Aparthotel Alisei

3 reviews over Aparthotel Alisei in het Nederlands

je thuis voelen.....

JoopZ
15-6-2015

Heerlijk ruim en schoon appartement, van alle gemakken voorzien en een mooi uitzicht vanaf het ruime balkon (met hangmat!) over de zee en het mooie complex. Gastvrij en vriendelijk personeel, goed ontbijtbuffet en een een mooi en schoon zwembad. Wij voelde ons er al snel thuis. Al met al een aanrader!

Mooi, rustig en ontspannen

Coosje
14-4-2011

Mooi gelegen hotel aan strand. In buurt van plaatsje, makkelijk te lopen, maar ook rustig. Zeer vriendelijk personeel. Spreken goed Engels. Eigenaren spreken ook Nederlands, Italiaans, Spaans en Frans. Uitgebreid ontbijtbuffet. Ruime kamers met groot terras ( met tafel, stoelen en een hangmat)

Lekker zwembad met ligstoelen, ook bij het strand.

Leuke tripjes in de omgeving te maken. Met auto, taxi, of zelfs fietsen.

Waren naar tropenafdeling van AMC geweest voor info voer muggen etc. Nauwelijks aanwezig daar.

Voor mensen met kinderen: trampoline, waterglijbaantje en schommel aanwezig, evenals kinderstoel

Kortom aanrader!

Mooi verblijf met vriendelijke staf

Wiebe
21-3-2011

Alisei staat voor zee-wind. En, geloof me, daar ben je blij mee want de temperatuur kan oplopen en dan is de frisse wind fantastisch. Het is op warme dagen ook het enige hotel waar de stoelen niet in de zee hoeven te staan om leefbaar te blijven.

Vriendelijke staf en heerlijk eten. Luxe verblijf met (oa Nederlandse) tv en (uiteraard) airco maken de kamers af.

Het ligt aan zee en je kunt op het eigen strand onder de palmen liggen.

We hebben een aantal aanbieders voor Alisei voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel Alisei in Las Terrenas/ Samana, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel Alisei zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Aparthotel Alisei scoort een 8.33 uit 10 op basis van 3 reviews.