Hotel Barcelo Capella Beach Resort

Hotel aan zeeWeer vandaag30°20°
8,6

10 reviews over Hotel Barcelo Capella Beach Resort in het Nederlands

Prima resort, voor herhaling vatbaar

Robert
20-8-2010

Zijn gisteren terug gekomen na een verblijf van 21 dagen.

Prima resort om lekker te luieren, dus zon, zee en strand.

Eten is zeer goed verzorgd en als je zelf je eten varieert met het opscheppen, kun je prima eten.

Tevens is het grillrestaurant prima (boeken voor 10.00 uur aan te raden).

Door de week is het rustig en in het weekend is het zeer druk met lokale

bevolking, maar we hebben geen enkele slechte ervaring gehad, gezien of gehoord.

De Dominicaanse Republiek is toeristisch nog in de kinderschoenen, dus vertier

buiten het resort is er nauwelijks (4 a 5 excursies), maar dat is in Punta Cana niet anders.

Snorkelen in glashelder 1 meter diep water is direct vanaf het strand mogelijk.

Ligbedden zijn er altijd, zelfs in het weekend.

Wij zullen zeker nog een keer terug gaan.

Russen of mensen met soortgelijk gedrag zijn nauwelijks aanwezig.

Aan te bevelen is bij iedere lunch en diner een serveerster te tippen met

een enkele dollar, euro of een paar pesos dan heb je een perfecte service.

Gereisd met partner in juli 2010

Helemaal GEWELDIG!!

Jolanda
1-4-2010

Mijn familie woont in santo domingo, ben vorig jaar een paar dagen naar het resort geweest en vond het helemaal geweldig, onwijs vriendelijk personeel, heerlijk eten, s'avonds is er ook altijd wel iets te beleven! Mooi strand en zwembad!

Ik ga over 2 weken weer, ook dan verblijf ik weer een week in het resort! Het is echt een TOPPER!!!!!

Gereisd met oudere kinderen in januari 2010

Super vakantie!

Karlijn Versteden
13-8-2009

Wij zijn van 28-07 tm 08-08 naar dit resort geweest. We hebben een super vakantie gehad. Prachtig hotel, super personeel, beveiliging én schoonmakers. Alles zag er picobello uit. Er zijn 3 al carte restaurants waarvoor je moet reserveren (2 restaurants all inclusive 1 niet, kost 20 dollar p.p.) Voor het 'hoofd' restaurant, lopend buffet, hoef je niet te reserveren. Prima eten, keuze genoeg. Kamer keurig. Groot bed, alles wordt iedere dag netjes schoongemaakt.

De duikschool neptuno op het resort krijgt een dikke 10. Erg klantvriendelijk, gewoon gezellig. Wij hebben er ons duikbrevet gehaald, super om te doen. Verder zijn we naar Catalina Island geweest, zeker een aanrader.

En we zijn een dag met een safari tour het binnenland in geweest. Dit was echt een onvergetelijke dag. We hebben vanalles gezien: suikerriet plantage, plaatselijke markt, hanengevecht, waterval waar we mochten zwemmen, bij mensen thuis waar we plaatselijke vruchten enz. te zien kregen en waar hun sliepen. Als laatste zijn we weer bij iemand thuis geweest, zij hadden voor ons gekookt. Ook mochten hier 6 mensen van onze excursiegroep een sigaar maken, erg leuk!

Kortom we hebben een top vakantie gehad in dit hotel. Mede door de duikschool en de super leuke en goed georganiseerde excursies!

Een aanrader dus...

Er zaten alleen weinig tot géén Nederlanders op dit resort... dit vonden wij geen probleem!

Gereisd met partner in augustus 2009

Topper!

Gerrit en Leidy
9-8-2009

Wij zijn net terug van 3 weken Barceló Capella Beach. Niets dan lof! We zijn voor de 5e keer naar de Dom. Rep. geweest en hadden tot nu toe altijd goede hotels, maar deze is de top. Wij hadden junior suite-kamer, zeer ruim! Goed bed! Heel ruim strand, met legio ligstoelen - ook bij de zwembaden - waar (gelukkig!) geen 'reserveringen' door handdoeken plaatsvindt. Altijd plek verzekerd. Elke avond livemuziek door professionele band. Uitstekende duikschool Neptuno-dive, onder Duitse leiding. Gevlogen op Santa Domingo, half uurtje afstand. Alles bij elkaar: Aanrader!

Gereisd met partner in augustus 2009
2008

Prima hotel! Zijn er al 5 x geweest en iedere keer weer tevreden. Wat ons aanspreekt is dat er geen sprake is van massa tourisme en dat je gemakkelijk naar Santo Domingo en San Pedro kan gaan. Spijtig dat deze kuststrook bij de meeste touroperators eruit is gehaald en iedereen afgezet wordt in Punta Cana. Deze kuststrook heeft zoveel te bieden op Dominicaans gebied.

Gereisd met partner in januari 2008
2007

het enig nadeel van de hele reis was de lange busrit heen en terug naar punta cana. volgende keer vliegen we op santa domingo dat is meer een half uur met de bus. de rest was alles op en top. we waren er met zijn vieren hebben ons echt rot geamuseerd met het personeel. als je hun op handen draagt doen zijn dat ook met jullie. zo zijn we met personeel op stap geweest en dan trek je pas ogen open en zie je dingen die je anders nooit ziet.

Gereisd met partner in december 2007

2005

Heerlijk en Leuk en groot hotel, afstand vanaf Punta Cana was inderdaad ver, (2 uur en 40 minuten moeten reizen met een mini bus)

Maar het is het wel waard.

Tuin is erg leuk ingericht, je ziet er ook flamingo's.Prima duikschool (netjes en goed georganiseerd) Het eten is er prima en goed gevarieerd, entertainment is de ene avond erg goed en de volgende avond iets minder maar wel nog leuk.

Wij waren wel de enige Nederlanders, er waren veel Duitsers,Italianen en Canadezen.

Gereisd anders in april 2005

We zijn al een paar keer in dit hotel geweest en vonden er

Jan en Maudy Eelsing
23-3-2005

We zijn al een paar keer in dit hotel geweest en vonden het er heerlijk. Met name de kinderen (nu 14 en 16 jaar) genieten er volop en worden als ze dat willen de hele dag vermaakt. De kamers zijn schoon en ruim en het personeel is heel vriendelijk en behulpzaam. We hebben vaak gedoken met de duikschool Neptuno die bij het hotel is gevestigd. Dit is een prima (Duitse) duikschool met verantwoordelijk personeel en een veilige/goede uitrusting. Tip: boek het hotel rechtstreeks en vlieg aan op Santo Domingo dat is met de taxi dan nog circa 30 min. naar het hotel en niet duur.

Gereisd anders in maart 2005
2004

Lang in de bus zitten

Martje
4-2-2004

Lang in de bus zitten. Goed hotel met lekker eten. Buffetvorm het best. Andere vormen moet je vaak bijbetalen. Alle dranken inclusief! Een goed 4 sterrenhotel, niet echt 5 sterren waard. Volledig gerenoveerd, maar het sanitair blijft oud. Het strand is zand met losse keitjes.

Gereisd anders in februari 2004
2003

Geweldig hotel

Kevin en Amanda13.+
26-12-2003

Geweldig hotel. Een aanrader voor eenieder die wil kennismaken met het paradijs!!!!! Ook zeker aan te raden om enkele excursies te maken, bijvoorbeeld naar Saona en naar de watervallen.

Gereisd anders in december 2003

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Barcelo Capella Beach Resort in Juan Dolio, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Barcelo Capella Beach Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.