Hotel aan zee, Luxe hotelWeer vandaag31°25°
9,2

We hebben een aantal aanbieders voor Luxury Bahia Principe Ambar Don Pablo Collection voor je op een rij gezet:

67 reviews over Hotel Luxury Bahia Principe Ambar Don Pablo Collection in het Nederlands

Niet twijfelen, gewoon boeken!

Elly
18-2-2017

Prachtig groot resort, maar zeer ruim opgesteld (waardoor je niet in de gaten hebt dat er duizenden gasten zijn). We hebben ter plekke ge-upgrade naar (luxury) Ambar Green (hadden origineel Bavaro geboekt, wat ernaast gelegen ligt), wat ons zeer goed bevallen is en waardoor je ook op andere plekken (adults only!) kunt komen. Resort is bijzonder schoon, zeer goed onderhouden en bied mogelijkheden voor gasten van alle leeftijden (het nabij gelegen Esmeralda is zeer geschikt voor (gezinnen met) kinderen!) Door de upgrade (wij betaalden omgerekend 30 euro per nacht extra voor een junior-suite) konden we genieten van extra's als wifi (anders 49 USD per week) en gratis kluisje (anders 4 USD per dag), maar ook is er butlerservice (je kunt je koffer op verzoek laten in- en uitpakken) en 24 uurs roomservice. Daarnaast geniet je van de vrije keuze uit 14 restaurants (wel op tijd reserveren!) Wij vonden in de buffetrestaurants alles wat we lekker vonden; de 3 a-la-carte restaurants waren geen broodnodige toevoeging. Maar dat is persoonlijk. Al het eten is overal: Perfect! Er zijn veel Amerikanen en Canadezen op het resort, daarnaast hoorden we wat Frans, Pools en Duits. In 13 dagen geen Nederlander gezien! Kleine minpuntjes: de wifi is beroerd (traag, slecht bereik, vaak opnieuw inloggen), minibar wordt niet dagelijks aangevuld terwijl dat wel 'zou moeten' en irritatiepunt is dat eeuwige handdoekje leggen. Ook zijn veel medewerkers erg gevoelig voor tips, wat een beetje jammer is als je niet steeds met je dollars of pesos wilt wapperen en je wapperende buurman 3x vaker wordt gevraagd of hij iets te drinken wil. Daarentegen wordt je (Ambar Green) elke avond in de hotelkamer gebeld of alles naar wens is en of ze nog iets voor je kunnen doen. Housekeeping komt 's avonds ook nog een tweede keer langs om natte handdoeken te vervangen, je bed 'instapklaar' te maken en aan te vullen wat je mist in je kamer. Kortom: voor ons een 9.5. Bijna perfect. Zeer genoten, dus zeker niet twijfelen om hierheen te gaan!

Gereisd Met partner in februari 2017

Paradijs met service

Ann devos
27-7-2016

Heel mooi adults only hotel behorend tot 1 van de vele hotels Bahia in dit heel uitgestrekt domein. Zonder meer de beste keuze uit alle andere hotels. Heel proper, vriendelijk en lekker eten. 14 mogelijke restaurants a la carte, waarvan El Olivio de beste was. Chateau Briand van de chef en een Banana flambe zijn de aanraders. Heel mooi apart strand waar je tot rust kan komen. Zelfs daar bediening al hebben ze graag een fooi. Paradijselijk domein waar je wordt rondgevoerd met busjes. Heel warm zelfs s nachts koelt het amper af. De airco in de kamer was gelukkig heel goed. 2x per dag wordt de kamer in orde gebracht. Enkel het inchecken en uitchecken verliep stroef. Voor de rest een tophotel.

Gereisd Met oudere kinderen in Fri Jul 01 2016 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Gewoon fantastisch !

pedicure_fabienne
25-6-2016

Wat een top hotel en top service ! Van bij het ochtendgloren is het personeel zo vriendelijk tot bij het slapengaan ! Niets is te veel ! De kamers zijn zeer ruim en zeer proper ! Alle openbare toiletten worden konstant gereinigd ! Mooi groot warm zwembad met heerlijke bar ! Uitmuntende bufetten ! Alles is hier gewoon top ! Negatieve kritiek is hier echt niet van toepassing, diegene die hier niet tevreden zijn begrijp ik totaal niet, en we hebben al heel veel hotels en resorts wereldwijd bezocht, maar dit is mijn nummer 1 !

Gereisd Met vrienden in juni 2016

Nog wel heel mooi

Corb
3-2-2016

Positief is de vriendelijkheid van de mensen, het mooie strand, goed eten in de a la carte restaurants. Gezellig 's avonds tot laat buiten zitten met leuke bediening. (Doe maar twee mamahuana, waarop diverse meisjes van de bediening zeggen "mogen het er ook drie zijn, met een big smile" ) Twee maal per dag schone handdoeken op de kamer, schitterende zwembaden, maar: te weinig schaduwplekken voor mensen die dat willen, te amerikaans opgezet, heel veel luidruchtige canadezen (er zijn ook heel veel goede hoor) het resort wordt steeds groter maar het strand is alleen maar kleiner geworden. Inmiddels is er Ambar 1, 2 en 3. Het is voor mij nu te massaal geworden. Maar et blijft een schitterend adults only resort.

Gereisd Met partner in januari 2016

Wat eten betreft: Nooit meer. De rest was prima!

Jeanine
3-1-2016

Goed: kamer was top, ruime badkamer, groot en goed bed, alles netjes bijgehouden. Wel een klein straaltje vd douche (mocht de pret niet drukken). Niet: Als je gewend bent om goed te eten, moet je hier absoluut niet heengaan. Het staat niet in verhouding met de prijs die je betaald.

