Hotel Casa Marina Playa Escondida

3 reviews over Hotel Casa Marina Playa Escondida in het Nederlands

Mooie vakantie

meesmila
17-9-2014

Bij aankomst werd verteld dat dit het grootste hotel was in de omgeving. Was inderdaad een groot resort. Echter wij zijn in november geweest en er was misschien 1/3 gevuld met toeristen. Het nadeel daaraan was dat het personeel niet meer echt hun best deed voor de toeristen. Eten was matig en animatie (wat we na de jetlag nodig hadden om wakker te blijven) was ook zeer matig. Over het algemeen echter een goed hotel, mooie kamers, leuk barretje en een mooi strandje.

Goed Hotel!

ree_egwel230
29-8-2011

16 dagen geweest, en heerlijk naar de zin gehad :) het animatieteam doet onwijs zn best om het leuk te maken.

eten is leuk geregeld, want je kunt 3x in de week in een van de a la carte restaurants eten die binnen de All Inclusive formule vallen.

Kamers worden heel goed schoongemaakt, en de zwembaden worden goed onderhouden.

het enige nadeel dat wij hier ondervonden was dat de lokale bevolking enkele dagen op het resort mocht komen. pas dan goed op je spullen want tijdens ons verblijf zijn er spullen gestolen, waarschijnlijk dus door de Dominicaanse bezoekers.

Fantastische plek

gaston_marloes
30-5-2011

Wat hebben we hier genoten, ruime kamer en het eten was erg lekker. Het strand was iets minder, niet eg groot ivm rotsen. Je kan lekker zwemmen in het zwembad. Het hotel heeft fietsen en je kan daarmee het dorp in rijden. Ga met een taxi langs de bijzonder plekken in de buurt. Boek excursies om wat van het eiland te zien.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Casa Marina Playa Escondida in Puerto Plata - Bahia de Maimón, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Casa Marina Playa Escondida zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.