Appartement Los Holandeses

Appartement Info

Meer appartementinfo

5 reviews over Appartement Los Holandeses

• 9Pieter en Ivonne29-07-2005

Ook wij waren op aanraden van vrienden bij Ans en Jos. Het was kortweg meer dan fantastisch, de service, gastvrijheid. Niets was te veel en alles was mogelijk. In een woord SUPERB. Wij zullen veel reclame voor jullie maken.

• 9Janty02-02-2005

Ans en Jos organiseren veel voor hun gasten, maar je hoeft niet mee als je niet wilt, even goede vrienden. Ga vooral eens lopend naar Las Terrenas, of huur een fiets. De tocht naar El Limon raad ik af, onze paarden leken op sterven na dood, het was pure dierenbeulerij! Verder: heerlijk strand en lekker eten bij de Duitser op de hoek van het strand.

• 10Shirley Koper12-12-2004

Ik ben er geweest vorig jaar, erg gastvrij mooie omgeven heerlijk eten JOS EN ANS BEDANKT xxxx

0 tips over Appartement Los Holandeses

0 vragen over Appartement Los Holandeses