Hotel Samana Bay Village Resort

1 review over Hotel Samana Bay Village Resort in het Nederlands

2005

de animatie was uitstekent en de rest ook juist het eten

casagirl
22-7-2005

de animatie was uitstekent en de rest ook juist het eten was een beetje minder. er is veel te doen en je amuseert er je zeker. het natuurgebied is prachtig en de animators ook :-)

Gereisd Anders in Fri Jul 22 2005 17:45:05 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

• Huishoudelijke apparatuurKoelkast

• ParkeermogelijkhedenParkeergarage, Parkeerplaats

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Samana Bay Village Resort in Las Galeras, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Samana Bay Village Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.