Hotel Casa Marina Bay

Hotel Casa Marina Bay
7,3

20 reviews over Hotel Casa Marina Bay in het Nederlands

Zeer lawaaierige animatie verknoeid rustige strand

inge_hoppenbrouwers
24-2-2011

Lawaai, lawaai en nog eens loeiharde muziek tijdens april 2010. De 'domme' toerist moet steeds schetterende muziek om zijn oren hebben. Dank je Karin, voor de prachtige stille tocht met jouw paardjes. Natuurliefhebbers maak een tochtje met de paardjes van Karin - La Ranchetta - zij is eerlijk en spreekt Eng, Frans, Duits en Nederlands.

Gereisd Met oudere kinderen in april 2010

Bijv. "Wat een topper"

Eriksen
3-6-2009

"Wat een topper" Spijtig de lange afstand en slechte weg vanuit Puerto Plata,toch in een mooi resort terecht gekomen(mooie kamer)en aan een prachtig strand gelegen met een rustige zee waar je ver in kunt zwemmen(zeker aanrader voor kinderen).Spijtig genoeg had ik vrij slecht(18/05 -25/05/09) weer bijna dagelijks stromend water dat uit de hemel viel (haast geen zon gehad)gelukkig was ik daar maar voor een week,had nog een weekje cabarete voor de tweede week. Toch kan ik zeggen een aanrader maar dan wel met mooi weder voor een weekje.

Gereisd Met oudere kinderen in juni 2009
2007

transfer naar hotel is redelijk lang (4 uur),je ziet dan

A Wever
11-10-2007

transfer naar hotel is redelijk lang (4 uur),je ziet dan wel gelijk veel v/h land.In omgeving hotel veel schitterende natuur,veel paarden in de omgeving(oa.ranch naast hotel,niet hinderlijk),vriendelijk personeel,levendige animatie,gratis waterfiets,kano,surfles .Op strand veel te zien:verkopers(niet opdringerig)oa. Felix de doofstomme cocosnotenverkoper,vissers,pelikanen,die naast je in zee duiken,locals die voorbij komen op paarden en ezels,kamers ruim en schoon,pinautomaat ,mooie zwembaden,leuke quadritten te boeken bij hotel(ned. sprekende eigenaresse),eten gevarieerd(o.a. bbq bij strand),via zeezijde loopje in 15 min.naar Las Galeras,een klein plaatsje aan zee,geen last van criminaliteit gehad,konden makkelijk buiten het resort wandelen en fietsen.elke avond leuk entertainment,kidsclub met buitenklimhuis,mooie tuin,heel veel palmbomen in de omgeving.Wij hebben het reuze naar onze zin gehad,nogmaals minpuntje is de lange transfer,maar dat ben je direkt vergeten na aankomst hotel.

Gereisd Met partner in september 2007

We hebben een aantal aanbieders voor Casa Marina Bay voor je op een rij gezet:

afstand vliegveld-hotel is idd wat veel,maar eenmaal bij

J van der Plas
10-10-2007

afstand vliegveld-hotel is idd wat veel,maar eenmaal bij het hotel ben je dat zo vergeten.heel aardig personeel,prachtige omgeving,mooie schone kamers,goed eten o.a. bbq bij het strand(heel apart),animatie is mi niet opdringerig.Verder kan je bij het strand superleuke quad ritten boeken,met gids(Pedro),De eigenaresse heeft Nederlandse roots,dus dat praat makkelijk!Langs het strand is van alles te zien:strandverkopers ,leuk en niet te opdringerig,Felix de doofstomme kokosnotenverkoper,locals die met paarden,ezels enz. langs komen,vissers,vissende pelikanen,die pal naast je in zee duiken.Via de zeekant loop je in 15min. naar Las Galeras,een klein plaatsje langs het strand.oja, er is zelfs een pinautomaat aanwezig bij het hotel,dus van alle gemakken voorzien.Ook bij de receptie kan je makkelijk geld wisselen.HET WAS SUPER!

