vakanties Puerto Plata - Bahia de Maimón

Reviews over Puerto Plata - Bahia de Maimón

Geweldig

Carmen30,
    5-3-2018

Verblijf was bij riu bachata, een heel

Mooi resort. We hebben hier genoten van de gastvrijheid en vriendelijke mensen. Eten, drinken en sfeer was erg goed. Kamers waren netjes

geweldige vakantie in prachtig resort.

Rene Garnier,
    1-3-2018

prachtig verblijf, goede service en lekker eten en drinken, zeer goede cocktails, mooi resort all inclusieve prachtige ligging met poolbar, goede bedden en goed schoon perfecte vakantie gehad.....

mooie excursies en prachtig gezwommen met dolfijnen beslist een aanrader als je hierheen gaat bij Oceanworld.... gewoon te boeken bij touroperator en een encounter met een zeeleeuw.....was prachtig en beslist de moeite waard.

Geweldig.

DiBel,
    11-2-2018

Accommodatie top, strand geweldig, meer dan voldoende ligbedden, eten super, kortom een feestje.

De mooiste vakantie ooit :-)

Dariusz,
    30-1-2018

Top hotel met super vriendelijke personeel, we waren altijd met glimlach geholpen. Riu Merengue vind ik de alle beste hotel van alle drie die naast elkaar zijn.

16 dgn. Mooi resort, direct aan het strand.

Fam. Vos,
    10-8-2017

Hotel ligt direct aan het strand. Kamers zijn wat gedateerd. Twee sleutels van kamer met kluisje op kamer, zonder extra kosten. Prima WiFi. Ook op kamer. Toiletpapier en handdoeken oké. Eten voor elk wat wils, maar weinig variatie. Voldoende ligbedjes. Wil je een leuke plek onder een parasol, dan moet je wel heel vroeg zijn. Helaas wordt het strand niet dagelijks schoongemaakt. Hebben we al wel veel beter meegemaakt. Leuk animatiegigant. Niet opdringerig. Leuke zitplekken op complex. Hygiene is oké, alleen bekers/glazen en borden niet altijd goed schoon. Bestek in restaurant wel. Groot zwembad. Helaas overal slechts ongeveer 1.20 mtr diep. Zeer vriendelijk personeel. Dagelijks gewapende bewaking op terrein die hele nacht rondes lopen. Hebben wij als prettig ervaren. Koel drinken en geen wachtrijen bij bar. Gasten: NL, Belg, Dld, Fransen, Canadezen, Amerikanen en veel Engelsen. Vrijwel geen Russen.

Puerto Plata - Bahia de Maimón scoort een 7,3 uit 10, op basis van 79 reviews