Hotel Grand Paradise Samana

KinderhotelWeer vandaag32°21°
Hotel Grand Paradise Samana
7,9

We hebben een aantal aanbieders voor Grand Paradise Samana voor je op een rij gezet:

4 reviews over Hotel Grand Paradise Samana in het Nederlands

Leuk hotel aan een prachtige baai

Patje
2-1-2019

De ligging van het hotel is mooi en rustig aan een prachtige baai. Het is ongeveer 10 minuten lopen naar het dorp Las Garelas waar leuke winkels en barretjes zijn. Ik heb daar bijvoorbeeld een goedkope simkaart gekocht bij LC Soluciones Tecnologicas voor mijn iPhone 5 omdat wifi in het hotel duur is en vaak slecht werkt. Het eten vond ik goed van smaak en de keuze voor mij voldoende. Het enige nadeel vond ik de vele onbeschofte Russen.

Gereisd Alleenreizend in Sat Dec 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

grand paradise is echt een paradise

alfred alois sonntag
26-12-2012

woww, ik heb er geen woorden voor, deze plek is heelemaal te gek, het is een toplocatie die iedereen zou moeten beleven, gewoon schitterend,het resort zelf prachtig gelegen aan een baai met een uitzicht en panorama waar je u tegen zegt,het ligt 10 minuten van las galeras het kleine gezellige stadje, het personeel is heel vriendelijk en hulp bereid en je kunt er veel plezier mee beleven vooral de handdoekman bij de pool yousseff en yinauri balbuena wat een lief meisje van de receptie, de kamermaid zo als alltijd goedlachs en hulpbereid, de prijs=kwaliteitsverhouding is in orde voor zoveel mooishet resort heeft 2 restaurants 1 buffetrestaurant en michelangelo aan het strand a la carte restaurant, het eten zelf was heel veelzijdig ontzettend veel keuze, ik was er zeer tevreden mee, de kamer 2 persoons=zeesichtkamer 9.50 m lang 5 m breed leuke rotanmeubels hangkast met kluisje erin, flatscreen tv badkamer en terasje telefoon en de beste air=conditining ever!

Gereisd Alleenreizend in november 2012

Tropische oase aan prachtige baai

jo
9-5-2009

Zeker de 4 u durende transfer per busje vanuit Puerto Plata waard.( zeer vermoeiend na 9uvlucht)Het enigste Resort hotel in straal van 20km. Fantastische verlaten stranden (Playa Fronton en Rincon) op korte boottripjes vanuit hotel. Enkel in weekend drukker met rijke lokals. Niet voor nachtfuivers-wel voor rust en snorkelen. Keuken is verzorgd en basic lekker, a la carte resto = beter en rustiger.De baai=5 hotel =3

Gereisd Alleenreizend in juni 2008

Tropische oase aan prachtige baai

Johan
10-1-2009

Zeker de 4 u durende transfer per busje vanuit Puerto Plata waard.Het enigste Resort hotel in straal van 20km. Fantastische verlaten stranden (Playa Fronton en Rincon) op korte boottripjes vanuit hotel. Enkel in weekend drukker met rijke lokals. Niet voor nachtfuivers-wel voor rust en snorkelen. Keuken is verzorgd en basic lekker, a la carte resto = beter en rustiger.De baai=5 hotel =3

Gereisd Alleenreizend in januari 2009

• Eten en drinkenLunch
  • VerzorgingAll inclusive, Volpension
  • RokenToegestaan

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad, Peuterbad, Poolbar, Zwembad

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand100 m, 2 minuten lopen, < 5 minuten met de auto
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig

• Animatie programmaAanwezig, Kids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speelruimte, Speeltuin

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie
  • Op het terreinDisco, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Casino
  • Overige servicesConcierge, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Wasserette

• Wellness behandelingenMassages

• ParkeermogelijkhedenParkeergarage, Parkeerplaats

• WatersportDuiken, Kanoën, Snorkelen, Surfen, Vissen, Zeilen
  • BuitensportenBoccia, Fietsen, Paardrijden
  • BalsportenBadminton, Volleybal
  • FitnessAerobics, Fitness
  • Tennisbaan2, Aanwezig
  • Sport & SpelBiljart, Darts, Minigolf, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Grand Paradise Samana in Las Galeras, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Grand Paradise Samana zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.