Hotel Grand Paradise Samana

Hotel Grand Paradise Samana
6,9

We hebben een aantal aanbieders voor Grand Paradise Samana voor je op een rij gezet:

23 reviews over Hotel Grand Paradise Samana in het Nederlands

fantastisch!

Evelien
6-3-2018

Het was echt een pracht resort. Van alle gemakken en luxe voorzien. Wij hadden een Premium de luxe kamer is echt een aanrader. Het eten was elke avond voortreffelijk.

Kon beter !!

Eric
6-11-2017

de kamers waren ok maar er kan wel wat opknap aan gebeuren , wel altijd proper gepoetst , dus dat is ook een plus punt

de service in het hoofdrestaurant was in de week goed , soms wat slordig , maar in het weekend als er locals komen is de service voor hun en worden andere klanten gewoon vergeten en hebben ze maar juist oog voor hun landgenoten

als we naar huis gingen vroegen we een doosje voor wat eten mee te nemen voor onderweg , en dit werd ons geweigerd , al hadden we gezien dat op die veertien dagen verschillende mensen met een pakketje naar buiten gingen

drank was veel uit grote flessen en stond niet in de koelkast , zodat er veel ijs werd in gedaan

wifi kost er 8 dollar per dag ( heel duur en langzaam )en voor een safe was het 15 euro per week ( duur )

dit alles zou gratis moeten zijn in een hotel mat all-in

Fantastisch!

van Asperdt
26-10-2017

Aangekomen na een vlucht van 9uur en een busrit van 4uur, werden we netjes ontvangen bij de checkin balie.

Wij hebben 3 kamers in totaal gehad ( 1e omdat er een schimmellucht hing en 2e helaas ook een schimmellucht en de 3e was super!) ze hebben heel erg hun best gedaan om het op te lossen.

Buffet is afwisselend en super lekker!

Strand geen woorden voor hoe mooi!

Excursies hebben we geboekt bij lokale gids (goedkoper dan bij touroperator) , die vind je op het strand links.

In ieder geval een super vakantie gehad !!!

Fantastisch super hotel

van Kasteren
20-9-2017

super mooi hotel mooi strand eten echt Zeer goed mooie kamers rustige omgeving

Vriendelijke personeel echt super genieten daar enig minpuntje ze hebben een apart theater waar iedere avond een show is doe dit b.v bij de zwembad bar is tijdens ons verblijf een keer gedaan

Excursies boek ze bij de man zit op het strand als je het hotel uit loopt richting Las Geleras na omgeveer 500 meter zit deze man heeft daar een stukje strand. En Bos man heeft echt niks zit vanaf smorgen als het licht wordt tot dat het donker word op het strand heeft Daar een bootje liggen en wat honden en kippen lopen en een tafeltje staan als hij niks verkoopt heeft hij niks te eten excursies zijn exact gelijk aan die in het hotel

Je Word bij het hotel opgehaald stap je in de taxi of bus. Ga je b.v naar de haven stap je op dezelfde boot als gasten die in het hotel het dubbelle hebben betaald . internet loop langs het strand naar las Geleras zit halvewege de straat aan de rechter kant een Italians restaurant broodjesbar pak wat te drinken 2 cola 300cl 130 dop heb je gratis Internet

Middelmatig hotel op een fantastische locatie

Ja Groenewoud
3-8-2017

Het is een fantastische locatie de kamers zijn ruim en worden goed schoon gehouden maar we hadden medicijnen bij ons die koel bewaard moesten worden maar bij aankomst was de koelkast stuk en pas na 4 dagen kregen we een andere toen ook nog aan de diarree waarschijnlijk van het eten dus dan kan je begrijpen dat wij het met dit hotel wel gehad hebben de receptie doen hun best om het af te schuiven dus klachten hadden hun tijd nodig maar het personeel was aardig en behulpzaam en een fooi werd ook gewaardeerd het is een prachtige locatie met een heel mooi strand maar voor ons de volgende keer toch maar weer punta cana

Oude reviews (archief)

Prima resort!

Kevin van Es
22-8-2016

Super naar ons zin gehad, alles was top geregeld, vriendelijk personeel, prijs-kwaliteitverhouding prima in orde!

Nooit meer

Klok
1-5-2016

Vieze kamer onder de schimmel, oude meubels, lekkage in de badkamer. Eten lauw en weinig smaak. Onvriendelijk personeel. Blij dat we weer naar huis konden gaan.

Volgend jaar Weer!

Joop en Jose
30-4-2016

Beste lezers,

Wij waren 2 weken in Grand Paradise en hebben echt een heerlijke vakantie gehad.

Mooie ruime kamers, die goed schoon werden gemaakt, met 2 grote bedden, een gevulde koelkast met water, cola en sprite (allen gratis) en een prima terras.

Het was fantastisch, je zit midden tussen vele palmbomen en andere bomen en struiken. Het strand is op korte afstand, ook daar was het heerlijk vertoeven.

In de restaurants kon je heerlijk eten, volop vlees, groenten en fruit, veel ananas, mango, meloen en andere tropische vruchten. Het personeel was erg vriendelijk en behulpzaam.

's avonds namen wij een lekkere cocktail bij een van de barretjes op het complex.

Het was onze eerste keer naar de Dom. republiek en is zo goed bevallen dat wij volgend jaar weer willen.

De excursies kun je het beste bij lokale gids in het visserdorpje Las Galeras boeken (circa 10 minuten lopen langs het strand), dit scheelt veel geld.

Voor Wifi gingen wij even naar een strandbarretje richting Las Galeras, je neemt een drankje en dan heb je goede Wifi aansluiting tot je beschikking. Even een stukje lopen langs het strand is nog leuk ook.

Veel plezier toegewenst !

Nooit meer

Jos
9-3-2016

Animatie met Liesbeth top,zonder een heel stuk minder,anderen doen geen moeite

nooit meer

hanny kwantes
15-2-2016

De kamers waren netjes,werden iedere dag goed schoongemaakt.

De omgeving was prachtig.

De drankjes waren prima.

Echter het eten was nagenoeg koud!

Wij zijn echt niet moeilijk met eten,lusten zo goed als alles, maar nagenoeg koud eten(iedere dag!) was echt niet fijn.

Er waren 2 a la carte restaurants en daar kon je 3 x per week eten. helaas was 4 van de 5 werkdagen 1 van de restaurants verhuurd voor een privé party! waardoor wij dus niet konden eten.

Met ons hadden meerdere gasten buikloop.

We hebben best veel geld betaald om heerlijk op vakantie te gaan en de batterij weer op te laden,maar deze plek heeft echt een groot deel van onze vakantie vergald.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Grand Paradise Samana in Las Galeras, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Grand Paradise Samana zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Grand Paradise Samana scoort een 6.93 uit 10 op basis van 23 reviews.