Hotel Las Cayenas

1 review over Hotel Las Cayenas in het Nederlands

2007

Dag iedereen,misschien kom ik niet overtuigend over als een meisje van 14 jaar.Ik ben met mijn familie al 5 keer naar de Dom.Rep.geweest en elke keer in het hotel Las Cayenas.'s Morgens wordt je heerlijk gewekt door het vrolijk gekraai van de hanen en kan je eventueel een wandeling gaan maken op het strand dat amper 10 meter van het hotel verwijderd is.Als je de kustlijn volgt,kom je aan op Las Ballenas, de baai van de walvissen.Als je nog verder door gaat kom je voorbij talrijke mangobomen en na een 10tal minuutjes wandelen kom je aan op het parelwitte strand met wuivende palmbomen,Playa Bonita.Je kan ook het zeer mooie stadje van Las Terrenas bezoeken met zijn charmerende restaurantjes en gezellige winkeltjes.Las Terrenas is een ware aanrader voor jongeren van 0 tot 100 jaar :) Ik zal Las Terrenas nooit of te nimmer van mijn leven vergeten. Leontien.

Gereisd anders in januari 2007

• Adres
  • E—mailadres
  • Website
  • Telefoonnummer

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Las Cayenas in Las Terrenas/ Samana, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Las Cayenas zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.