Hotel Grand Bahia Principe El Portillo

Hotel Grand Bahia Principe El Portillo
8,4

We hebben een aantal aanbieders voor Grand Bahia Principe El Portillo voor je op een rij gezet:

25 reviews over Hotel Grand Bahia Principe El Portillo in het Nederlands

Hotel was goed. Minpuntje was het wat verouderde en niet al te grote zwembad. Het strand bij het hotel is mooi. Loopafstand over het strand naar het sfeervolle dorpje Las Terrenas is ca. 1 1/2 uur, met de taxi 10 minuten. Vriendelijke bevolking. Het schiereiland Samana is nog redelijk oorspronkelijk en heeft een prachtige natuur.

Mooi Resort

floeflie
25-9-2012

Net terug van een fijne vakantie. Mooi en goed onderhouden resort met ruime kamers. Het ala cart restaurant was erg lekker en er was veel variatie. Middags begon het te waaien dus gingen veel gasten aan het zwembad liggen waardoor wij het strand praktisch voor ons alleen hadden. Een hele leuke vakantie gehad en lekker uitgerust terug gekomen.

Geweldig Resort

Frans Hendrix
11-9-2012

Prachtig resort, net terug van 16 daagse vakantie.

Lekker eten veel variatie, leuk en zeer vriendelijk personeel met veel animatie elke dag.

Het resort word werkelijk zeer goed onderhouden en de kamers elke dag schoongemaakt met nieuwe handdoeken en badlakens.

Ligging zeer mooi met koraalrif voor het strand waar je heerlijk kunt snorkelen.Wij zijn nog met een ander stel er naar toe gebracht en de transfer duurde de heenweg 2,5 uur en de terugweg 2.45 uur met een klein busje en de wegen waren zeer goed begaanbaar.

Jammer

cor
4-6-2012

Het hotel ligt echt mooi, over de lange reis er heen is genoeg gezegd. Positief is het enorm vriendelijke personeel, het rif direct aan het strand om te snorkelen tussen de vissen. Het resort wordt goed verzorgd. Slecht is de wind 'smiddags zodat je bijna wordt gezandstraald (sommigen vinden dat ook lekker) Je werd enorm geprikt door de zandvlooien? Bovendien was het eten erg slecht, niet gevarieerd en van laten we zeggen geen 5 sterren kwaliteit. De restaurants waren zo mogelijk nog slechter (hier liepen zelfs mensen uit). Het hotel was onegeveer half vol, misschien dat dat er iets mee te maken had? Wij gaan hier in ieder geval niet meer heen. De bahia Principe resorts zijn over het algemeen toch wel erg goed.

Fantastisch resort om tot rust te komen

Angela Engels
12-11-2011

Gran Bahia Principe El Portillo is een super mooi, verzorgd resort. De ligging is super, in het groen aan een mooi strand.

Het enige nadeel is de lange reis van en naar de luchthaven, die soms nog langer duurt dan de normale 3 uur door het omrijden langs andere resorts (wij waren 4,5u onderweg de terugreis).

Het resort is ruim opgezet, en enorm verzorgd. Er zijn voldoende mogelijkheden om te sporten. Er zijn lekkere a la carte restaurants maar ook het buffet heeft ruim voldoende keuzemogelijkheden.

Het personeel is echt super vriendelijk, altijd een lach. Wij zaten in een junior-suite en dit was echt een heel mooie kamer.

Oftewel, weinig commentaar! Gewoon super om tot rust te komen.

Geweldig hotel!! Met prachtige stranden!!!

Charlotte
8-8-2011

Prachtig resort, lekker eten voor in het Vis restaurant, heerlijk gegeten! Kamers zijn mooi, maar boek zeker om naar de Junior sweet, bubbelbad apparte inloopdouch en appart toilet!! Heerlijk groot bed.

Prachtige stranden, vooral buiten het resort je kunt uren lang alle stranden afstruinen! Dus je zit niet echt op je resort opgesloten. Ga met excursie naar Los Haitisses en Bacardie Island en naar de Ell Limon waterval te paard. Is erg leuk! Maar mooiste stranden zijn zeker om het resort. Ook mooie koraal riffen voor het resort.

