Hotel Occidental Playa Real

3 reviews over Hotel Occidental Playa Real in het Nederlands

zo en zo

Nathalie & donald
9-1-2010

wij zijn in dit hotel geweest in febr 2004. We hadden eerst een zeer slechte kamer zonder balkon maar kregen toen een kamer met prachtig uitzicht aan het zwembad. Voor het visrestaurant moesten wij reserveren maar die was altijd volzet omdat de Amerikanen fooien gaven om die voor hun te reserveren. Na klacht bij touroperetar was dit echter opgelost e haddenw ij direct plaats. Door de goede kamer die wij hadden hebben wij daar al bij al een goede vakantie mee gemaakt. Je kan daar ook op straat lopen en in de winkels zonder dat ze je daar lastig vallen.

Gereisd met partner in januari 2010
2008

Eenvoudig hotel maar wel gezellig

el tigre
5-8-2008

Wij waren hier in 2005

Strand was slecht, zwembad was ok, animatie was leuk en men was erg vriendelijk. eten was prima verzorgd.

Bij mijn weten bestaat dit hotel, anno 2008 niet meer.

Gereisd familie in juli 2005
2005

ja ik heb gewoon een hle goeie tijd gehad hier, en dat komt omdat ik er gewoon het beste an heb gemaakt. voor mij is dit zoiezo al super, want ik ga anders altijd naar de camping dus. voor mij was het fantastisch, en als ik geld heb ga ik volgend jaar gewoon weer!

Gereisd anders in september 2005

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Occidental Playa Real in Juan Dolio, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Occidental Playa Real zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.