Hotel Bahia Las Ballenas

Hotel aan zee, Kleine hotelsWeer vandaag32°20°
Hotel Bahia Las Ballenas

We hebben een aantal aanbieders voor Bahia Las Ballenas voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Bahia Las Ballenas in het Nederlands

Paradijselijk hotel voor eerlijke prijs.

Xavier Graff
9-3-2009

Uitstekend "Bounty"hotel in koloniale bungalowstijl voor mensen die rust zoeken in een paradijselijke omgeving , prachtige ligging aan een van de mooiste Caraibische stranden. Bereikbaarheid van Las Terenas is enige minpunt. Zo'n 2 uur rijden over hobbelige wegen. Zeer mooie kamers met "openlucht" badkamers. Lekker eten in resto van hotel en in restaurantjes van Las Terenas zelf.Kortom, als je de moeite doet om er te geraken, vind je niks beter voor deze prijs.

Gereisd Met jonge kinderen in maart 2009

• VerzorgingHalfpension, Volpension
  • Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
  • Shuttle bus vanaf vliegveldGratis

• Huishoudelijke apparatuurBroekenpers, Gratis minibar

• WinkelsKapper
  • Receptie24-uurs receptie, Express check-in & check-out
  • Room Service24 uurs service, Aanwezig
  • Op het terreinBBQ faciliteiten, Bagageruimte, Disco, Rookruimte, Terras, Tuin, VIP area
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Informatie voor trips, Kluis, Strijkservice, Ticket service, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Parkeerplaats

• WatersportDuiken, Kanoën, Snorkelen, Vissen
  • BuitensportenFietsen, Hiken, Paardrijden
  • Sport & SpelBiljart

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Bahia Las Ballenas in Las Terrenas/ Samana, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Bahia Las Ballenas zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.