Hotel Grand Paradise Samana

KinderhotelWeer vandaag32°22°
Hotel Grand Paradise Samana
7,9

We hebben een aantal aanbieders voor Grand Paradise Samana voor je op een rij gezet:

25 reviews over Hotel Grand Paradise Samana in het Nederlands

het was er zalig

Monique van Rootselaar
13-9-2010

Zalig echt vakantie. De vier uur durende rit met de wegen van dertig jaar terug hobbel de bobbel was geen pretje.We zaten alleen in dat busje was donker en ik vond het best wel een beetje eng,maar we terecht kwamen was fantastisch.Ligbedden genoeg aan het strand.Exursie gedaan met safari naar de lokale mensen en met de boot naar de Mangrove en naar het Bounty eiland.Het was er zalig vrolijke mensen.In de periode dat wij er waren geen Nederlanders gezien we waren de enige in het hotel,en toen kwam Earl harde wind en veel regen was veel omgewaaid.Echt uitgerust. Tot volgend jaar zou ik zeggen.

Gereisd Met partner in Sun Aug 01 2010 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

in een woord (fijne vakantie geweest)

F Kool
12-9-2010

na een jaar hart werken waren we aan rust toe. nou dat hadden we !!!!! lekker stil en rustig,niet geschikt voor feestbeesten. 2 weken op m,n rug in de zon en op het strand af en toe ff weg om dingen te bekijken. kortom een lekkere luier vakantie

Gereisd Met partner in augustus 2010

Tropische oase aan prachtige baai

jo
9-5-2009

Zeker de 4 u durende transfer per busje vanuit Puerto Plata waard.( zeer vermoeiend na 9uvlucht)Het enigste Resort hotel in straal van 20km. Fantastische verlaten stranden (Playa Fronton en Rincon) op korte boottripjes vanuit hotel. Enkel in weekend drukker met rijke lokals. Niet voor nachtfuivers-wel voor rust en snorkelen. Keuken is verzorgd en basic lekker, a la carte resto = beter en rustiger.De baai=5 hotel =3

Gereisd Alleenreizend in juni 2008

Gereisd Met jonge kinderen in januari 2009

Tropische oase aan prachtige baai

Johan
10-1-2009

Zeker de 4 u durende transfer per busje vanuit Puerto Plata waard.Het enigste Resort hotel in straal van 20km. Fantastische verlaten stranden (Playa Fronton en Rincon) op korte boottripjes vanuit hotel. Enkel in weekend drukker met rijke lokals. Niet voor nachtfuivers-wel voor rust en snorkelen. Keuken is verzorgd en basic lekker, a la carte resto = beter en rustiger.De baai=5 hotel =3

Gereisd Alleenreizend in januari 2009

• Eten en drinkenLunch
  • VerzorgingAll inclusive, Volpension
  • RokenToegestaan

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad, Peuterbad, Poolbar, Zwembad

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand100 m, 2 minuten lopen, < 5 minuten met de auto
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig

• Animatie programmaAanwezig, Kids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speelruimte, Speeltuin

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie
  • Op het terreinDisco, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Casino
  • Overige servicesConcierge, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Wasserette

• Wellness behandelingenMassages

• ParkeermogelijkhedenParkeergarage, Parkeerplaats

• WatersportDuiken, Kanoën, Snorkelen, Surfen, Vissen, Zeilen
  • BuitensportenBoccia, Fietsen, Paardrijden
  • BalsportenBadminton, Volleybal
  • FitnessAerobics, Fitness
  • Tennisbaan2, Aanwezig
  • Sport & SpelBiljart, Darts, Minigolf, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Grand Paradise Samana in Las Galeras, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Grand Paradise Samana zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.