Hotel Grand Paradise Samana

• Aan zee
  • All inclusive
  • Animatie
Meer hotelinfo

We hebben een aantal aanbieders voor Grand Paradise Samana voor je op een rij gezet:

27 reviews over Hotel Grand Paradise Samana

• 2018
    10Fam. van Doorn-Bosman05-08-2018

Met recht het "Grand Paradise" in de Caraïben.

In 2016 voor de 1e keer geweest en nu weer. In die tussentijd is het Resort en de hotelkamers aardig verbouwd en luxer geworden. Dus nog mooier. Excursies kan je beter boeken bij Sunshine Holiday in het dorpje Las Galeras (Marcel & Diana), dezelfde excursie voor minder geld en betrouwbaar. Niet bij de aanbieders (Juan) langs het strand als je richting Las Galeras gaat. Jammer dat de WIFI voor $. 8,00 per 24 uur per device te koop is op het resort. Het personeel is zeer vriendelijk en behulpzaam en altijd vrolijk. De restaurants zijn elke avond leuk gedecoreerd en zien er verzorgd uit. En is het eten gewoon erg goed (smaken verschillen). De animatie team(s) hebben een dag en avond programma en hebben voor elk wat wils. In zee kan je geweldig snorkelen en hebben we een sting-ray (Pijlstaart rog)en diversen sea turtles gespot en gefilmd. De service is geweldig zo heeft de roommanager (Samuel Vasquez) ons geholpen met een extra bed

• Oude reviews

6S. Olde Monnikhof21-08-2013

perfecte ligging, aan de rest mankeert er nogal wa

3 weken met twee kinderen in dit prachtig gelegen hotel verbleven. Voor de all in formule zouden wij in dit hotel nooit meer gaan. water; wiijn en fruitsap wordt geschonken uit hergebruikte plastic flessen en is van dubieuze kwaliteit. Regels met betrekking tot hygiene worden in de twee restaurant niet gerespecteerd. darm problemen zijn bij de verschillende gasten orde van de dag

• 2Inge Hoppenbrouwers23-10-2010

Nooit meer, hels lawaai

Idylisch gelegen plaatsje, helemaal verknoeid door lawaai van Franse animatieploeg

2 tips over Hotel Grand Paradise Samana

• inge_hoppenbrouwers, 02-01-2012

Je moet zeker Karin Voeten contacteren. Zij is Belgische en heeft 7 paarden in eigen beheer. Bezoek met haar de baaien waar walvissen hun kleintjes baren. Karin is perfect viertalig en neemt je weg van het massatoerisme. Door haar hebben we een onvegetelijke vakantie gehad!!! www.larancheta.com - Doe haar heel veel groetjes van Inge Hoppenbrouwers

• alfred alois sonntag, 26-12-2012

ik was dus alleen,en heb mijn eigen excursies gedaan, super heelemaal te gek, ik heb voor 4 dagen een scooter bij cool raoul in las galeras gehuurd voor 1000 pesos ongeveer 20 euro per dag,ik heb el limon de waterfall bezocht, een tripje cayo levantado leuk, maar kijk uit het is een touristenval alles veel te duur, het mooist was de trip naar las terrenas, niet vanwegen het stadje zelf, las galeras is veel gezelliger,maar de trip over de berg naar sanchez was het mooiste dat ik heb gezien!

0 vragen over Hotel Grand Paradise Samana

• Eten en drinkenLunch
    • VerzorgingAll inclusive, Volpension
    • RokenToegestaan

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad, Peuterbad, Poolbar, Zwembad

• Soort strandZand
    • Afstand tot strand100 m, 2 minuten lopen, < 5 minuten met de auto
    • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig

• Animatie programmaAanwezig, Kids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar)
    • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speelruimte, Speeltuin

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
    • Receptie24-uurs receptie
    • Op het terreinDisco, Terras, Tuin
    • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Casino
    • Overige servicesConcierge, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Wasserette

• Wellness behandelingenMassages

• ParkeermogelijkhedenParkeergarage, Parkeerplaats