Hotel Grand Paradise Bavaro

Hotel Grand Paradise Bavaro
7,8

We hebben een aantal aanbieders voor Grand Paradise Bavaro voor je op een rij gezet:

105 reviews over Hotel Grand Paradise Bavaro in het Nederlands

Heerlijke vakantie!

Ronald
9-11-2012

Wij zijn in de eerste week van november in de Dominicaanse Republiek geweest. Wij verbleven in Hotel Grand Paradise Bavaro. Wij hebben een top week gehad in een mooi hotel wat hier en daar wel wat verouderd is, maar wat wij niet als een last hebben ervaren. Het resort is groot en ligt aan een prachtig mooi wit strand met veel palmbomen persoonlijk het mooiste strand alle hotels die in Bavaro gevestigd zijn. Het enige nadeel is dat je niet even het resort uit kan stappen om te winkelen of een wandelingetje te maken omdat er niet veel buiten de resorts te doen is. Over klantvriendelijkheid hebben wij niks te klagen gehad, al het personeel is erg behulpzaam. Omdat het nog geen hoogseizoen was, waren niet alle restaurants open wat begrijpelijk is. De restaurants zagen er gezellig uit en het eten was goed tot perfect. Voor een lekkere zon, luier vakantie is dit echt een perfect adres.

Gereisd Met partner in november 2012

Heerlijk vakantie in een echt Grand Paradise

arie
28-10-2012

16 dagen genieten, mooi weer ,soms een buitje, schitterende natuur(zie fotos) vriendelijk en zeer behulpzaam personeel. Ik begrijp de negatieve reacties niet. Wij stonden na 1 nacht slapen bij de receptie met een klacht. Onze bed was doorgezakt in de midden en lagen dus scheef in bed. Zegt u maar wat u wild meneer, een andere kamer of een andere bed. Voor het laatste kozen we en twee uur later stond er een nieuw bed. Natuurlijk heeft het hotel een grote eetzaal, anders gezegd 8 restaurants, maar ja met meer dan 1000 kamers en een meervoud aan gasten kun je niet volstaan met een kleine herberg. Eten is gewoon goed, goed op temperatuur en uitgebreid, (ziefotos). Kijk maar naar gemiddelde cijfer. Gala diner op zaterdag en de thema avonden zijn super. Sushi en Rib Eye gegeten waar ze in Nederland een puntje aan kunnen zuigen. Ook diner aan strand is een belevenis. Excursies zijn duur en kun je beter vanuit Nederland boeken.

Gereisd Met partner in Tue Oct 02 2012 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Prima hotel,lekker en gevarieerd eten!

roos0077
20-10-2012

Prima hotel wat aan een schitterend strand ligt,kamers zijn netjes en verzorgd, eten was van uitstekende kwaliteit en elke dag variatie! Meerdere zwembaden verdeeld over het grote complex. Personeel is vriendelijk als je hun ook vriendelijk benadert. Wij hebben een geweldige vakantie gehad en niks gemerkt van de negatieve beoordelingen die zijn gegeven.kamers worden elke week gesprayd met anti insecten spray,indien gewenst elke dag schoongemaakt,wanneer er iets kapot is wordt het binnen 30 minuten nog verholpen of je krijgt een andere kamer,elke avond een thema avond in het restaurant en elke avond een show in het theater!

Vies smerig hotel!!

judith
10-10-2012

Weet niet wat deze mensen gewend zijn, maar in een woord afschuwelijk!! Veel te groot, een vreetschuur waar een beetje eten in staat, iedere dag hetzelfde..wij hadden een kamer aan het strand omdat het anders veel te ver af lag, de kames waren vies oud en smerig, lawaai tot en met overdag een en al zelfde muziek, de cd werd op herhaling gedrukt. s avond helemaal niks te doen, dus om helf tien uit verveling op de kamer. geen minidisco voor de kids, niks. betaal liever 100 euro meer voor een goed hotel!! wij zijn overgeboekt geworden na twee dagen ergeren. de foto's vertellen genoeg over dit hotel!!

Gereisd Met jonge kinderen in september 2012

Dit is echt een topper !!!!!

Dick en Nelly
8-10-2012

Wij zijn vandaag net terug gekomen van dit mooie resort. Wij zijn echt als prins en prinses behandeld en vertroeteld door het personeel.Ok niet iedereen spreekt vloeiend engels, maar wij spreken ook geen vloeiend spaans... We hebben genoten van al het heerlijke eten en drinken tijdens ons all incl. verblijf. Schitterend strand met gratis drankjes in overvloed zoveel je maar wilt.Prijs kwaliteit verhouding kwam perfect tot zijn recht.Minibar was zeker elke dag gevuld zoals een minibar zou moeten zijn, deze hoeft niet uit te puilen van het bier, want dit was volop overal verkrijgbaar. Zou graag nog eens terugkomen.

