Bed and Breakfast El Cabito

BedAndBreakfast Info

Meer bedandbreakfastinfo

3 reviews over Bed and Breakfast El Cabito

• 9Rian Meddens09-10-2010

Prachtige, unieke ligging en heerlijk eten!

We hebben gegeten in het restaurant van El Cabito. Het is heeft een unieke prachtige ligging, op een rots boven de zee met mooi uitzicht. Een perfecte plek om de zonsondergang te zien. Erg romantisch, ook na zonsondergang kun je genieten van de duizende sterren. Het personeel is heel vriendelijk en het eten heerlijk! De Nederlandse eigenaar heeft ons naar huis gebracht. Heen hebben we gelopen, vanaf Las Galeras is dat goed te doen het in het licht. Kortom een unieke plek!

• 9Pim Knappers07-08-2009

Wat een top locatie

El Cabito, top locatie, de mooiste stranden van de Dominicaanse Republiek. Overnachten was nog nooit zo spectaculair. Het eten uitstekend, en met een wonderbaarlijk uitzicht. Kortom hier moet je een keer geweest zijn.

1 tip over Bed and Breakfast El Cabito

• ari kanarie, 10-01-2013

ander restaurants dan die van el Cabito zijn nergens te bekennen. je bent verplicht er te eten als je er verblijft.

0 vragen over Bed and Breakfast El Cabito

Bed and Breakfast info