Hotel Grand Paradise Samana

• Aan zee
  • All inclusive
  • Animatie
Meer hotelinfo

We hebben een aantal aanbieders voor Grand Paradise Samana voor je op een rij gezet:

27 reviews over Hotel Grand Paradise Samana

• 4Jos09-03-2016

Nooit meer

Animatie met Liesbeth top,zonder een heel stuk minder,anderen doen geen moeite

• 5hanny kwantes15-02-2016

nooit meer

De kamers waren netjes,werden iedere dag goed schoongemaakt. De omgeving was prachtig. De drankjes waren prima. Echter het eten was nagenoeg koud! Wij zijn echt niet moeilijk met eten,lusten zo goed als alles, maar nagenoeg koud eten(iedere dag!) was echt niet fijn. Er waren 2 a la carte restaurants en daar kon je 3 x per week eten. helaas was 4 van de 5 werkdagen 1 van de restaurants verhuurd voor een privé party! waardoor wij dus niet konden eten. Met ons hadden meerdere gasten buikloop. We hebben best veel geld betaald om heerlijk op vakantie te gaan en de batterij weer op te laden,maar deze plek heeft echt een groot deel van onze vakantie vergald.

• 10Vital joris30-09-2015

Zeer goed verblijf gehad alles was 100% meegevallen . De kamers werden iedere dag gepoetst , het eten was zeer goed , de zwembaden werden ieder 2u nagezien en gemeten op hun waardes het strand is superieur . WiFi hebben we niet genomen dit is wel een surplus maar voor ons geen probleem , een 2 km verderop in las galeras is er een leuk coctailbarreke banabar genaamd daar is gratis WiFi en het zijn supper argetijnse mensen die het uitbaten . Een goeie tip is uw uitstappen boeken bij marina tours ook in las galeras die zijn gewoon de goedkoopste en geven dezelfde garantie's als bij in het hotel . Bv. Een trip naar haittis kost in het hotel 109$ bij marina tours juist hetzelfde 70$ is toch een zeer groot verschil ... Voor het hotel een dikke 10/10

• 8A v Seggelen13-03-2014

zeer goed

De rit vanaf de luchthaven naar het resort duurde lang ongeveer vier uur. Maar de rest van de week was zeer goed excursies gedaan naar de walvissen en het mangrovebos alles zeer goed geregeld. Een zeer mooie vakantie

Met jonge kinderen

• 5Frank van Seggelen10-03-2014

Mooie plek maar het kan beter!

De plek is prachtig al ligt er wel overal rommel op het strand, je hebt veel mogelijkheden om iets te ondernemen.

De zwembaden vallen wat tegen zijn relatief klein en geen glijbanen.

Het eten is niet wat ik er van verwacht had, we zijn met 11 personen gegaan en 4 zijn ziek geworden. Of dit aan het eten ligt weten we niet maar het is wel vervelend. Er is elke dag een ander thema in het restaurant maar toch is er dan veel van het zelfde.

Wij hadden op zich een prima kamer al was de badkamer wat verouderd, leuk klein terrasje, maar meer heb je eigenlijk ook niet nodig. Op alle kamers is een koelkastje met water en frisdrank wat elke dag netjes wordt aangevuld.

Met jonge kinderen

• 6S. Olde Monnikhof21-08-2013

perfecte ligging, aan de rest mankeert er nogal wa

3 weken met twee kinderen in dit prachtig gelegen hotel verbleven. Voor de all in formule zouden wij in dit hotel nooit meer gaan. water; wiijn en fruitsap wordt geschonken uit hergebruikte plastic flessen en is van dubieuze kwaliteit. Regels met betrekking tot hygiene worden in de twee restaurant niet gerespecteerd. darm problemen zijn bij de verschillende gasten orde van de dag

Met oudere kinderen

• 10alfred alois sonntag26-12-2012

grand paradise is echt een paradise

woww, ik heb er geen woorden voor, deze plek is heelemaal te gek, het is een toplocatie die iedereen zou moeten beleven, gewoon schitterend,het resort zelf prachtig gelegen aan een baai met een uitzicht en panorama waar je u tegen zegt,het ligt 10 minuten van las galeras het kleine gezellige stadje, het personeel is heel vriendelijk en hulp bereid en je kunt er veel plezier mee beleven vooral de handdoekman bij de pool yousseff en yinauri balbuena wat een lief meisje van de receptie, de kamermaid zo als alltijd goedlachs en hulpbereid, de prijs=kwaliteitsverhouding is in orde voor zoveel mooishet resort heeft 2 restaurants 1 buffetrestaurant en michelangelo aan het strand a la carte restaurant, het eten zelf was heel veelzijdig ontzettend veel keuze, ik was er zeer tevreden mee, de kamer 2 persoons=zeesichtkamer 9.50 m lang 5 m breed leuke rotanmeubels hangkast met kluisje erin, flatscreen tv badkamer en terasje telefoon en de beste air=conditining ever!