Gereisd Met partner in Sat Sep 01 2012 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Mooi resort

Danielle
30-9-2012

Goede vakantie gehad. Kamer aan zwembad en dichtbij strand. Buffet prima te doen. A la carte restaurants super! Jammer dat niet alles open was, ook maar 1 buffet restaurant open. "s avonds niet zoveel te beleven. Er was elke avond een show, maar dat was niet echt spectaculair. Ook in het Spaans dus je begrijpt niet alles. Disco vreselijk. Geen goede muziek en erg leeg. Er wordt niet op de toeristen ingespeeld. Voornamelijk merengue, bacchata en salsa. Ook muziek op het strand en zwembad veel van hetzelfde. Drankjes in de lobbybar boven het beste. Bij de strandbar soms zo weinig alcohol in de cocktails dat je er niets van proefde. Wel ideaal om de hele dag te drinken en eten. Genoeg keus. Bij de lunch wel elke keer een beetje hetzelfde. kamers elke dag schoongemaakt en koelkast gevuld met cola cola light sprite en water. Bloemen op bed en in de badkamer. Genoeg bedden beschikbaar voor strand en zwembad.

Fantastische vakantie gehad!!!!!

Ilse Westerhof
24-9-2012

We hebben 12 dagen in dit hotel gezeten en het was echt een "grand paradise"!! We hadden een super mooie en ruime kamer, het enige nadeel was de douche. We hadden vaak lauw water en de druk van het water was ook niet altijd even goed. Verder werd de kamer elke dag grondig schoon gemaakt! Het personeel is echt super vriendelijk, altijd goed gehumeurd en altijd in voor een praatje!! Het eten was echt heerlijk, we hebben 3x in het steakhouse a-la-carte gegeten en ze kunnen in Nederland nog wat van leren hoe ze daar de spearribs maken!! Ook het buffet-restaurant was goed verzorgd! Het eten was warm als het warm moest zijn en koud als het koud moest zijn! Ook hadden ze daar elke avond een ander thema (o.a. mexicaans, carribisch, amerikaans, frans) ze hadden zelfs elke donderdagavond dineren op het strand! Echt een aanrader!! De service was echt prima!!! Het enige jammere was, dat er behoorlijk veel russen waren. Je hebt er geen last van maar echt leuk en vriendelijk zijn ze niet..

Gereisd Met partner in september 2012

Prima verzorgde vakantie gehad.

leoniejan
6-9-2012

Hotelkamers worden iedere dag schoongemaakt, uitstekend eten, iedere dag een ander thema, vriendelijk personeel die er alles aan doet om het de gasten zo makkelijk mogelijk te maken, het park maakt een verzorgde indruk. Een prima vakantie achter de rug.

Gereisd Met partner in Mon Aug 20 2012 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Valt tegen!

Lynn
9-5-2012

Omdat we in ons andere hotel bedbugs hadden, zijn we overgeplaatst naar dit hotel. Wat een tegenvaller was dat. Het eten was in het zwembadrestaurant koud, niet lauw maar koud. In de buffetrestaurants zaten heel veel vliegen op en rond het eten. Ook veel dingen niet goed op temperatuur. Personeel was zeer grof, als je je drankje aan de bar bestelde, zetten ze het rustig 2 meter bij je vandaan op de bar en zonder je aan te kijken werd een andere gast geholpen. Overal lag puin, van kapotte bedjes tot weet ik veel wat. WC's waren vies, zelfs om half negen 's ochtends. Aircobediening lag half van de muur, dat is niet handig met een kind van 3 die overal speelgoed in ziet. Kortom, heb je nog kans om een ander hotel te boeken, kijk nog even verder. Dit was de derde keer op de Dominicaanse en een echte teleurstelling. Andere twee keer waren super.

Gereisd Met jonge kinderen in april 2012

Heel mooie vakantie gehad - zeer goed hotel

De Coninck Melissa
24-4-2012

Bij aankomst vriendelijk personeel - alles ging vlot. Ruime goed onderhouden kamer (met verouderde MAAR WEL PROPERE badkamer), werd dagelijks gedweild ed. Zeer uitgebreid en lekker buffet. Goede service! Mooie zwembaden, goed onderhouden resort. Geen last gehad van insecten (enkel een paar muggenbeten). Prachtige locatie! Zeer toffe excursies! AANRADER !!

Gereisd Met partner in april 2012

• Animatie programmaAanwezig

• Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast / Minibar, TV

• Overige servicesHanddoeken(service), Wasserette

• SaunaAanwezig

• TennisbaanAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Grand Paradise Bavaro in Playa de Arena Gorda, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Grand Paradise Bavaro zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.