Appartement Los Holandeses

8.6Fantastisch

Dominicaanse Republiek, Dominicaanse Republiek, Las Terrenas/ Samana

image ontbreekt

Op vakantie geweest naar Los Holandeses?

8.6Fantastisch

• 8.5Hoeveelheid ruimte

Appartement info

Meer appartement info

5 reviews over Appartement Los Holandeses

• 6Camille30-07-2006

Wij zijn er in feb 2006 geweest voor 5 dagen tijdens een rondreis door het land met de auto; Jos en Ans zijn er al lange tijd niet meer, nochtans wordt bij mail-contact wel die indruk nog gegeven; Eigenaars spreken uitsluitend Spaans; Eerste dag zijn onze schoenen spoorloos verdwenen die buiten op het terras stonden te drogen. De derde dag zijn we s'avonds tijdens een wandeling door twee gewapende mannen overvallen en beroofd van ons paspoort en dergelijke. Recht over de deur is het nu een grote bouwwerf in wording wegens een verkaveling. Het mooie strand van in de boekjes bleek er niet te zijn. Bij een iets ruwe zee ziet het water bruin; een zeer goed restaurant van franstaligen aan het strand met een uitstekende kwaliteit/prijs.

Gereisd met vrienden in februari 2006

• 9Henk en Mary07-02-2006

prachtige,rustige stranden en natuur het is een bezoek waard jammer dat Jos en Ans er niet meer waren, maar Luis is (dachten wij)een goede vervanger

Gereisd met partner in december 2005

• 9Pieter en Ivonne29-07-2005

Ook wij waren op aanraden van vrienden bij Ans en Jos. Het was kortweg meer dan fantastisch, de service, gastvrijheid. Niets was te veel en alles was mogelijk. In een woord SUPERB. Wij zullen veel reclame voor jullie maken.

Gereisd in juli 2005

• 9Janty02-02-2005

Ans en Jos organiseren veel voor hun gasten, maar je hoeft niet mee als je niet wilt, even goede vrienden. Ga vooral eens lopend naar Las Terrenas, of huur een fiets. De tocht naar El Limon raad ik af, onze paarden leken op sterven na dood, het was pure dierenbeulerij! Verder: heerlijk strand en lekker eten bij de Duitser op de hoek van het strand.

Gereisd in februari 2005

• 10Shirley Koper12-12-2004

Ik ben er geweest vorig jaar, erg gastvrij mooie omgeven heerlijk eten JOS EN ANS BEDANKT xxxx

Gereisd in december 2004

Appartement Los Holandeses info