Hotel Bahia Estela By Viva Resorts

2 reviews over Hotel Bahia Estela By Viva Resorts in het Nederlands

afgelegen paradijselijk oord

Marry
12-3-2009

Wij waren in dit hotel van 17/2-24/2/2009 -dit hotel wordt meest bezocht door Duitsers.het beste is om een suite te boeken maar helaas sluit he hotel 1 april 2009 en zijn de plannen om het om te bouwen tot een luxe appartamenten complex die voor veel geld verkocht worden.

Gereisd Met partner in Thu Mar 12 2009 19:42:36 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

slechte kwaliteit op prachtige plek

martin en rudy
28-1-2009

De ligging en de setting van dit hotel zijn prachtig. Schiterend plekje aan een prachtig strand. De kwaliteit van het hotel en met name het eten is echter dermate minimaal, dat dat na een aantal dagen fors begint te irriteren. Zelfs het ontbijt stelde niet veel voor. Alleen het versgebakken eitje was lekker. Er werden in de folder 2 a la carte restaurants genoemd, waarvan er slechts 1 aanwezig was en dat mocht de naam niet hebben ( 5 tafeltjes in een aparte ruimte, met een zeer minimalistisch menu, gehaald van het buffet!!) Kortom: jammer dat het hotel kwalitatief zo slecht is, want het plekje is prachtig!!

Gereisd Met partner in januari 2009

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Bahia Estela By Viva Resorts in Las Terrenas/ Samana, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Bahia Estela By Viva Resorts zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.