Hotel Grand Bahia Principe Cayacoa

Hotel aan zee, FamiliehotelWeer vandaag33°21°
Hotel Grand Bahia Principe Cayacoa
7,8

We hebben een aantal aanbieders voor Grand Bahia Principe Cayacoa voor je op een rij gezet:

27 reviews over Hotel Grand Bahia Principe Cayacoa in het Nederlands

paradijs op aarde

Henny Rissewijck
26-10-2010

De afstand van het vliegveld naar het hotel is erg lang ruim 3 uur. En dat is dan ook het enige nadeel van dit resort. Als je na die lange bus reis eindelijk aan komt in de resort waan je, je meteen in een paradijs. Het is er werkelijk geweldig, al het personeel of het nu de kamermeisjes zijn de bediening, de tuinman iedereen is er zo vriendelijk. De kamer die wij hadden was met uitzicht op zee.De kamer was erg schoon heel ruim( werd echt elke dag heel goed schoon gemaakt) Onze 2 kinderen hadden een iets goedkopere kamer die was iets kleiner de badkamer was iets compacter maar ook die was heel mooi en erg schoon. Hun hadden uitzicht op het zwembad. Je kunt er heerlijk relaxen geweldige excursies maken en heerlijk winkelen. Wij hebben excurcies geboekt bij Ramond en Gregory zij staan met hun stand onder de brug. Het zijn lokale mensen die de excursies veel goedkoper aanbieden dan het reisburo. Ze laten je zo veel meer extra's zien en het is volomen veilig. Het is een super resort....

Gereisd Met oudere kinderen in oktober 2010

Prachtig hotel

Norman Smit
17-8-2010

Op huwelijksreis geweest naar dit paradijs op aarde. Een prachtig uitzicht op zee. Niets op aan te merken. Enkel de afstand tot het vliegveld is lang (3 uur met bus). Vanaf duitsland vliegt met naar ik begrepen heb wel op vliegveld Samana.

Eten is in buffetvorm. Alles ruim voldoende, maar het blijft een buffet.

Gereisd Met partner in februari 2008

Super vakantie in heerlijk hotel

Cyril en Esther
11-6-2010

Nadeel van dit hotel is dat het 3,5 uur met de bus vanaf de luchthaven is. Hotel is super, netjes en personeel zeer vriendelijk. Minibar (alleen fris en bier) en alle cocktails zijn all-in. Eten is zeer gevarieerd, zeker wanneer je de 3 restaurants combineert met het buffetrestaurant. Enige nadeel hierbij is dat je bij het diner een lange broek aan moet (buffet iets minder strikt).

Wij hebben in ieder geval genoten van een heerlijke vakantie, goede ruime nette kamer, net strand, heerlijk zwembad en fantastisch uitzicht. bezocht in mei 2010.

Gereisd Met partner in juni 2010

D-reizen

Een heerlijke plek om lekker te relaxen!

Diana van Drie-Rubini
6-4-2009

Het hotel is prachtig, prima ligging, de kamers tegen betaling van 20 dollar per kamer extra per dag de moeite waard!! Met uitzicht op zee wat is er niet prettiger dan in slaap vallen met de zee en wakker worden met de zee. Het eten is ronduit qua keus ruim voldoende; iedere avond een ander thema (orientaals, spaans, Frans etc) Kortom voor iedereen is er wel wat te vinden echter valt de keuze qua fruit en verse sappen erg tegen. Maar de toetjes maken weer een hoop goed. Service prima en ze spreken redelijk tot goed Engels dit in tegenstelling tot eerdere beoordelingen. Tip boek geen excursies via het hotel maar loop gewoon naar de haven en het is helemaal veilig geen enkel probleem en boek gewoon een trip bij een local! Goedkoop en je krijgt extra dingen te zien en je helpt de locals aan inkomsten!!! Bijna 4 goede redenen om dat juist te doen. Wij hebben een dag een auto gehuurd en zijn er op uit getrokken houd wel rekening met erg of soms extreme slechte stukken wegdek.

Gereisd Met partner in Wed Apr 01 2009 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
2008

Mooi hotel, prachtige ligging

Linda
28-9-2008

In juni/juli 2008 een geweldige vakantie gehad in dit hotel. De ligging en omgeving zijn erg mooi. De bergachtige omgeving en ongerepte natuur in Samana maken de toch wel lange transfer naar het hotel weer goed. Wij hadden een standaard kamer en die beviel goed. Voor mensen die niet veel trappen willen lopen is een kamer in het hoofdgebouw aan te raden. Strand is mooi maar heeft geen wit zand en helder water. Dit vindt je wel op het nabijgelegen Cayo Levontado. Of boek een excursie naar Playa Rincon, het mooiste strand dat we op deze vakantie gezien hebben. Andere excursies naar nationaal park Los Haitises en waterval El Limon zijn ook aanraders. Ons bezoek viel in het regenseizoen. Elke ochtend en/of avond was er een korte hevig bui en verder was het weer prima.

Gereisd Met partner in juni 2008

Goed hotel!

