Hotel Grand Bahia Principe Cayacoa

• Jacuzzi
  • Kinderopvang
  • Sauna
Meer hotelinfo

We hebben een aantal aanbieders voor Grand Bahia Principe Cayacoa voor je op een rij gezet:

28 reviews over Hotel Grand Bahia Principe Cayacoa

• 10pim en mellody02-01-2008

in october in dit hotel geweest was er gaaf alles er op en er aan. obers , kok's , kortom alle medewerkers doen hun uiterste best om alles voor je te doen en dit lukt ook. inderdaad de stranden zijn niet wit maar wel erg mooi. zat zelf in een junior suite je betaalt iets meer maar is zeer zeker de moeite waard wij hebben zojuist geboekt voor 17 aug tot 31 aug wij waren tevrden.

• 10rinus muysson29-12-2007

wij zijn van 2 t;m 11 dec 2007 in dit hotel geweest het is een heel goed hotel ,alles was goed ,niets op aan te merken . wij hadden uitzicht op een baai en dan zit je s,morgens op je balkon met een bakkie koffie helemaal super !In het aangrenzende Samana is wel leuk maar er is niet veel te beleven .wij hadden een hele fijne vakantie! alleen de reis er naartoe met de bus ;4 uur; is minder maar het was de reis waard een echte aanrader!

• 10HeidienStefan26-12-2007

Hier voor 9dagen geweest. Erg mooi, schoon en netjes hotel,zeker 5 sterren. Wij zaten in een juniorsuite, deze zijn groter dan een standaard kamer en staan los van het hotel waar het erg rustig was vergeleken met in het hotel. De ligging is geweldig, midden in het groen tussen de heuvels, met op de achtergrond het stadje Samana. Wij hadden uitzicht op de baai en de hele dag door vlogen hier pelikanen en andere vogels. Het strand is klein en het water niet helemaal helder maar wel omgeven met prachtig groen en een mooi uitzicht. We zijn eerder in Punta Cana geweest hier had je lange witte zandstranden en blauw water maar alles is verder vlak. We hebben deze vakantie gekozen voor wat meer ongerepte natuur en dat is zeker gevonden.We zijn een dagje naar Playa Rincon geweest, hier ruig azuur blauw water!Ook de excursie naar Los Haititas is de moeite waard. Verder het eten was erg goed en personeel erg vriendelijk. Voor iedereen die niet persé lange witte zandstranden zoekt een aanrader!

• 8Leske en Nico18-12-2007

Wij waren 17 jaar geleden 1 dag in dit hotel geweest, toen zag het er uit als vergane glorie. Wij waren erg benieuwd hoe het er nu opgeknapt uit zou zien. Het was enorm opgeknapt met nog steeds de "grandeur" van vroeger. Je merkt wel erg dat dit hotel onder deze groep nog maar een jaar draait en in dit gebied niet veel hotels zijn, want buitenom spaans worden vrijwel geen andere talen gesproken. Animatie en bij het zwembad en op het strand werkte niet, ook hanteerde ze andere uurwerken. We hebben door vluchtvertraging later nog in 2 hotels ( ook vijf sterren) gezeten, maar geef ons Cayacoa maar. Wij hebben trouwens wel 3 zwembaden gezien en hadden een king size junior suite, waarvan ze an het schoonmaken wel regelmatig vergaten de deur goed af te sluiten. De transfer van ruim drie uur was wel erg lang, waarom Nederlands van zover, Duitsers en Canadezen hadden maar 1 uur transfer

• 6Marc & Eva16-12-2007

Hier 2 weken geweest in november. De baai is prachtig en de kamers (wij hadden de suite aan zee) zijn zeer comfortabel en netjes. Strand was klein en kunstmatig aangelegd, zee alles behalve kristalhelder. 1 zwembad aanwezig ipv de beloofde 3, geen tennisbanen. Transfer van vliegveld naar hotel is ruim 3 uur (als je geluk hebt). Voor het bezoek aan het eiland moet je betalen (all inclusive beloofd). Het eten was dramatisch slecht en het personeel is alles behalve service gericht. Als je 5 sterren wilt, boek dan aub niet hier. De omgeving is weliswaar prachtig maar verder verdient dit hotel misschien 3 sterren. Als je niet in goed gezelschap verkeerd heb je echt een groot probleem. Voor ons nooit meer Bahia.

