Hotel Viva Wyndham V Samana

Hotel aan zeeWeer vandaag30°19°

We hebben een aantal aanbieders voor Viva Wyndham V Samana voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Viva Wyndham V Samana in het Nederlands

klein stukske paradijs

De Schutter Ilse
23-6-2018

heel mooi, rustig en niet té groot resort: verscheidenheid aan bomen/planten, verlicht zwembad met overdekte hemelbedden, strand met overdekte hemelbedden en hangmatten en palmbomen, cocktailbar vlakbij, genoeg keuze aan restaurants/eten + 24u roomservice, all in, en goedverzorgd met dagelijks prachtig uitgesneden groenten/fruit als decoratie en vriendelijke hulp, geweldig goed bedlinnen!, soevenierswinkeltje en geldautomaat aanwezig,... Minder goede punten: Shuttlebusservice aanwezig wat men op voorhand dient te reserveren, min. 4 pers.vereist, anders gaat de shuttlebus de deur niet uit. Koffiezetapparaat op de kamer met koffie, suiker en zoetstoffen,geen melk, ik heb zelf een tas melk gehaald bij 't ontbijtbuffet. Minibar in de kamer, all in, heeft slechts enkele drankjes waaronder 2 kleine flesjes water die ook diende bij het tanden poetsen; drank = snel op. Verduistergordijnen sloten niet volledig; ik kneep ze samen met de kapstokknijpers ( we trekken onze plan!) maar de gordijnen verduisteren écht niet voldoende; ik deed dagelijks (bij zonsopgang) mijn haarband tot over mijn ogen om nog even verder te slapen. De airco is wat luidruchtig om 's nachts aan te laten staan. Slecht gekuist!! : zand onder bed gekeerd, tabak op de grond is 3 dagen blijven liggen, als de vloer al met nat gepoetst werd, was het heel oppervlakkig, beetje rondom het bed (zeker niet eronder), 't terras niet en de badkamer ook heel oppervlakkig ; 'k bespeurde er na enkele dagen een klein mestkevertje dat door de siliconen gewroet was (die diertjes komen enkel op vuile, onzuivere plaatsen voor!); 'k heb éénmaal zelf de kamer gekuist toen het poetskarretje nog op de gang stond : het was een zaligheid om achteraf blootvoets op een propere vloer te lopen en de kranen en inoxe leeslampjes hebben nooit eerder zo geblonken! Genoeg keuze voor ontbijt, maar wie van scrambled eggs houdt, zal teleurgesteld worden! Toen ik er, na enkele dagen, op stond om zelf mijn eitjes te kloppen en een beetje melk toe te voegen, mocht ik ze nog net niet zelf bakken en zodoende kreeg de kok-van-dienst het alsnog klaar, om mijn roereieren te verpesten door het té lang te bakken..! (hihi, je kan er maar beter mee lachen maar ik probeer hier gewoon wat details mee te geven, die voor sommigen evenwichtig genoeg kunnen zijn dat ze van hotel zouden willen veranderen, waarachtig!) Ik heb toerisme gestudeerd en in de sektor gewerkt, ook vele hotels gaan bekijken voor een touroperator, alsook privé in veel hotels, 2 tot 5 , op vele plaatsen ter wereld gelogeerd = ervaring en een getraind oog voor details, op mijn 52 ste!) Dus hier nog enkele Beware!-tips : # Informeer jezelf voldoende vanaf het begin van je verblijf over welke restaurants (van de 4) er op welke dagen open zijn; tijdens mijn verblijf was er wel elke dag min.1 dicht, aan de receptie vond ik op de voorlaatste dag een onopvallend bord, op de excursiedesk, met de melding welk restaurant er wel en niet open was, diezelfde dag. # De cocktails worden zeker aangelengd; ik heb er verschillende geproefd, maar weinig écht lekkere gedronken, niks tipsy voelende na een vijftal cocktails, hemel en aarde moeten bewegen om de bartender ne zelfgekozen te laten maken en een andere bartender aan wie ik vroeg zijn eigen fantasie te laten gaan en die me één van de beste cocktails brouwde in het hotel (de beste pina colada's heb ik buiten het resort genuttigd, aan de simpelste eet/drinkhutten-terrassen in een ananas ipv plastic beker overdag!) # Ik was verbaasd te bemerken dat er in dit 5 hotel veel monolinguistisch personeel(enkel Spaans)in direkt contact met de klant werkte;dat brengt soms misverstanden, ergernis teweeg!Alsook de greenshirt guys, die je naast foto's ook verboden middelen kunnen bezorgen, als je maar betaalt en téveel! # Touroperator-hostess verkoopt excursies aan té hoge prijs voor wat het waard is!Hap niet direkt toe!Haitises Nat.Park+bacardi-eiland=overroepen! Shop is té duur, soeveniers veel goedkoper in Las Terrenas!

Gereisd Met partner in juni 2018

• Verblijf voor kinderenNiet gratiis

• Soort gerechtenCaribisch, Vis / Seafood

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasEigen Balkon, Terras
  • Huishoudelijke apparatuurGratis minibar, Kluis, Koelkast, Koelkast / Minibar, Koffie en thee, Strijkbenodigdheden, Strijkijzer, TV

• WinkelsCadeauwinkel, Juwelier, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie
  • Room Service24 uurs service, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Disco, Rookruimte, Terras
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesDokter, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Informatie voor trips, Kluis, Stomerij, Strijkservice, Tours, Wasserette

• Wellness behandelingenLichaamsbehandelingen, Massages

• FitnessFitness, Yoga
  • Tennisbaan1, Aanwezig
  • Tennisbaan informatieBuiten
  • Sport & SpelTafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Viva Wyndham V Samana in Las Terrenas/ Samana, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Viva Wyndham V Samana zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.