Hotel Coral Costa Caribe by Hilton

5.7Voldoende

Dominicaanse Republiek, Dominicaanse Republiek, Juan Dolio

image ontbreekt

Op vakantie geweest naar Coral Costa Caribe by Hilton?

5.7Voldoende

We hebben een aantal aanbieders voor Coral Costa Caribe by Hilton voor je op een rij gezet:

• Animatie

9 reviews over Hotel Coral Costa Caribe by Hilton

• 2Fam. Hamstra10-09-2012

Echt niet doen!!!!

1,5 jaar geleden getrouwd op Dom.Rep. (Boca Chica) Wij besloten, nu met kids, terug te gaan. Het hotel destijds (Coral Hamaca bij Hilton) was echt fantatisch. Geweldige buffetten, goede service, fantastische animatie. We zagen er dan ook erg naar uit. Bij aankomst receptiepersoneel al erg onvriendelijk. 's Avonds late diner, stelde niks voor, maar wij dachten omdat het laat was. Helaas bij het ontbijt ook niks. Erg karig, oude broodjes en weinig keus.Bij lunch weer enorm teleurgesteld. En avondeten bestond uit rijst, bonen, kip en een karig desert. Contact gehad met reisleider en hij zou proberen ons over te boeken. Hij zei ook dat deze regio helemaal uit was en alleen door locals geboekt wordt en daarom niks is voor westerlingen. Volgende dag overstroming in kamer, alles blank. Gelukkig goed nieuws van reisleider, we konden de vlg. dag naar Be live Bayahibe, met bijbetaling en zelf de taxi betalen. 300 keer beter, alleen nog in afwachting van klachtafhandeling.

Gereisd met jonge kinderen in april 2012

• 9Chris De Craecker14-02-2009

Top of the trips.

Een prachtig hotel met dito pesoneel.Altijd vriendelijk en opgewekt. Van al onze reizen is dit nog steeds mijn top bestemming. Let op: We houden van goed eten en duiken. Onder water is het zo mogelijk nog mooier dan boven.

Gereisd met partner in februari 2009

• 8anne mouthaan17-05-2005

ben hier nu 2 maal geweest in 2000 en 2003 in dit hotel en daar hebben 2 jaar tussen gezeten maar het was weer het vriendelijke en gezellige hotel van weleer en alles nog even verzorgd en netjes en behulpzaam personeel en animatie team buiten het resort is niet veel maar daar heb je de excursie voor die best wel aan de prijs zijn. Maar aan deze kust welk hotel je ook pakt met 4 tot 5 sterren is mooi en verzorgd. ga nu inmiddel nu 11 jaar achtereen daar naar toe alleen deze kant en het bevalt me nog steeds niet langer dan 9 dagen maar voor voor zon zee en strand is het daar ideaal in de laaste maanden van het jaar

Gereisd in mei 2005

• 8mike27-02-2004

Heerlijk hotel met 4* die ze ook waard zijn echt een complex waar je je portemonnee of creditcard mag thuis laten van alles ruim voldoende en zeer zeker afwisselend.Prima animatie goede kamers met koud en warm stromend water.Veel alcohol veel fruit en veel eten en elke dag schepijs dus voor ons hollanders een prima hotel.

Gereisd in februari 2004

Hotel Coral Costa Caribe by Hilton info