Hotel Metro hotel & Marina

Kleine hotelsWeer vandaag31°21°
7,5

We hebben een aantal aanbieders voor Metro hotel & Marina voor je op een rij gezet:

2 reviews over Hotel Metro hotel & Marina in het Nederlands

2004

Het eten vonden wij niet best! ze wisten zelfs een meloen smakeloos te maken. ligging wel mooi, pal aan het strand met een mooi zwembad. Nadeel: bij een evt strandwandeling savonds, krijg je gewapende begeleiding mee. Animatie: waardeloos!!! (spraken ook totaal geen engels)

Gereisd anders in december 2004

leuk hotel,leuk team, vooral rondom dit hotel goed te

simone
13-9-2004

leuk hotel,leuk team, vooral rondom dit hotel goed te winkelen.

Gereisd anders in september 2004

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Metro hotel & Marina in Juan Dolio, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Metro hotel & Marina zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.