Wij zouden eerst in Cayacao zitten in Samana, maar was iets verkeerd gegaan met boeken. Zijn later bij dat hotel geweest!! Maar dit is veel en veel mooier!!! En dit resort is ook ***** 5 sterren ipv 3, wat er staat!!

Het is van puerto Plate 3 uur in de bus naar Las terrenas.. maar het is de moeite zeker waard!!!!! Punta Cana ben ik ook geweest ook hele mooie stranden!!

geweldig! wat een luxe

be10avince
20-2-2011

Onze vakantie was van 24 januari 2010 tot 15 februari en wij hebben geen dag regen gehad. Dan is de vakantie natuurlijk al 75% geslaagd!!

Het eten was erg lekker en gevarieerd. wij hebben veel excusries gemaakt die duur zijn maar ook onvergetelijk. De walvissen hebben we 2 keer gespot en dit is super indrukwekkend.

Een relatief dure vakantie die sfeervol, warm en onvergetelijk was

In februari 2009 hebben wij hier een heerlijke en geweldige vakantie gehad. Na een spannende rit naar het hotel ( lees in het donker in een busje over weggetjes met hier en daar wat gaten) kwamen bij het prachtige hotel/resort waar we netjes naar onze kamers werden begeleid. Het personeel is hier erg aardig en de omgeving is echt prachtig! Het eten is heerlijk en het strand heel mooi. Aan beide zijden van het strand staat een wachter waar je moet tekenen als je het resort verlaat.

Aanrader: per paard naar de watervallen en natuurlijk in februari de walvissen spotten!! ( een tip is deze laatste excursie bij de plaatselijke bevolking te boeken, dan ga je met een klein bootje en kom je veel dichter bij de walvissen als dat je in een grote boot zit) De excursie national park viel ons tegen omdat deze erg kort was, maar de omgeving is daar wel prachtig!

Wij zouden zo weer terug gaan naar dit resort!

dom.republiek op z'n best!

Michael
14-2-2010

Allereerst wil ik rechtzetten wat de vorige schrijfster hier heeft vermeld. De stranden in dit land zijn openbaar, en worden , met uitzondering van de hotelstranden natuurlijk niet dagelijks schoongemaakt. Het betreft hier aangespoeld afval vanuit zee maar zeker niet meer of vuiler dan hier op onze noord-hollandse stranden. Je moet inderdaad tekenen wanneer je het openbare strand opgaat maar meer voor de formaliteit aangezien wij hier totaal geen problemen mee hebben gehad en in het verleden in dit land ook nooit hebben gehad.Als je veel regen hebt op je vakantie lijkt alles negatief maar dit is werkelijk een prachtige locatie die nog niet is overspoeld met toerisme. De prijzen van de excursies zijn normaal en overeenkomstig met andere delen van dit land en de cariben. Walvissen is een must om gezien te hebben. Lange busreis is zeker de moeite waard evenals dit hotel met prima prijs/kwaliteitsverhouding.Supervriendelijk personeel,prachtige natuur,geweldige stranden...gewoon doen!

Mooi, maar je moet er van houden....

hetty
20-1-2010

Tja, we zijn 14 dagen in dit resort geweest. Nu weet ik waarom er een paraplu in de kast staat. We hebben van de 14 dagen, 3 dagen zon gehad. Het kan ook niet anders want het is er prachtig groen!

De mensen die er werken zijn super vriendelijk, alles is heel erg netjes en schoon. Niets over te zeggen. Maar als je via het strand het resort af wilt moet je langs gewapende mannen, waar je je kamer nummer moet vermelden. Slik.

Op het resort is het strand prachtig maar daarbuiten is het verschrikkelijk vies. De bevolking gooit alles in het water en op het strand. Flessen, schoenen, het strand ligt helemaal vol met rommel. Maar na 11 dagen wil je wel wat anders zien dan alleen rond hangen op het resort vanwege de regen. De excursies zijn niet te betalen. Ik vind dat niet helemaal kloppen, daar word je als toerist flink in de maling genomen.

Het eten is oke, het is lopende band werk. Voor mij geen 2de keer meer, geen zon te zien. Ze`zeggen ook dat het 260 dagen per jaar regent...........

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Grand Bahia Principe El Portillo in Las Terrenas/ Samana, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Grand Bahia Principe El Portillo zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Grand Bahia Principe El Portillo scoort een 8.39 uit 10 op basis van 40 reviews.