Hotel Luxury Bahia Principe Bouganville Don Pablo Collection

Hotel Luxury Bahia Principe Bouganville Don Pablo Collection
8,6

We hebben een aantal aanbieders voor Luxury Bahia Principe Bouganville Don Pablo Collection voor je op een rij gezet:

Tjingo

4 reviews over Hotel Luxury Bahia Principe Bouganville Don Pablo Collection in het Nederlands

fantastisch

Leen
26-6-2017

het was er top !!! pure luxe en verwennerij !! lekker eten overal en om een à la carte restaurant te boeken zoals sommige beweren ? wij boekten de eerste dag gewoon voor om de 2 dagen , in één keer gebeurd , ! geen lange wachtrijen , de kamers waren buitengewoon , heel proper , vriendelijk personeel ! een vraagje en ze probeerden alles zo snel mogelijk te regelen ! het eten was superlekker ! veel keuze en elke avond een thema toegevoegd , ontbijt was overweldigend , zoveel ! animatie was rustig , adults only hebben we geboekt , wil je meer vertier dan ga je gewoon naar Romana , wij gingen voor de rust , sommige zien dat blijkbaar anders lekkere cocktails en 24/24 roomservice ! werden zo verwend door Carlos ! dit is een tophotel in een rustige omgeving , wie hier niet zijn ding vond , blijf dan gewoon thuis !!! wij gaan zeker terug en wij zijn ook héél kieskeurig maar dit was super !

Mooi complex maar daar blijft het bij

Laicha
29-12-2016

Schitterend complex, mooie tuinen, fantastisch zwembad.

Mooie ruime kamers met douche en brubbelbad.

Toffe animatie aan het zwembad, zonder opdringerig te zijn.

Maar daar blijft het bij!

De baai is volledig vervuild, vuil water. Vuiler als de Noordzee!

Het eten wordt ijskoud geserveerd, plateau's die uit de keuken komen zijn ijskoud.

De ijsjes zijn gesmolten tegen dat je aan u tafel bent.

Weinig afwisseling in eten.

Thema avonden zijn niet speciaal. Kerstdiner was ook geen hoogstaander.

Speciale restaurants zijn niet beschikbaar.

Dit was onze 6e keer de Caraïben, 5x naar een Riu hotel en dit keer Luxury hotel.

Volgend jaar terug Riu hotel!

Uitsekend hotel

peter janssen
26-9-2016

Het hotel Bouganville is een sterke aanrader voor iedereen die houdt van een rustige, uitgebalanceerde en verzorgde vakantie in een prachtig kader met een zeer professionele en enthoesiaste omkadering. Zeer propere kamers die dagdagelijks tot drie maal toe bezocht werden voor service en onderhoud, uitstekende maaltijden, vriendelijk personeel, kortom Excellent!

D-reizen

Goede verzorgde vakantie !

Marleen
28-7-2015

Super!!! Het was onze 2de keer. Het hotel is gelegen in een groot park en in een baai. Het hotel is ook 18+ en er is ook een naastgelegen hotel waar je kan van gebruik maken. De kamers waren groot, ze werden dagelijks gepoetst waarbij dat ze s’ avonds je bed openlegde . Op de kamer was ook nog een zeer goed gevulde minibar aanwezig. Het zwembad is goed onderhouden, het personeel heel vriendelijk maar niet allemaal zijn mondig in het Engels. De animatie is super! Het hoofdrestaurant is zeer goed maar de themarestaurants vallen tegen. Vanaf de luchthaven in Punta Cana is het 1u30 tot aan het hotel ! De uitstappen zijn wel duur. Het winkelstraatje stelt niets voor, s’ avonds is er wel een casino en een nachtclub. Weinig Nederlandstalige maar een goede vakantie en we gaan zeker nog eens terug!

D-reizen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Luxury Bahia Principe Bouganville Don Pablo Collection in La Romana, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Luxury Bahia Principe Bouganville Don Pablo Collection zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Luxury Bahia Principe Bouganville Don Pablo Collection scoort een 8.6 uit 10 op basis van 4 reviews.

Acties

Acties voor Hotel Luxury Bahia Principe Bouganville Don Pablo Collection