Hotel Grand Bahia Principe Cayacoa

Hotel aan zee, FamiliehotelWeer vandaag33°21°
Hotel Grand Bahia Principe Cayacoa
7,8

We hebben een aantal aanbieders voor Grand Bahia Principe Cayacoa voor je op een rij gezet:

Vakanties.nl
Vakanties.nl
Tjingo
Tjingo

2 reviews over Hotel Grand Bahia Principe Cayacoa in het Nederlands

leuk voor 1 keer

C
17-7-2011

een mooi hotel gelegen op een klif, waardoor we minder strand hadden dan we zijn gewend van dit prachtige land! dat viel ons helaas een beetje tegen, het strand was opgespoten. zwembade lagen altijd vol en er waren weinig plaatsen in de schaduw, en dan te bedenken dat we iedere dag om 8.30 op waren he! kamers, personeel en verder accomodatie waren echt goed, het was januari dus walvissen kijken, helaas hadden we een erg slechte dag uitgekozen en hebben we niet veel gezien. het is wel een hype daar hoor! dus je betaald al snel veel te veel voor een tripje, let daar goed op!

Gereisd Met vrienden in februari 2011
2007

In februari 2007 in dit hotel geweest was sinds november a

chantal
25-9-2007

In februari 2007 in dit hotel geweest was sinds november 2006 geopend dus nog wel wat "kinderziektes", eerste nacht overboekt en in een ander hotel moeten slapen, daarna is alles wel goed opgelost. De ligging van het hotel en zwembad is super op een heuvel en je gaat met een lift naar het lager gelegen strand (het strand is wel vrij klein en niet wit). Alles ziet er erg goed verzorgd en schoon uit. De junior suites hebben het mooiste uitzicht (zeezicht) en de kamers zijn een stuk groter van de standaard kamers in het hoofdgebouw. Het eten en de service zijn goed en gevarieerd ook in de a la carte restaurants (alleen je staat na een uur weer buiten want dan komt de volgende groep al weer). Animatie doet erg zijn best alleen het theater stelt niet voor. Walvissen spotten van jan tot maart is echt de mooeite waard, Cayo Levantado is erg mooi eilandje en wit strand, ga alleen niet als er een cruiseboot is dan erg druk (info bij hotel), excursie door het binnenland is ook een aanrader.

Gereisd Met vrienden in februari 2007

• Afstand tot strand1 minuut lopen, 75 m, < 5 minuten met de auto
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig

• Animatie programmaAanwezig
  • Aanbod voor kinderenSpeelruimte, Speeltuin

• Soort gerechtenDiabetische gerechten, Internationaal, Italiaans, Spaans, Vegetarisch, Vis / Seafood

• Gratis wifiLobby
  • Betaalde wifiOp de kamer

• Balkon / terrasTerras
  • TemperatuurregelingAirco, Ventilator
  • Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast / Minibar, Koffie en thee, TV

• WinkelsApotheek, Cadeauwinkel, Juwelier, Kapper, Kleding winkel, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Late check-out mogelijk
  • Room Service24 uurs service, Aanwezig, Beperkt menu
  • Op het terreinBagageruimte, Disco, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Karaoke
  • Overige servicesAutoverhuur, Begeleidingsprogramma, Concierge, Dokter, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Strijkservice, Tours, Wasserette

• SaunaAanwezig
  • Wellness behandelingenMassages, Schoonheidsbehandelingen

• ParkeermogelijkhedenParkeergarage, Parkeerplaats

• WatersportDuiken, Kanoën, Snorkelen
  • BalsportenVolleybal
  • Sport & SpelBiljart, Darts, Minigolf, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Grand Bahia Principe Cayacoa in Las Terrenas/ Samana, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Grand Bahia Principe Cayacoa zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.