Hotel Allegro Puerto Plata

8,5

We hebben een aantal aanbieders voor Allegro Puerto Plata voor je op een rij gezet:

8 reviews over Hotel Allegro Puerto Plata in het Nederlands

2006

Kamers verdienen een opknapbeurt, maar zijn schoon

Ed-
11-1-2006

Kamers verdienen een opknapbeurt, maar zijn schoon. En met een resort als Jack Tar zal je niet vaak op de kamer zijn : mooi park, prachtig strand, prima eten en drinken en wat een perfect personeel !

Gereisd Anders in januari 2006
2005

Wij vonden de tuinen, het strand en het eten heel goed

anne
22-9-2005

Wij vonden de tuinen, het strand en het eten heel goed. Maar de kamers zijn niet zoals men doet vermoeden, bed was doorgelegen, je voelde de veringen. Ook vond ik het animatieteam ronduit slecht. Veel avonden hetzelfde "liedje". Je bent ver verwijderd van een dorp/stad en moet gelijk 50 dollar betalen (retour) om daarheen te gaan. Het ligt te geïsoleerd. Bar bediening is traag. Het leuke eraan waren de excursies: uncle bob (paardrijden) en exteme safari. Maar daar betaal je grof voor (plm 80 dollar p.p.) Ik vond dit alles geen 4 sterren accomodatie. Er komen daar merendeel Engelsen en dat is niet het prettigste volk als men te veel heeft gedronken.

Gereisd Anders in september 2005

Super vakantie! Sommige kamers zijn idd verouderd; gelijk

Soleil
12-8-2005

Super vakantie! Sommige kamers zijn idd verouderd; gelijk vragen om een andere kamer waar je wel tevreden over bent "no problemo!" Erg lieve mensen, personeel staat altijd voor je klaar en zijn erg behulpzaam! Mooi strand, 2 zwembaden, goed eten (buffet) en drinken; heerlijke all-in! Had er nog wel veel langer willen blijven....

Gereisd Anders in augustus 2005

Al in 1999 geweest, vond t super! Excursies vanuit het de

Maike
29-7-2005

Al in 1999 geweest, vond t super! Excursies vanuit het hotel, vooral de safari is een aanrader.Kamers niet superlux, maar wel brandschoon. Personeel vliegt van smorgens vroeg tot s avonds laat voor je, ongelofelijk.

Gereisd Anders in juli 2005

kamers moeten nodig eens opgeknapt worden, bij ons was er

Esmee & Danny
18-4-2005

kamers moeten nodig eens opgeknapt worden, bij ons was er veel kapot. Zonder problemen een andere kamer gekregen, maar hier was het eigenlijk hetzelfde liedje. Bij Touroperatorstond het in de brochure als een deluxe all in hotel voor adults only. Helaas konden ze geen van bovenstaande beloftes waarmaken. Het personeel is erg vriendelijk en service gericht, dat onze vakantie niet helemaal verpest was, is aan hen te danken.

Gereisd Anders in april 2005

Een fantastisch resort, de omgeving van het resort is erg

monique
24-1-2005

Een fantastisch resort, de omgeving van het resort is erg mooi. Over de service is niets slechts te zeggen, deze is uiterst goed, het personeel is ontzettend aardig en leuk. ook de activiteiten die gehouden worden zijn leuk voor volwassenen. een fantastische vakantie daar!

Gereisd Anders in januari 2005

alle medewerkers doen alles voor je dag en nacht

yvette Evertse
15-1-2005

alle medewerkers doen alles voor je dag en nacht.

Gereisd Anders in januari 2005
2004

Geweldig hotel, zeer ruim opgezet, heerlijk eten, mooie

Geerlings
2-12-2004

Geweldig hotel, zeer ruim opgezet, heerlijk eten, vriendelijk personeel, mooie stranden, kortom een perfecte bestemming

Gereisd Anders in december 2004

• Huishoudelijke apparatuurKluis, TV

• Overige servicesWasserette

• TennisbaanAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Allegro Puerto Plata in Puerto Plata - Bahia de Maimón, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Allegro Puerto Plata zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.