lekker eten en drinken, zeer goede cocktails, mooi resort all inclusieve prachtige ligging met poolbar, goede bedden en goed schoon perfecte vakantie gehad..... mooie excursies en prachtig gezwommen met dolfijnen beslist een aanrader als je hierheen gaat bij Oceanworld.... gewoon te boeken bij touroperator en een encounter met een zeeleeuw.....was prachtig en beslist de moeite waard.

Gereisd Alleenreizend in Mon May 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Geweldig.

DiBel
11-2-2018

Accommodatie top, strand geweldig, meer dan voldoende ligbedden, eten super, kortom een feestje.

Gereisd Met vrienden in januari 2017

De mooiste vakantie ooit :-)

Dariusz
30-1-2018

Top hotel met super vriendelijke personeel, we waren altijd met glimlach geholpen. Riu Merengue vind ik de alle beste hotel van alle drie die naast elkaar zijn.

Gereisd Met partner in Fri Apr 01 2016 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

3 wkn geleefd in het paradijs

Queenladyhair
25-5-2017

Afgezonderd genieten, komen zeker terug!

Gereisd Met partner in januari 2017

Super

Helma
5-5-2017

Excursies in de buurt, plaatsen waar je zelf heen kan of met een excursie

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2015

Super vakantie gehad

Wendy
4-5-2017

We zijn hier oktober 2016 geweest met een kindje van 1 jaar. Alles ziet er netjes uit en kamers worden goed schoongemaakt. Enige minpunt was dat de airco slecht werkte en op de laatste dagen zelfs echt kapot was. Zwembad was ook wat minder, maar met de zee meteen bij je hotel maakt dat weinig uit. We zijn ook veel gaan zwemmen bij het aan grenzende bachata en riu village. Over het eten valt ook niet te klagen veel keus en genoeg de hele dag. Leuke animatie voor jong en oud!

Gereisd Met jonge kinderen in oktober 2016

Al jaren ons vaste adres om te genieten!

Bert Jordense
9-3-2017

Wij vinden Alles goed, ook als er iets een keer niet zo goed is... Het ligt meer aan je verwachtingspatroon en je houding dan aan de situatie daar. Het kan niet zo zijn, dat er voor dezelfde periode een 10 en een 0 wordt gegeven. Maar het gebeurt soms wel. Dan ligt het dus Niet aan Riu Merengue! Wij gaan straks voor de 15e keer... Voor het weer, voor het vakantiegevoel, voor het eten (èch wel), maar vooral voor de mensen daar. Heerlijk!

Gereisd Met partner in september 2016

Prachtig gelegen appartementen

Diana
15-9-2016

De mooie pastelkleuren van de huisjes passen prachtig in het caribische plaatje. Gelegen in een schitterende tuin. Het eten was prima, genoeg keus. De drankjes smaakten ook allemaal prima. Personeel vriendelijk en attent. Ik was samen met mijn dochter en kleindochter. We zouden graag nog een keer gaan.

Gereisd Met jonge kinderen in Tue Mar 01 2016 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Geweldig genoten

Yvon
26-4-2016

De kamers waren geweldig, alleen het douchegedeelte ( in het bad ) was een beetje smal. Het personeel loopt de benen onder het lijf vandaan voor je. Het eten was heel gevarieerd maar een beetje flauw ( een beetje zout doet wonderen ) Het animatieteam was echt geweldig !!! De hele dag hadden ze leuke en gekke dingen die je kon doen en ze waren totaal niet opdringerig. Het strand was geweldig en er was altijd wel een bedje.

mooi gelegen complex

diana
23-3-2016

We hadden een mooi roze huisje. De kamer was keurig schoon. De tuin prachtig onderhouden. Eten en drinken was heerlijk. Ik snap sommige mensen hier niet. Klagen ,klagenen nog eens klagen. Ga dan naar een rijk land. Of betaal de hoofdprijs voor een duur hotel. Wij hadden altijd 3 bedjes aan het strand. Nooit getroffen dat ze bezet waren. Personeel keurig en aardig.

Gereisd Met partner in Tue Mar 01 2016 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

• VerzorgingAll inclusive, Halfpension, Volpension

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand1 minuut lopen, 50 m, < 5 minuten met de auto
  • Privé strandAanwezig
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig

• Animatie programmaAanwezig, Kids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speelruimte, Speeltuin

• Soort gerechtenVegetarisch

• Gratis wifiLobby

• Balkon / terrasTerras
  • TemperatuurregelingAirco, Ventilator
  • Huishoudelijke apparatuurGratis minibar, Kluis, Koelkast, Koelkast / Minibar, Strijkijzer, TV

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie
  • Op het terreinBagageruimte, Disco, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Casino
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Wasserette

• SaunaStoombad / Turks bad

• ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Parkeergarage, Parkeerplaats

• WatersportDuiken, Kanoën, Snorkelen, Surfen, Waterskiën, Zeilen
  • BuitensportenBoccia, Golfbanen, Paardrijden
  • BalsportenVolleybal
  • FitnessAerobics, Fitness
  • TennisbaanAanwezig
  • Sport & SpelBiljart, Minigolf, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel PlayaBachata Resort in Puerto Plata - Bahia de Maimón, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel PlayaBachata Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.