• 10Wesley van Triet26-09-2007

Het is echt een supermooi hotel! We hebben het heel erg naar ons zin gehad. Het animatieteam was heel erg leuk, en de obers heel vriendelijk. Elke dag brandschone kamers, en schone handdoeken zowel bij het strand als in de badkamer. Mooie zwembaden, en altijd wel iets te doen qua animatie!

Familie

• 8chantal25-09-2007

In februari 2007 in dit hotel geweest was sinds november 2006 geopend dus nog wel wat "kinderziektes", eerste nacht overboekt en in een ander hotel moeten slapen, daarna is alles wel goed opgelost. De ligging van het hotel en zwembad is super op een heuvel en je gaat met een lift naar het lager gelegen strand (het strand is wel vrij klein en niet wit). Alles ziet er erg goed verzorgd en schoon uit. De junior suites hebben het mooiste uitzicht (zeezicht) en de kamers zijn een stuk groter van de standaard kamers in het hoofdgebouw. Het eten en de service zijn goed en gevarieerd ook in de a la carte restaurants (alleen je staat na een uur weer buiten want dan komt de volgende groep al weer). Animatie doet erg zijn best alleen het theater stelt niet voor. Walvissen spotten van jan tot maart is echt de mooeite waard, Cayo Levantado is erg mooi eilandje en wit strand, ga alleen niet als er een cruiseboot is dan erg druk (info bij hotel), excursie door het binnenland is ook een aanrader.

Met vrienden

1 tip over Hotel Grand Bahia Principe Cayacoa

• Corrie, 22-11-2011

Wanneer je slecht ter been bent, dan beter geen goldenlabel room boeken vanwege veel traplopen en de afstand naar het hoofdgebouw.

2 vragen over Hotel Grand Bahia Principe Cayacoa

• Minke Bos, 17-05-2016

Excursies vanuit Samana

Wij gaan in juni 2 weken naar dit hotel. Maar is het beter om een aantal excursies vooraf te boeken? Waar kan ik dit boeken? Of raden jullie aan dit gewoon daar te doen?

• rvd, 07-01-2015

taal

hallo hebben dat hotel geboekt van 21 juli tot 2 augustus en hebben enkele vragen zoals verstaan ze daar engels volgens de info moet je betalen voor de safe kan je dat met euro en wat is de prijs en als laatste voor de uitstappen wat is er interessant en waar is het veiligst boeken daar de hostess niet ter plaatse komt alvast bedankt,

• VerzorgingAll inclusive, Volpension

• Afstand tot strand1 minuut lopen, 75 m, < 5 minuten met de auto
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig

• Animatie programmaAanwezig
  • Aanbod voor kinderenSpeelruimte, Speeltuin

• Soort gerechtenDiabetische gerechten, Internationaal, Italiaans, Spaans, Vegetarisch, Vis / Seafood

• Gratis wifiLobby
  • Betaalde wifiOp de kamer

• Balkon / terrasTerras
  • TemperatuurregelingAirco, Ventilator
  • Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast / Minibar, Koffie en thee, TV

• WinkelsApotheek, Cadeauwinkel, Juwelier, Kapper, Kleding winkel, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Late check-out mogelijk
  • Room Service24 uurs service, Aanwezig, Beperkt menu
  • Op het terreinBagageruimte, Disco, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Karaoke
  • Overige servicesAutoverhuur, Begeleidingsprogramma, Concierge, Dokter, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Strijkservice, Tours, Wasserette

• SaunaAanwezig
  • Wellness behandelingenMassages, Schoonheidsbehandelingen