Hotel Grand Bahia Principe Cayacoa

• Jacuzzi
  • Kinderopvang
  • Sauna
Meer hotelinfo

We hebben een aantal aanbieders voor Grand Bahia Principe Cayacoa voor je op een rij gezet:

28 reviews over Hotel Grand Bahia Principe Cayacoa

• 10Rudy Coolens30-05-2014

ideaal voor een rustige vakantie

de accommodatie uitstekend , heeft een uitzicht , hotel is goed gelegen , het animatie team is zeer goed = Carolin , Carlos , Miguel , Luisoy Veronica , Luis , Fernando . prijs / kwaliteit 9/10. de accommodatie heeft 1 buffet en 3 a la carte restaurants de staat van de kamers groot en mooi en worden 2 maal schoongemaakt per dag. accommodatie is kindvriendelijk ,

• 2verbeek29-01-2014

Dit nooit meer

het eten is zeer slecht en altijd koud.Het hotel is Adult-only,doch het kleine strand wordt dagelijks overstoomd door kleine kinderen.Ook irriterend zijn de rugzaktoeristen die op een handdoek tussen de gasten komen liggen. Bij aankomst worden de europese gasten voortdurend bestookt om hun verblijf in te ruilen voor een ander hotel,want het hotel is overboekt door luidruchtige Canadezen die er 4 dagen blijven. Bij winderig weer is de zee een open riool

• 9Eddy en Christiane wonende Sint-Genesius-Rode.26-04-2012

Een aanrader,zeker de moeite waard.

Zeer goed hotel,netjes,zeer goede maaltijden,buffet gevarieerd,zeer mooie lokatie,dit hotel is een aanrader.Wij hebben in ieder geval genoten en gaan zeker nog terug,wat we normaal nooit doen.

• 9Corrie22-11-2011

Droomplekje op een schitterend schiereiland

Gran Bahia Cayacoa is een mooi, iets verouderd resort en ligt op een rots boven Santa Barbara de Samana. Je blijft genieten van alle mooie dingen zoals een prachtige natuur en uitzichten.

• 8Cb.06-07-2011

Overal geweldig uitzicht , mooi Resort

Mooi Resort tegen een berg aangebouwd Veel trappen lopen dus , Elke 15 min rijd er een auto tot aan Suite,s Deze staan los van het hotel , met geweldig uitzicht over de baai. De junior suite,s en goldenclub zijn de zelfde kamers. wij hadden een goldenclub.Het enige verschil met goldenclub is dit hier van 11 tot 11 s,nacht roomservice is "Zeer beperkt" Gratis gebruik van een computer in lobby , Veder geen turndown service gezien , zoals vermeldstaat op site van bahia. ook geen amites allen 2 x chocholaatje. De "Pueblo" Het entertanment dorpje staandard bij bahia resorts. Is bij dit Resort niet op het resort maar in het centrum van Samana, Afstand +/- 500 meter. Dit is geen Goed idee. er is een Discotheek en casino maar deze zijn toegankijk voor iedereen. en niet all in. Laatste transfer naar hotel op 2:00 S,nachts na 1:00 wordt het onveilig door grote drukte, er is wel security maar dan onvoldoende , Theatertje,ook disco genoemd op resort is waardeloos Dus weinig nachtleven.

• 9Liny van Loon21-12-2010

Topper

Alles prima, eten lekker en gevarieerd, ligging erg mooi, langs afzet net in zee prima snorkelen. Duikschool oke, door veel regen was water iets troebel, maar wrak Victoria prime duikstek en het kleine eilandje mooi koraal. Weinig vissen door overbevissing. Ga eens met lokaal vervoer ipv met tourorganisatie. Busdiensten prima, standplaats bij de markt in Samana. In Samana ook een mooie waterval, El Coco, met lokaal vervoer, voor 800 peso, 2 pers heen en terug. Betaal met Peso, ipv met dolars, Geldwisselen in het dorp, NIET op de luchthaven, tarief in dorp is veel beter. Verkeer is chaotisch, geen regels, maar men let goed op elkaar. Wij zijn 3 weken geweest, geen moment verveelt, en alles met lokaal vervoer ondernomen. Touroperators zijn erg duur.

• 9Paradijs28-10-2010

Super paradijs

De lange busreis (ruim 3 uur) is het meer dan waard. Het resort is schitterend, schoon en veilig. Kamer zijn mooi. Wij hadden de junior suite met uitzicht op zee, dat is de paar euro meer dan waard.

Weinig Nederlanders in het resort. Vooral Engelse, candezen en duitsers.

Eten is zeer uitgebreid, maar na een paar dagen ken je het wel. De smaak is niet echt top. Maar de keuze is groot. De a la carte restaurants zijn de moeite meer dan waard.

