Appartement Los Holandeses

2006

Wij zijn er in feb 2006 geweest voor 5 dagen tijdens een

Camille
30-7-2006

Wij zijn er in feb 2006 geweest voor 5 dagen tijdens een rondreis door het land met de auto; Jos en Ans zijn er al lange tijd niet meer, nochtans wordt bij mail-contact wel die indruk nog gegeven; Eigenaars spreken uitsluitend Spaans; Eerste dag zijn onze schoenen spoorloos verdwenen die buiten op het terras stonden te drogen. De derde dag zijn we s'avonds tijdens een wandeling door twee gewapende mannen overvallen en beroofd van ons paspoort en dergelijke. Recht over de deur is het nu een grote bouwwerf in wording wegens een verkaveling. Het mooie strand van in de boekjes bleek er niet te zijn. Bij een iets ruwe zee ziet het water bruin; een zeer goed restaurant van franstaligen aan het strand met een uitstekende kwaliteit/prijs.

Gereisd Met vrienden in februari 2006

prachtige,rustige stranden en natuur het is een bezoek dat

Henk en Mary
7-2-2006

prachtige,rustige stranden en natuur het is een bezoek waard jammer dat Jos en Ans er niet meer waren, maar Luis is (dachten wij)een goede vervanger

Gereisd Met partner in december 2005
2005

Ook wij waren op aanraden van vrienden bij Ans en Jos

Pieter en Ivonne
29-7-2005

Ook wij waren op aanraden van vrienden bij Ans en Jos. Het was kortweg meer dan fantastisch, de service, gastvrijheid. Niets was te veel en alles was mogelijk. In een woord SUPERB. Wij zullen veel reclame voor jullie maken.

Gereisd Anders in Fri Jul 29 2005 02:30:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Ans en Jos organiseren veel voor hun gasten, maar je hoeft

Janty
2-2-2005

Ans en Jos organiseren veel voor hun gasten, maar je hoeft niet mee als je niet wilt, even goede vrienden. Ga vooral eens lopend naar Las Terrenas, of huur een fiets. De tocht naar El Limon raad ik af, onze paarden leken op sterven na dood, het was pure dierenbeulerij! Verder: heerlijk strand en lekker eten bij de Duitser op de hoek van het strand.

Gereisd Anders in februari 2005
2004

Ik ben er geweest vorig jaar, erg gastvrij mooie omgeven

Shirley Koper
12-12-2004

Ik ben er geweest vorig jaar, erg gastvrij mooie omgeven heerlijk eten JOS EN ANS BEDANKT xxxx

Gereisd Anders in december 2004

Appartement info

• Adres
  • E—mailadres
  • Website
  • Telefoonnummer

Nog geen informatie beschikbaar over Appartement Los Holandeses

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Los Holandeses in Las Terrenas/ Samana, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Los Holandeses zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.