vakanties Las Terrenas/ Samana

Reviews over Las Terrenas/ Samana

je thuis voelen.....

JoopZ,
    15-6-2015

Heerlijk ruim en schoon appartement, van alle gemakken voorzien en een mooi uitzicht vanaf het ruime balkon (met hangmat!) over de zee en het mooie complex. Gastvrij en vriendelijk personeel, goed ontbijtbuffet en een een mooi en schoon zwembad. Wij voelde ons er al snel thuis. Al met al een aanrader!

Zalig hotel

Erik,
    28-4-2015

Uitstekende service, zalig op een eiland. Prachtig gelegen met enkel de ruisende golven en de wind die in de palmbomen speelt.

Idyllische plek

Divek,
    7-1-2015

Prachtig exotisch eilandje met zeer goed luxueus hotel voor een lees- en rustvakantie. Enkel volwassenen toegelaten (maar monokini is verboden). Personeel in overvloed. Vriendelijk maar verstaan enkel het Caraïbisch Spaans en de taal van fooien (die rijkelijk uitgedeeld worden door de Canadezen, Amerikanen en Russen). Er zijn premium alcoholische dranken inbegrepen (Chivas Regal, Johnny Walker Black Label, ...) maar ik denk dat er maar één fles per dag is. Ruime keuze van eten en kwalitatief goed. De themarestaurants vonden we iets minder. Qua netheid heb ik geen enkele opmerking. Zelfs een vallend blad wordt onmiddellijk opgeruimd. De locatie is idyllisch en uniek maar dit vraagt wel een lange transfer van luchthaven tot hotel (ca. 3 uur van Santo Domingo en meer dan 4 uur van Puerto Plata). Wij zijn met Vip Selection gegaan met de beruchte Dreamliner (in de lucht een prachtig vliegtuig maar het moet eerst gestart geraken - gevolg 12 uur vertraging).

Zeer mooi

Noël Kesteleyn,
    14-10-2014

Cayo leventado : adults only.

Geen enkel belg of nederlander aanwezig tijdens deze periode.

Meeste toeristen zijn van Amerika , Canada , UK , Duitsland.

Zeer vriendelijke mensen.

Plaats genoeg aan de zwembaden of op het strand.

Cocktails kunnen ze niet maken , wel zeer veel internationale dranken bij all in.

Eten was lekker.

Thema restaurants zijn minder. Enkel Don Pablo was goed.

Gala avond op donderdag is voltreffer. Kreeften , lobster , krabben , gamba's , langousten a volonté.

Handdoeken en bedjes op strand en aan zwembad zijn van prima kwaliteit.

Zeer zeker voor herhaling vatbaar!

l_kerremans,
    2-6-2014

Geweldige plek, alsof je thuis bent. Prachtige omgeving. Vlakbij het strand Playa Bonita,

Las Terrenas/ Samana scoort een 8,2 uit 10, op basis van 42 reviews