Gereisd Met partner in Tue Dec 01 2015 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Super

Devriendt laurent
15-11-2015

Voor de tweede maal onze vakantie in dit hotel en terug super Gevraagde hoekmeter verkregen badkamer was wel aan vernieuwing toe maar stoorde niet Eten zeer lekker personeel zeer behulpzaam

Gereisd Met partner in september 2015

Grandioos

Lia van Hust
17-10-2015

Voor de 15 de keer in dit geweldige hotel. 30 dagen zijn we dit keer gebleven. Het was weer helemaal af. Er zijn leuke restaurants bij gekomen. Buiten de twee buffetrestaurants hebben we deze keer gegeten bij Don Pablo. Portofino, de Brazilian ,El Olivo ,Takara E zij er nog veel meer maar dit zijn voor ons de toppers. Het personeel is echt geweldig aardig .Hotel is superschoon en s' avonds ligt er een heerlijk doosje chocolade in een voor de rweede keer die dag schoongemaakte kamer met allemaal weer schone handdoeken. Op je verjaardag is je kamer plots versiert staat er een fles champagne en s'avonds een heerlije chocoladetaart die zingend door het personeel aan tafel wordt gebracht. Het strand wordt de hele dag door schoongemaakt en op het strand is er ook bediening van drankjes. Juni 2016 gaan we weer terug .

Gereisd Met partner in september 2015

Nooit meer!!!

Francine
1-8-2015

Je ziet het hotel steeds meer achteruit gaan. In september ben ik ook naar het Ambar geweest en heb me na 2 dagen laten omboeken naar het Riu Palace Punta Cana. De Directeur van het Ambar beloofde me toen: de volgende keer als u komt dan zorg ik dat alles in orde is, stuur me maar een mailje van tevoren en ik zorg dat alles is zoals U wilt. In april ben dan nog maar een keer terug gegaan. Niet dus!!! De dingen die in de brochure staan: badjas en slippers op de kamer (was er niet), minibar dagelijks bijvullen (gebeurde niet), dagelijkse schoonmaak van de kamer (heb een paar keer moeten bellen dat mijn kamer niet gedaan was). Zeker 10 keer naar de receptie gebeld dat de TV niet werkte, daarna heb ik de moet maar op gegeven. Badkamer vies, bubbelbad werkte niet (ik kreeg als antwoord: ja maar de douche doet het toch). Is de term Luxury in mijn ogen niet meer waard!

Gereisd Alleenreizend in april 2015

Goed maar kan beter

sawij
3-3-2015

Wij verblijven op dit moment op het adult gedeelte ambar. Het hotel is goed maar niet wat we verwacht hadden. We zijn in diverse hotels geweest met adult only grand bavaro majestic, Dreams maar die waren veruit beter. Mooiere kamers meer rust luxe en dat voor een paar honderd euro meer. Ook apart is dat je een ambar 2 hebt die voldoet mi meer aan de verwachting maar wanneer je daar terecht komt geen idee. Als ik kijk naar de prijs die wij betaald hebben vind ik ambar 1 niet voldoen te duur voor wat je krijgt. Jammer maar wij kiezen voortaan een ander hotel wij verblijven hier van 28 febr tm 7 maart

Gereisd Met partner in maart 2015

Schitterend

cor
28-2-2015

Schitterend Adults only resort, gelegen naast Turqoise (veel massaler). Je kunt in gigantisch veel restaurants (zeer goed) eten. (gehele Bahia principe resort) Ambar 2 is nieuwer en mooier maar iets verder van strand dan Ambar 1. Beiden echter voortreffelijk. Vriendelijkheid staat voorop, gezellige plekjes om iets te drinken. Wifi is wat moeilijker, daar moet je de weg mee weten. Behulpzame mensen overal. Kamers zijn goed, dagelijkse schoonmaak en 2x perdag handdoeken. Heb niets tegen kinderen maar de adults only formule is voor ons voortaan vanzelfsprekend. De excursies zijn ontzettend duur. Helaas was onze vakantie maar 1 week door omstandigheden ipv geboekte 3 weken. Volgend jaar gaan we zeker weer. Zelfs in januari ca. 30 graden en heel mooi weer.

Gereisd Met partner in Thu Jan 08 2015 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

• VerzorgingAll inclusive, Volpension

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand6 minuten lopen, 600 m, < 5 minuten met de auto
  • Privé strandAanwezig

• Animatie programmaAanwezig

• Soort gerechtenAziatisch, Brasilian, Diabetische gerechten, Frans, Gerechten voor gasten met allergieën, Glutenvrij, Internationaal, Italiaans, Japans, Lactosevrij, Mexicaans, Spaans, Vegetarisch

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasEigen Balkon, Terras
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming, Ventilator
  • JacuzziAanwezig
  • Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast / Minibar, Koffie en thee, Strijkbenodigdheden, Strijkijzer, TV

• WinkelsApotheek, Cadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Late check-out mogelijk
  • Room Service24 uurs service, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Disco, Kapel, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Casino, Karaoke
  • Overige servicesAutoverhuur, Begeleidingsprogramma, Concierge, Dokter, Fietsverhuur, Geldautomaat, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Parkeergarage, Parkeerplaats

• WatersportDuiken
  • BuitensportenFietsen
  • BalsportenVolleybal
  • Tennisbaan informatieBuiten
  • Sport & SpelBiljart, Darts, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Luxury Bahia Principe Ambar Don Pablo Collection in Playa de Arena Gorda, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Luxury Bahia Principe Ambar Don Pablo Collection zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Acties

Acties voor Hotel Luxury Bahia Principe Ambar Don Pablo Collection