Hotel Grand Bahia Principe Cayacoa

• Jacuzzi
  • Kinderopvang
  • Sauna
Meer hotelinfo

We hebben een aantal aanbieders voor Grand Bahia Principe Cayacoa voor je op een rij gezet:

28 reviews over Hotel Grand Bahia Principe Cayacoa

• 5Erwin Aué27-10-2012

Had toch wel beter verwacht voor een 5-star

We wisten tevoren dat de busreis van Puerto Plata naar hotel ongeveer 3 uren zou duren, dus daar klaag ik niet over. Erger is dat we een Golden Club Suite geboekt hebben voor 3 personen, maar dit viel erg tegen. Mijn zoon is 13 en dus volbetalend net als wij, voor zijn leeftijd is hij erg groot en flink. We kregen een kamer met een lits-jumeaux bed en een ligbank voor mijn zoon. De kamer was voorzien van een nietwerkende kluis en alles voor 2 personen, dus twee badjassen, 2 paar slippers, 2 glazen 2x kop en schotel, kortgezegd dus niet ingericht voor 3 personen. Je mag geen toiletpapier in de wc deponeren maar in een open vuilbak naast de wc-pot (lekker). welkom met champagne kan je ook vergeten. Op de kamers ook geen fruit of alcoholische dranken en water te weinig.

Met oudere kinderen

• 9Henny Rissewijck26-10-2010

paradijs op aarde

De afstand van het vliegveld naar het hotel is erg lang ruim 3 uur. En dat is dan ook het enige nadeel van dit resort. Als je na die lange bus reis eindelijk aan komt in de resort waan je, je meteen in een paradijs. Het is er werkelijk geweldig, al het personeel of het nu de kamermeisjes zijn de bediening, de tuinman iedereen is er zo vriendelijk. De kamer die wij hadden was met uitzicht op zee.De kamer was erg schoon heel ruim( werd echt elke dag heel goed schoon gemaakt) Onze 2 kinderen hadden een iets goedkopere kamer die was iets kleiner de badkamer was iets compacter maar ook die was heel mooi en erg schoon. Hun hadden uitzicht op het zwembad. Je kunt er heerlijk relaxen geweldige excursies maken en heerlijk winkelen. Wij hebben excurcies geboekt bij Ramond en Gregory zij staan met hun stand onder de brug. Het zijn lokale mensen die de excursies veel goedkoper aanbieden dan het reisburo. Ze laten je zo veel meer extra's zien en het is volomen veilig. Het is een super resort....

Met oudere kinderen

1 tip over Hotel Grand Bahia Principe Cayacoa

• Corrie, 22-11-2011

Wanneer je slecht ter been bent, dan beter geen goldenlabel room boeken vanwege veel traplopen en de afstand naar het hoofdgebouw.

2 vragen over Hotel Grand Bahia Principe Cayacoa

• Minke Bos, 17-05-2016

Excursies vanuit Samana

Wij gaan in juni 2 weken naar dit hotel. Maar is het beter om een aantal excursies vooraf te boeken? Waar kan ik dit boeken? Of raden jullie aan dit gewoon daar te doen?

• rvd, 07-01-2015

taal

hallo hebben dat hotel geboekt van 21 juli tot 2 augustus en hebben enkele vragen zoals verstaan ze daar engels volgens de info moet je betalen voor de safe kan je dat met euro en wat is de prijs en als laatste voor de uitstappen wat is er interessant en waar is het veiligst boeken daar de hostess niet ter plaatse komt alvast bedankt,

• VerzorgingAll inclusive, Volpension

• Afstand tot strand1 minuut lopen, 75 m, < 5 minuten met de auto
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig

• Animatie programmaAanwezig
  • Aanbod voor kinderenSpeelruimte, Speeltuin

• Soort gerechtenDiabetische gerechten, Internationaal, Italiaans, Spaans, Vegetarisch, Vis / Seafood

• Gratis wifiLobby
  • Betaalde wifiOp de kamer

• Balkon / terrasTerras
  • TemperatuurregelingAirco, Ventilator
  • Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast / Minibar, Koffie en thee, TV

• WinkelsApotheek, Cadeauwinkel, Juwelier, Kapper, Kleding winkel, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Late check-out mogelijk
  • Room Service24 uurs service, Aanwezig, Beperkt menu
  • Op het terreinBagageruimte, Disco, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Karaoke
  • Overige servicesAutoverhuur, Begeleidingsprogramma, Concierge, Dokter, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Strijkservice, Tours, Wasserette

• SaunaAanwezig
  • Wellness behandelingenMassages, Schoonheidsbehandelingen