Marion
26-9-2008

Wij hebben het hotel over het algemeen als goed ervaren. Wij verbleven in een junior suite en deze kamer is mooi. Alleen jammer dat er geen goede onderhoudsmensen rondlopen. Een doorlopende toilet en een niet goed werkende airco kregen ze niet opgelost. Het eten in het hotel zelf is prima. Tip: wil je een excursie boeken, ga met de lift naar beneden naar het strand en loop naar het stalletje waar ze souveniers aanbieden. Vraag naar Ramon, hij regelt alles voor je en een stuk goedkoper dan in het hotel. Bezoek het national park Los Haitises, ga naar de waterval van El Limon op een paard of huur een quad voor een dag en ga zelf op pad. Allemaal de moeite waard. En laat je niets wijsmaken dat het onveilig is in de Dominicaanse. Ga je een dag zelf op pad (zoals wij hebben gedaan op de quad) kom je niets dan vriendelijke mensen tegen in een fantastische omgeving. Kortom: doen! O ja, bij het strandje bij restaurant Casita kun je prima snorkelen!!

Gereisd Met partner in september 2008

Schitterende ligging. Vriendelijk personeel.

Betty Nieuwenhout
12-8-2008

Transfer van 3,5 uur is echt te lang maar het hotel en de baai maken dit ruimschoots goed. Zeewater niet kristalhelder zoals vermeld, dus weinig snorkelen. Personeel bijzonder vriendelijk en attent. Jammer dat ze alleen Spaans spreken. Een enkeling spreekt wat woordjes Engels. Animatie een beetje amateuristisch. Dorpje stelt niet veel voor. Wij zijn 2 weken in dit hotel geweest maar vonden het echt te lang. Trip naar Playa Rincon is echt de moeite waard. Wonderschoon palmenstrand met kristalheldere turquoise zee.

Gereisd Met partner in Tue Aug 12 2008 20:31:18 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

geweldig

Hoeks
30-7-2008

Alles was gewoon in een woord goed, alleen het eten was iets minder, wel erg lekker en gevarierd maar nie altijd even warm. Verder is het een een echte aanrader sevice is echt super 100%

Gereisd Met partner in juli 2008

LET OP JE CREDIT CARD!!!!!!!

bas
26-6-2008

We zijn in mei 2008 naar dit hotel geweest en de tijd die we daar gehad hebben was super. De DOMPER KWAM ACHTERAF!

• 2 weken na thuiskomst belde de bank mij om te zeggen dat er was geprobeerd te frauderen met mijn credit card. De enige plek waar ik met credit card heb betaald was het hotel. Let dus goed op.
  • We hebben er allebei een padi duikcursus gevolgd. Het brevet hadden ze niet op voorraad. Dat zouden ze later opsturen. Niet dus! Op elk mailtje reageren ze netjes en schrijven dat ze het nu echt gaan opsturen. Helaas zijn dat loze woorden. Ga dus NIET DUIKEN.
Gereisd Met partner in Thu May 01 2008 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

let op: een stel boeven zijn het daar

bas
26-6-2008

let op: een stel boeven zijn het daar. wij hebben er ons padi duikbrevet gehaald, maar de papieren/het brevet hebben ze nooit opgestuurd. mailtjes gestuurd en elke keer antwoorden ze dat het onderweg is. verder: 2 weken na terugkomst belde de bank met de mededeling dat er was geprobeerd te frauderen met mijn creditcard... en die heb ik alleen maar in het hotel gebruikt.

Gereisd Met partner in Thu Jun 26 2008 20:25:16 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

• VerzorgingAll inclusive, Volpension

• Afstand tot strand1 minuut lopen, 75 m, < 5 minuten met de auto
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig

• Animatie programmaAanwezig
  • Aanbod voor kinderenSpeelruimte, Speeltuin

• Soort gerechtenDiabetische gerechten, Internationaal, Italiaans, Spaans, Vegetarisch, Vis / Seafood

• Gratis wifiLobby
  • Betaalde wifiOp de kamer

• Balkon / terrasTerras
  • TemperatuurregelingAirco, Ventilator
  • Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast / Minibar, Koffie en thee, TV

• WinkelsApotheek, Cadeauwinkel, Juwelier, Kapper, Kleding winkel, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Late check-out mogelijk
  • Room Service24 uurs service, Aanwezig, Beperkt menu
  • Op het terreinBagageruimte, Disco, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Karaoke
  • Overige servicesAutoverhuur, Begeleidingsprogramma, Concierge, Dokter, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Strijkservice, Tours, Wasserette

• SaunaAanwezig
  • Wellness behandelingenMassages, Schoonheidsbehandelingen

• ParkeermogelijkhedenParkeergarage, Parkeerplaats

• WatersportDuiken, Kanoën, Snorkelen
  • BalsportenVolleybal
  • Sport & SpelBiljart, Darts, Minigolf, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Grand Bahia Principe Cayacoa in Las Terrenas/ Samana, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Grand Bahia Principe Cayacoa zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.