Hotel Celuisma Tropical Playa Dorada

19 reviews over Hotel Celuisma Tropical Playa Dorada

• 2017
    3Sandra09-02-2017

Ten onrechte maar 1 ster afgenomen

In plaats van het hotel een andere naam te geven (voorheen Celuisma Hotel Playa Dorado) hadden ze beter kunnen investeren in onderhoud. Vergane glorie (en dan is de meevaller nog de voorheen witte wc brillen, die nu overgaan van beige naar geel), receptie personeel is onverschillig, elke dag was er zowel qua drank als qua eten al vroeg vanalles op (plastice bekers ook s avonds in bar). Ze hebben het hotel ten onrechte maar 1.ster afgenomen, want eigenlijk verdient dit hotel maar 1 ster in totaliteit (en dat is voor de ligging nl direct aan het strand)

• Oude reviews

5Jeroen25-02-2010

Hier nooit meer!

Eten was slecht en vaak koud. drinken kreeg je in die plastic kinderbekers. De kamers waren matig. Eerste kamer wat we kregen stonk het naar schimmel en de tweede kamer was netjes schoon. Alle kranen sloten niet af en bleef maar door lekken, best irritand vooral s'avonds! Animatie was erg amateuritisch (wel erg vriendelijk!) vooral s'avonds waren de shows erg slecht(als er een show was!). Was dan maar ook 1 barretje open waar je in de rij moest staan voor drinken. Het strand was mooi maar toen wij er waren was er veel erg veel rommel in het water, de noordzee van ons is dan veel schooner. Na een week werd de stroming anders en werd het water ook veel mooier en schooner. Voor kinderen is het strand geen aanrader, want de stroming van het water is erg sterk. Verder nog wel wat problemen gehad in het hotel, maar dan wordt het een lang verhaal. Algemene indruk van ons was. Niet meer! en zeker geen aanrader! Er zijn veel mooiere en betere hotels all incl.

• 9R. Lentelink16-11-2009

Waanzinnig goed hotel!!

Wij zijn hier meerdere keren geweest en het is ons enorm goed bevallen. Vriendelijk personeel, goed eten en drinken en schitterende accomodatie. We hebben meerdere directie en personeelswisselingen meegemaakt, maar bleef altijd goed. Nu het van naam veranderd is, zijn we er nog niet weer geweest trouwens. Toch maar weer eens proberen denk ik ;-)

• 9Miek23-07-2009

Erg leuk zeker een aanrader

Super vakantie gehad, leuke trips en heerlijk gegeten.

• 9Sudjes13-06-2009

Topvakantie!

We hebben Iberostar Playa Dorada in oktober 2007 bezocht, wat een topvakantie! Zeer vriendelijk personeel, hele mooie accomodatie (vooral de binnentuin), schone luxe kamers en genoeg vertier. Leukst tv kanaal was BBC America. Zelf hebben we 1 excursie gedaan: Paradise Island. Een aanrader! (boottocht, snorkelen, eten en de mangrovebossen zien)

• 8Mulder22-02-2009

heerlijk hotel

Kwamen hier per ongeluk terecht maar het is ons geweldig bevallen. Het buffet is zeer uitgebreid, wel vaak het zelfde maar dan zijn er altijd nog de (specialtieten) restaurants ter afwisseling. Altijd tennisbaan en ligstoelen ter beschikking en het personeel was super vriendelijk en behulpzaam. natuurlijk waren er dingen minder zoals een kapotte airco maar die werd meteen gerepareerd. Wij 5 hebben (nog geen 8uur terug) allemaal een geweldige vakantie gehad.

Met oudere kinderen

• 5Tineke Nijman13-02-2009

vooral het eten viel erg tegen

Vriendelijk personeel, dat niet aangestuurd wordt. Ze doen maar wat. De wijn kan gewoon 'op' zijn. Het eten was niet goed, vooral ook omdat het lauw was. De specialiteitenrestaurants waren een aanfluiting, alle vier geprobeerd, alle vier een negatieve ervaring. Lekkages in badkamer, wandkontaktdoos van de föhn was niet aangesloten. Kortom: nooit meer.

Met oudere kinderen

• 8F en familie21-09-2007

zeer mooi en goed hotel eten is goed de kamers ruim en schoon personeel zeer vriendelijk en het strand is prachtig. zeker een aanrader voor jong en oud geweldig ga zeker nog een keer terug

• 8lientje21-07-2007

prachtig mooie vakantie gehad en zeker voor herhaling vatbaar

• 8remco en wendy13-10-2005

wij zijn twee dagen geleden terug gekomen uit dit hotel. mooi en schoon zwembad met bar. eten redelijk goed. grote en schone kamers met 2 tv's en niet te missen een airco. minibar was zoals wel beloofd in de folder,NIET gevuld. handdoeken elke dag schoon. je hoeft geen badlaken mee te nemen, want deze krijg je elke dag schoon in het hotel. kortom een goed hotel,

Anders

0 tips over Hotel Celuisma Tropical Playa Dorada