Hostel Guesthouse Holland

Hostel
Kleine hotelsWeer vandaag31°20°
Hostel Guesthouse Holland
6,4

We hebben een aantal aanbieders voor Guesthouse Holland voor je op een rij gezet:

4 reviews over Hostel Guesthouse Holland in het Nederlands

Niet bijzonder

Esther
22-7-2012

Het zijn aardige appartementen. Redelijk schoon, maar niet super. Had betere berichten gehoord, maar ook dat het wat achteruit ging in alles. Klopt dus. Nee, niet weer.

Gereisd met partner in januari 2011

Ideaal voor vakantiegangers die niet bang zijn een "enkel vlucht" te boeken, weg van de grote all-inclusive en zelf je vakantie inrichten. Dre heeft altijd wel iets beschikbaar zelfs in last minute varierend van zeer eenvoudig en low budget tot de meer luxueuze appartementen op het vernieuwde strand. Uizonderlijk is ook dat alle appartementen voorzien zijn van alle basisapparaten in de keuken en linnen zodat je niet voor onverwachte aankopen komt te staan als je eens wil koken. Wel op te passen dat je niet in een appartement komt in een buurt waar er bouwwerken aan de gang zijn met geluidsoverlast. Dus goed overleggen met Dre is het begin van een geslaagd verlof.

Gereisd met partner in juli 2009
2008

Een echte aanrader!

Nienke Jacobs
3-8-2008

Het 'bounty' strand is 1 min lopen vanaf het appartement. De eigenaar en zijn vrouw zijn zeer gastvrij en we hebben zelf met hem een uitstapje gedaan naar een grot en Altos de Chavon. Prijs kwalitiet beoordeling is zeer goed. Wij hebben voor dit jaar alweer geboekt!

Gereisd met partner in november 2007

Appartementen bij het strand van Juan Dolio.

Jeroen Huiskens
21-7-2008

Appartementen zijn goed gelegen, vlakbij het strand.

Overal is kabel-tv en WIFI-internet.

Prijzen liggen laag.

Men vraagt geen aanbetaling of waarborgsom bij reservering.

Gereisd met partner in juli 2008

Hostel info

• De staf spreektDuits, Engels, Frans, Nederlands
  • Shuttle bus vanaf vliegveldGratis
  • VerzorgingLogies

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hostel Guesthouse Holland in Juan Dolio, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hostel Guesthouse Holland zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.