Hotel Aligio

Hotel Aligio
8,8

We hebben een aantal aanbieders voor Aligio voor je op een rij gezet:

2 reviews over Hotel Aligio in het Nederlands

Anders

2005

Heerlijke plek, vooral het strand van Playa Bonita op ca. half uur lopen is droom. Nog lekker weg van het grote massa toerisme, houden zo

Geweldig hotel

Ria en Jaap
15-1-2005

Geweldig hotel. Erg vriendelijke mensen.

Leuk dorpje. Enigste nederlanders.

Erg mooie bestemming. Prachtige natuur.

Een droomvakantie.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Aligio in Las Terrenas/ Samana, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Aligio zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.