Appartement El Flamboyan

Appartement El Flamboyan
8,8

We hebben een aantal aanbieders voor El Flamboyan voor je op een rij gezet:

3 reviews over Appartement El Flamboyan in het Nederlands

Zeer zeker voor herhaling vatbaar!

l_kerremans
2-6-2014

Geweldige plek, alsof je thuis bent. Prachtige omgeving. Vlakbij het strand Playa Bonita,

Gereisd Met partner in april 2014

erg aan te raden

Vera
27-9-2010

De eigenaren wilma en nico zijn heel behulpzaam, ze helpen je met het vinden van dingen in het dorp en nemen je dan persoonlijk mee. Hele vriendelijke mensen, ze nodigen je zomaar uit voor de koffie! Ze hebben een zwembad voor als je niet naar het strand wil wat maar zown 3 min lopen is. Ze proberen altijd een gezellige thuisvoelende sfeer te creëren en proberen een probleem zo snel mogelijk op te lossen. Is aan te raden voor gezinnen en oudere mensen of voor lang verblijf. Maar voor jongeren is het ook leuk. Las terrenas heeft een leuk uitgaans leven. El flamboyan is zeker aan te raden!!!

Gereisd Met partner in juni 2010

voor herhaling vatbaar

marleen mommersteeg
16-9-2009

te gek helemaal tot rust gekomen zeer aan te raden geweldig strand leuk dorp leuk uitgaansleven en overigens de eigenaren van el flamboyan zijn nederlanders zeer vriendelijk en behulpzaam topie

Gereisd Alleenreizend in september 2009

• Soort gerechtenLunchpakketten

• Balkon / terrasAanwezig
  • Huishoudelijke apparatuurGratis bedlinnen, Kluis, TV, Wasmachine

• ReceptieExpress check-in & check-out
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Fietsverhuur, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Strijkservice, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Parkeerplaats

• WatersportDuiken, Kanoën, Snorkelen, Surfen, Vissen
  • BuitensportenPaardrijden
  • Sport & SpelBiljart

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement El Flamboyan in Las Terrenas/ Samana, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement El Flamboyan zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.