Appartement Los Holandeses

2006

Wij zijn er in feb 2006 geweest voor 5 dagen tijdens een

Camille
30-7-2006

Wij zijn er in feb 2006 geweest voor 5 dagen tijdens een rondreis door het land met de auto; Jos en Ans zijn er al lange tijd niet meer, nochtans wordt bij mail-contact wel die indruk nog gegeven; Eigenaars spreken uitsluitend Spaans; Eerste dag zijn onze schoenen spoorloos verdwenen die buiten op het terras stonden te drogen. De derde dag zijn we s'avonds tijdens een wandeling door twee gewapende mannen overvallen en beroofd van ons paspoort en dergelijke. Recht over de deur is het nu een grote bouwwerf in wording wegens een verkaveling. Het mooie strand van in de boekjes bleek er niet te zijn. Bij een iets ruwe zee ziet het water bruin; een zeer goed restaurant van franstaligen aan het strand met een uitstekende kwaliteit/prijs.

Gereisd Met vrienden in februari 2006

Appartement info

• Adres
  • E—mailadres
  • Website
  • Telefoonnummer

Nog geen informatie beschikbaar over Appartement Los Holandeses

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Los Holandeses in Las Terrenas/ Samana, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Los Holandeses zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.