Dorpje om het resort is niet veel soeps en niet heel veilig. 's avonds moet je hier niet komen, overdag is het geen probleem. De dominicanen zijn erg vriendelijk, maar ze willen wel graag geld aan je verdienen en dat merk je wel. Maar vervelend is het niet.

Algemene indruk is dat het een fantastisch mooie resort en gebied is, heerlijk om een week uitermate te relaxen.

• 10Norman Smit17-08-2010

Prachtig hotel

Op huwelijksreis geweest naar dit paradijs op aarde. Een prachtig uitzicht op zee. Niets op aan te merken. Enkel de afstand tot het vliegveld is lang (3 uur met bus). Vanaf duitsland vliegt met naar ik begrepen heb wel op vliegveld Samana.

Eten is in buffetvorm. Alles ruim voldoende, maar het blijft een buffet.

• 9Cyril en Esther11-06-2010

Super vakantie in heerlijk hotel

Nadeel van dit hotel is dat het 3,5 uur met de bus vanaf de luchthaven is. Hotel is super, netjes en personeel zeer vriendelijk. Minibar (alleen fris en bier) en alle cocktails zijn all-in. Eten is zeer gevarieerd, zeker wanneer je de 3 restaurants combineert met het buffetrestaurant. Enige nadeel hierbij is dat je bij het diner een lange broek aan moet (buffet iets minder strikt).

Wij hebben in ieder geval genoten van een heerlijke vakantie, goede ruime nette kamer, net strand, heerlijk zwembad en fantastisch uitzicht. bezocht in mei 2010.

• 8Diana van Drie-Rubini06-04-2009

Een heerlijke plek om lekker te relaxen!

Het hotel is prachtig, prima ligging, de kamers tegen betaling van 20 dollar per kamer extra per dag de moeite waard!! Met uitzicht op zee wat is er niet prettiger dan in slaap vallen met de zee en wakker worden met de zee. Het eten is ronduit qua keus ruim voldoende; iedere avond een ander thema (orientaals, spaans, Frans etc) Kortom voor iedereen is er wel wat te vinden echter valt de keuze qua fruit en verse sappen erg tegen. Maar de toetjes maken weer een hoop goed. Service prima en ze spreken redelijk tot goed Engels dit in tegenstelling tot eerdere beoordelingen. Tip boek geen excursies via het hotel maar loop gewoon naar de haven en het is helemaal veilig geen enkel probleem en boek gewoon een trip bij een local! Goedkoop en je krijgt extra dingen te zien en je helpt de locals aan inkomsten!!! Bijna 4 goede redenen om dat juist te doen. Wij hebben een dag een auto gehuurd en zijn er op uit getrokken houd wel rekening met erg of soms extreme slechte stukken wegdek.

1 tip over Hotel Grand Bahia Principe Cayacoa

• Corrie, 22-11-2011

Wanneer je slecht ter been bent, dan beter geen goldenlabel room boeken vanwege veel traplopen en de afstand naar het hoofdgebouw.

2 vragen over Hotel Grand Bahia Principe Cayacoa

• Minke Bos, 17-05-2016

Excursies vanuit Samana

Wij gaan in juni 2 weken naar dit hotel. Maar is het beter om een aantal excursies vooraf te boeken? Waar kan ik dit boeken? Of raden jullie aan dit gewoon daar te doen?

• rvd, 07-01-2015

taal

hallo hebben dat hotel geboekt van 21 juli tot 2 augustus en hebben enkele vragen zoals verstaan ze daar engels volgens de info moet je betalen voor de safe kan je dat met euro en wat is de prijs en als laatste voor de uitstappen wat is er interessant en waar is het veiligst boeken daar de hostess niet ter plaatse komt alvast bedankt,

• VerzorgingAll inclusive, Volpension

• Afstand tot strand1 minuut lopen, 75 m, < 5 minuten met de auto
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig

• Animatie programmaAanwezig
  • Aanbod voor kinderenSpeelruimte, Speeltuin

• Soort gerechtenDiabetische gerechten, Internationaal, Italiaans, Spaans, Vegetarisch, Vis / Seafood

• Gratis wifiLobby
  • Betaalde wifiOp de kamer

• Balkon / terrasTerras
  • TemperatuurregelingAirco, Ventilator
  • Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast / Minibar, Koffie en thee, TV

• WinkelsApotheek, Cadeauwinkel, Juwelier, Kapper, Kleding winkel, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Late check-out mogelijk
  • Room Service24 uurs service, Aanwezig, Beperkt menu
  • Op het terreinBagageruimte, Disco, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Karaoke
  • Overige servicesAutoverhuur, Begeleidingsprogramma, Concierge, Dokter, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Strijkservice, Tours, Wasserette

• SaunaAanwezig
  • Wellness behandelingenMassages, Schoonheidsbehandelingen