Gereisd Met partner in oktober 2007

Wel een zwaar begin om er te komen ,maar als je er een ben

P-J Visser
3-2-2007

Wel een zwaar begin om er te komen ,maar als je er een maal ben is het er schitterend!Pas op met het boeken van excursies in het hotel,want je betaal de hoofdprijs.Je moet ook gelijk betalen en als de dag er gekomen is ,dan is het busje er niet,balen. is na lang gebel wel goedgekomen. Ga maar boeken in het dorpje 5 min .Lopen,dan ga je voor de helft.Verder prima naar ons zin gehad.Tip; ga snorkelen met de japanners.(echt prachtig)

Gereisd Anders in februari 2007
2006

Een werkelijk prachtig hotel met hele aardige mensen

Eddie
29-6-2006

Een werkelijk prachtig hotel met hele aardige mensen. Wij zijn hier in april 2004 geweest, en het was een hele bijzondere ervaring. Lekker eten en een prachtig strand! Zoals de mensen hieronder ook al aangeven, is alleen de bereikbaarheid waardeloos! Het is echt vier uur lang zitten in een busje, en dat na een lange vliegreis is geen pretje. Maar als je er eenmaal bent, laat je je betoveren door de mooie ligging en natuur. Laat je niet gek maken over de verhalen dat je het resort niet af kunt. Hebben wij ook gedaan en er was niets mis mee. Een puntje van kritiek: de animatoren zijn m.i. opdringerig. Je moet ze af en toe echt even zeggen dat je er niet van gediend bent. Verder prachtig!

Gereisd Anders in juni 2006

In 1 woord een geweldige vakantie gehad

Hoogendoorn
24-2-2006

In 1 woord een geweldige vakantie gehad. Super vriendelijk en behulpzaam personeel, als je ze maar met respect behandeld! Echt een paradijsje

Gereisd Familie in februari 2006
2005

Wij zijn net terug van casa marina bay, en alleen maar met

Tom
28-11-2005

Wij zijn net terug van casa marina bay, en alleen maar met positieve herrineringen ! Met heimwee denken we terug aan de voorbije weken... Het hotelpersoneel is supervriendelijk evenals de animatoren, lekker eten, mooie kamer, prachtig strand alleen om te snorkelen idd wat minder, maar playa fronton is dichtbij en een echt snorkelparadijs. Alleen het 4u op de bus zitten is wat minder aangenaam, maar las galeras betekent zoveel als het einde van de civilisatie,zodoende de natuur is overweldigend mooi ! En voor deze mooie natuur moet men wat overhebben, lange autoritten in dit geval...

Gereisd Anders in Mon Nov 28 2005 13:46:58 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Wij zijn in het voorjaar van 2004 naar dit hotel geweest

Eddy
9-11-2005

Wij zijn in het voorjaar van 2004 naar dit hotel geweest. Prachtig hotel met goede voorzieningen, maar waardeloos te bereiken. Vanaf Puerto Plata nog 3,5 uur in de auto zitten. Derhalve m.i. voor gezinnen met kleine kinderen iets minder geschikt. Desalniettemin: prachtig strand, aardige mensen en goed eten. En de kamer werd goed schoon gehouden en de mini-bar werd goed aangevuld. Nog een opmerking: sommige animators waren ietwat opdringerig.

Gereisd Anders in november 2005

Hallo, wij zijn in september naar dit paradijsje geweest

André
9-10-2005

Hallo, wij zijn in september naar dit paradijsje geweest en het is ons uitstekend bevallen.We hadden perfect weer.De bus rit van 3,5 uur valt mee zolang je de heenreis (snacht) kunt slapen in de bus, en de terug reis nog gemotiveerd ben om wat van het land te zien, het viel mij dus mee.Het resort was maar voor 20% bezet, dus lekker rustig. De bungolow met uitzicht op de zee is een aanrader.Veel ruimte en gezellig opgezet.Het eten is redelijk, alleen mag de snacks wel wat uitgebreider zijn, en de vis gerechten hoeven echt niet langer te bakken als 5 minuten.Bij de zwembaden is het goed toeven en bij zee is het heerlijk.Er is wel wat zeegras. Voor rust en natuur is dit de ideale plek om te vertoeven.Voor de jongeren die veel uitgaan is dit een wat mindere plek,je moet toch een behoorlijk stuk rijden naar plaatselijk discotheken. Al met al een heerlijke vakantie gehad.

Gereisd Anders in Sun Oct 09 2005 14:38:43 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

• Animatie programmaAanwezig

• Huishoudelijke apparatuurKoelkast / Minibar, TV

• Overige servicesHanddoeken(service), Wasserette

• TennisbaanAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Casa Marina Bay in Las Galeras, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Casa Marina Bay zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.