Hotel Occidental Gran Bahía

2005

Het is al weer 10 jaar geleden dat e hier geweest zijn, en

de vries
15-4-2005

Het is al weer 10 jaar geleden dat e hier geweest zijn, maar toen was het een klein paradijsje, net een wit kasteeltje met met toren kamertjes en een rood dak gelegen op een rots tegen over het bounty eilandje caya laventado, hier gaan veel mensen heen op excursie en zitten dan 3 uur in de bus om er te komen. Het hotel heeft een eigen veerpontje naar de overkant. Mooie kamers en een prachtig klein prive strand/baaitje met van die palmbomen uit de reisgidsen. Wat ik me nog wel herinner, dat er toen veel duitsers waren!! Ik weet ook niet of het nog wel in de gidsen staat

Gereisd Anders in april 2005

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Occidental Gran Bahía in Las Terrenas/ Samana, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Occidental Gran Bahía zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.