Alleenreizend

• 8maart12-02-2012

echt een Paradise

Het Hotel is simpel, 3 steren en niet meer. Maar de omgeveing maakt alles goed het hotel staat in een prachtige baai. Je kunt tot de bergen wandelen en niemand tegen komen en de ander kant op ben je binnen een kwartiertje in het dorpje. Heb elke dag gesnorkelt was leuk met het diving team enkele keren naar het rif geweest.Daar is het mooi om te snorkelen. De safari naar het binnen land was geweldig en de trip naar de walvissen was helemaal geweldig (januari t/m Maart). Het personeel is heel aardig. Van het vliegveld naar het hotel is 4 uur rijden maar het is de moeite waard en is op zich al een belevenis.

• 5coolsaet23-12-2011

totaal verouderd

Om niet negatief over te komen, moet ik vermelden dat het hotel zeer ooi gelegen is, met prachtige ligweides, maar onbestaand strand Het hotel is hopeloos verouderd, gelukkig hadden wij een prachtige nieuwe kamer in blok 8, de minst lawaaierige Het hotel heeft 2 animatieteams, waarvan een frans, dat zeer lawaaierig is, en 3 de rangsgasten uit Frankrijk. Zowat alles aan dit hotel is dringend aan renovatie toe, zelfs de deuren van de openbare toiletten konden niet gesloten worden De bufetten zijn lauw, en het eten is van zeer matige kwaliteit De alcholische dranken zijn zeer slechte kopies, en de drinkbekers proeven steeds naar javel Het personeel is wel zeer vriendelijk, maar als je geen mondje spaans spreekt is het hopeloos Enfin, deze streek is zeer mooi, maar wel zeer regenrijk, maar in dit hotel zien ze ons nooit meer, kleding van de toeristen is erbarmelijk, voetbalshorts en blote voeten tijdens een galaavond, voor alles worden de ogen gesloten,

• 2Inge Hoppenbrouwers23-10-2010

Nooit meer, hels lawaai

Idylisch gelegen plaatsje, helemaal verknoeid door lawaai van Franse animatieploeg

Met oudere kinderen

2 tips over Hotel Grand Paradise Samana

• inge_hoppenbrouwers, 02-01-2012

Je moet zeker Karin Voeten contacteren. Zij is Belgische en heeft 7 paarden in eigen beheer. Bezoek met haar de baaien waar walvissen hun kleintjes baren. Karin is perfect viertalig en neemt je weg van het massatoerisme. Door haar hebben we een onvegetelijke vakantie gehad!!! www.larancheta.com - Doe haar heel veel groetjes van Inge Hoppenbrouwers

• alfred alois sonntag, 26-12-2012

ik was dus alleen,en heb mijn eigen excursies gedaan, super heelemaal te gek, ik heb voor 4 dagen een scooter bij cool raoul in las galeras gehuurd voor 1000 pesos ongeveer 20 euro per dag,ik heb el limon de waterfall bezocht, een tripje cayo levantado leuk, maar kijk uit het is een touristenval alles veel te duur, het mooist was de trip naar las terrenas, niet vanwegen het stadje zelf, las galeras is veel gezelliger,maar de trip over de berg naar sanchez was het mooiste dat ik heb gezien!

0 vragen over Hotel Grand Paradise Samana

• Eten en drinkenLunch
    • VerzorgingAll inclusive, Volpension
    • RokenToegestaan

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad, Peuterbad, Poolbar, Zwembad

• Soort strandZand
    • Afstand tot strand100 m, 2 minuten lopen, < 5 minuten met de auto
    • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig

• Animatie programmaAanwezig, Kids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar)
    • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speelruimte, Speeltuin

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
    • Receptie24-uurs receptie
    • Op het terreinDisco, Terras, Tuin
    • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Casino
    • Overige servicesConcierge, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Wasserette

• Wellness behandelingenMassages

• ParkeermogelijkhedenParkeergarage, Parkeerplaats